IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 13:55 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:50 schreef ghoulliette het volgende:
Dus niet omdat de natuur er voor zorgt dat je niet verliefd wordt op je broer of zus.

Die bloedband waar overgesproken wordt volgens mij impliceert dat een natuurlijk mechanisme dat je instinctief niet aangetrokken wordt door elkander.


Inderdaad en dat is dus ook het antwoord op de vraag van hypnos, en dit probeer ik ook steeds duidelijk te maken.


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm...ja, ik vind het alleszins super interessant. Ik hoop ook dat het waar is dat de natuur er voor zorgt... al vrees ik wel dat het enkel te maken heeft met het feit dat het via een dogma komt. Hoeveel mensen zijn er niet die iets gehad hebben met hun nicht of neefje, zelfde familienaam of niet. Waar is de natuur dan?

nuja, het ging over broer-zus.

Misschien is de tolerante houding tov homoseksualiteit wel een ingreep van de natuur om er voor te zorgen dat de bevolking daalt! Al weet ik niet hoe het zit met de algemene kinderwens van homokoppels.


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 14:32 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

Dat vind ik ook een lastig punt die kinderwens. Een oud klasgenoot van mij werd altijd gepest met zijn twee moeders en hij schaamde zich hier ook enorm voor. Dus heel leuk voor het homosexuele paar zo'n kindje maar hoe zit dat met het kind zelf??
En dit is maar een geval het zal ook vast wel bij andere stellen goed gaan.
Maar de jongen in kwestie had er dus niet zo'n plezier aan. Ik oordeel niet maar zet hier wel mijn vraagtekens.


it ain't so bad to be a psychopath


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 14:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Als je een dikke/ lelijke moeder hebt kun je als kind ook gepest worden. Mogen dat soort vrouwen dan geen kinderen krijgen?

Waarom is het zo vreemd dat de natuur invloed heeft op wie je valt? Dat is gewoon zo, geur is een van de meest bepalende factoren, dat heeft weinig met dogma's te maken.

Vroeger was het niet zo vreemd dat neven en nichten met elkaar trouwens, de europese koningshuizen zijn niet voor niets allemaal familie van elkaar.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:32 schreef psychopath het volgende:
Dat vind ik ook een lastig punt die kinderwens. Een oud klasgenoot van mij werd altijd gepest met zijn twee moeders en hij schaamde zich hier ook enorm voor. Dus heel leuk voor het homosexuele paar zo'n kindje maar hoe zit dat met het kind zelf??
En dit is maar een geval het zal ook vast wel bij andere stellen goed gaan.
Maar de jongen in kwestie had er dus niet zo'n plezier aan. Ik oordeel niet maar zet hier wel mijn vraagtekens.





ja... veel mensen zeggen dat het een negatieve invloed op de opvoeding heeft, ook mocht er geen pestgedrag zijn omwille van homo-ouders. Ik heb hier nooit studies over gezien. Ik weet alleen maar dat migranten die gepest worden omwille van afkomst hier laten niet zo goed mee om kunnen gaan.



signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 14:40 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

Tuurlijk is hier wel onderzoek naar gedaan, Als het goed is staat het in een van mijn schoolboeken: het palet van de psychologie. Ik zal eens kijken.


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:37 schreef ghoulliette het volgende:

Waarom is het zo vreemd dat de natuur invloed heeft op wie je valt? Dat is gewoon zo, geur is een van de meest bepalende factoren, dat heeft weinig met dogma's te maken.



omdat dat toch iets fundamenteels is. En iets wat je niet zomaar leert op school...
Iedereen weet wel dat broer en zus niets doen, maar waarom? Ik heb er alleszins nooit bij stilgestaan, dat was nogal evident.Net zo evident als de loyaliteit naar je ouders toe.

bij halfbroers en zussen ook?

vinden jullie het opportuun dat er onderzoeken gebeuren naar de invloed van homo-ouders op de ontwikkeling van het kind?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:40 schreef psychopath het volgende:
Tuurlijk is hier wel onderzoek naar gedaan, Als het goed is staat het in een van mijn schoolboeken: het palet van de psychologie. Ik zal eens kijken.


ik leer bij vandaag!


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 14:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:44 schreef Hypnos het volgende:
omdat dat toch iets fundamenteels is. En iets wat je niet zomaar leert op school...
Iedereen weet wel dat broer en zus niets doen, maar waarom? Ik heb er alleszins nooit bij stilgestaan, dat was nogal evident.Net zo evident als de loyaliteit naar je ouders toe.

bij halfbroers en zussen ook?

vinden jullie het opportuun dat er onderzoeken gebeuren naar de invloed van homo-ouders op de ontwikkeling van het kind?

Lees het nou nog eens. Nee echt, lees het nog eens, en probeer het te snappen. Je blijft in je cirkel redenering vastzitten terwijl het nergens voor nodig is, het is al 4 keer uitgelegd, maar je ziet het niet.

Half broers en zussen is weer anders want ander bloed, dus is het sneller mogelijk dat de types zo verschillen dat men zich wel aangetrokken voelt tot elkaar.

En je leert wel meer niet op school. dat je iets evident vind komt omdat het je aangeleerd is, dan wel aangeboren is of een combinatie van beiden.

Aantrekkingskracht heeft met de samenstelling van je lichaam te maken, en de samenstelling van de ander, als het klikt klikt het. Vergelijk het met een puzzel. Boers en zussen zijn vaak de zelfde puzzelstukjes, deze passen niet aan elkaar. Vreemden zijn vaak andere puzzelstukjes, deze passen soms wel op elkaar.

En wat bedoel je met opportuun?
Het is normaal dat er onderzoek naar is. Er is ook onderzoek naar de invloed van bruin brood op het menselijk lichaam.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:49 schreef ghoulliette het volgende:
Lees het nou nog eens. Nee echt, lees het nog eens, en probeer het te snappen. Je blijft in je cirkel redenering vastzitten terwijl het nergens voor nodig is, het is al 4 keer uitgelegd, maar je ziet het niet.

Half broers en zussen is weer anders want ander bloed, dus is het sneller mogelijk dat de types zo verschillen dat men zich wel aangetrokken voelt tot elkaar.

En je leert wel meer niet op school. dat je iets evident vind komt omdat het je aangeleerd is, dan wel aangeboren is of een combinatie van beiden.

Aantrekkingskracht heeft met de samenstelling van je lichaam te maken, en de samenstelling van de ander, als het klikt klikt het. Vergelijk het met een puzzel. Boers en zussen zijn vaak de zelfde puzzelstukjes, deze passen niet aan elkaar. Vreemden zijn vaak andere puzzelstukjes, deze passen soms wel op elkaar.

En wat bedoel je met opportuun?
Het is normaal dat er onderzoek naar is. Er is ook onderzoek naar de invloed van bruin brood op het menselijk lichaam.



jaaa... bruin brood is lekker...


nuja, ik begrijp het eerste , de natuur en zo. ok, ik heb waarschijnlijk weinig vertrouwen in de natuur. Hoe komt het anders dat ik zo knap ben en mijn ouders zo lelijk
Nee, ik ben iemand die het meer heeft voor de psychologische dan van de bioogische kant van de mens. Ook al is psychologie uiteindelijk een deel van het biologische...



ik dacht gewoon dat homo's dat misschien evident vinden dat ze kinderen mogen adopteren, bij draagmoeders gaan, ... en dat mensen onderzoeken beledigend zouden vinden.


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 14:57 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:44 schreef Hypnos het volgende:
ik leer bij vandaag!


Damm ik kan het niet vinden. Het was een stuk over hoeveel procent een meisje werd gevormt door vader of moeder en hoeveel procent een jongen. En het kwam er op neer dat een meisje meer door beide ouders gevormt werd en een jongen meer door vader.
Maar goed ga even google dan zie je zelf dat er wel degelijk verschillende onderzoeken naar gedaan zijn.


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, kijk ik eens na. Ik ga wel eerst werken want die pauze duurt ondertussen al 4 uur...


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 15:04 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

werkse.


it ain't so bad to be a psychopath


Els
Usericon van Els
Posted 01-08-2005 15:07 by Els Wijzig reactieProfiel van ElsQuote dit bericht

Het is niet alleen zo dat kinderen het moeilijk kunnen hebben met hun homoseksuele ouders, maar ook het biologische aspect moet niet vergeten worden. Hoe gaat het kind om met het feit dat hij of zij niet weet wie de moeder of vader is? en mochten ze wel over die info beschikken hoe is de rol van die ouder in hun leven?
Deze vraagstukken gelden niet alleen voor gay ouders maar ik denk voor heel wat gezinnen die met adoptie/draagmoeders te maken hebben. Welke risico's ben je bereid te nemen, en voor wie of wat doe je het uiteindelijk?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:54 schreef Hypnos het volgende:

ik dacht gewoon dat homo's dat misschien evident vinden dat ze kinderen mogen adopteren, bij draagmoeders gaan, ... en dat mensen onderzoeken beledigend zouden vinden.

Er zijn ook genoeg homo's te vinden die tegen adoptie van homo ouders zijn.

Zelf denk ik dat regelgeving geen zin heeft omdat je toch wel een vrouw kan vinden om mee te kweken/paren.

En er zijn denk ik ook genoeg homoparen te vinden die een kind wel goed op kunnen voeden, en waarschijnlijk beter dan veel hetero sexuele paren.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 15:07 schreef Els het volgende:
Het is niet alleen zo dat kinderen het moeilijk kunnen hebben met hun homoseksuele ouders, maar ook het biologische aspect moet niet vergeten worden. Hoe gaat het kind om met het feit dat hij of zij niet weet wie de moeder of vader is? en mochten ze wel over die info beschikken hoe is de rol van die ouder in hun leven?
Deze vraagstukken gelden niet alleen voor gay ouders maar ik denk voor heel wat gezinnen die met adoptie/draagmoeders te maken hebben. Welke risico's ben je bereid te nemen, en voor wie of wat doe je het uiteindelijk?

Jep, maar zoals je al zegt, dat spelt altijd bij adoptie. Openheid is de beste oplossing imho.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 10:37 schreef Misanthrope het volgende:
Op school moet men hoogstens leren dat men respect moet hebben voor alle mensen. Op school moet men niet leren dat men vooral respect moet hebben voor homo´s, omdat ze homo zijn. Zo ook in de maatschappij, men moet leren respect te hebben voor iedereen en men moet niet leren vooral respect te hebben voor homo´s. Ik vraag me af waarom er zoveel extra aandacht aan homo´s besteed moet worden?
Om mijn punt nog eens te maken...

'Amsterdam Pride geslaagd, maar nog te wit'

Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Novum
Gepubliceerd: zondag 7 augustus 2005 @ 23:45
Het jaarlijkse homo-evenement Amsterdam Pride is volgens organisator Siep de Haan nog 'te wit'. Dat zei De Haan zondag tijdens het slotfeest. Het festijn bereikt te weinig allochtonen. Volgens de organisator moet het onderwijs worden ingezet om met name de allochtone jeugd voor de Gay Pride te interesseren.

"We moeten wat minder wiskundelessen geven en wat meer les in respect hebben voor elkaar", bepleitte De Haan, die overigens zelf wiskunde op een middelbare school in Utrecht doceert. Hij sprak grote tevredenheid uit over het verloop van het feest. In vier dagen bezochten ongeveer 450.000 mensen de Amsterdam Pride, met als hoogtepunt de Canal Parade waar 350.000 bezoekers op af kwamen.

De Amerikaanse homoactivist Chris Crain, die tijdens koninginnenacht in Amsterdam werd mishandeld, was eregast van het evenement. Volgens De Haan maakte Crain, die donderdag de Amsterdam Pride opende, indruk. "Ik geloof dat het kwartje is gevallen dat echt iets gedaan moet worden aan het toenemend homogeweld, ook in Amsterdam." Volgens een politiewoordvoerder hebben zich tijdens de Gay Pride nauwelijks ongeregeldheden voorgedaan. In het weekend werden twee mannen gearresteerd die bij wijze van grap via sms met een aanslag dreigden.


Waarom moeten we op school leren dat we frikkin' extra veel respect moeten hebben voor die homofundamentalisten die ranzigheid midden op straat tentoonstellen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-08-2005 14:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat leer je niet op school, zeker niet als je ranzige plaatjes neer gaat zetten in een boekje.

en ook met een gay parade bereik je alleen het tegenovergestelde, met allemaal dansende halfnaakte nichten kan ik er geen respect meer mee opbrengen, als vrouwen dit zouden doen zouden ze voor hoeren uitgemaakt worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-08-2005 14:19 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:08 schreef Misanthrope het volgende:Waarom moeten we op school leren dat we frikkin' extra veel respect moeten hebben voor die homofundamentalisten die ranzigheid midden op straat tentoonstellen?


Volgens mij gaat het om respect voor homo's in het algemeen, die van de Gay Pride kan ik nou ook niet echt veel respect voor opbrengen. Relnichten zijn net als corpsepaint blackies een zielige vertoning om te bewijzen dat je bij een bepaalde groep hoort volgens mij. Aan de ander kant werd die Chris Cairn in elkaar geslagen omdat hij en z'n vriend hand in hand liepen, dat moet toch kunnen?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 14:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:19 schreef Stefan het volgende:
Volgens mij gaat het om respect voor homo's in het algemeen, die van de Gay Pride kan ik nou ook niet echt veel respect voor opbrengen. Relnichten zijn net als corpsepaint blackies een zielige vertoning om te bewijzen dat je bij een bepaalde groep hoort volgens mij. Aan de ander kant werd die Chris Cairn in elkaar geslagen omdat hij en z'n vriend hand in hand liepen, dat moet toch kunnen?
Respect voor heauxmeaux in het algemeen? Ik respecteer in principe iedereen, ik heb geen extra respect voor heauxmeaux, omdat het heauxmeaux zijn. Waarom zou ik ze extra moeten respecteren omdat het heauxmeaux zijn? Ik zit er niet op te wachten om de hele tijd erop gewezen te worden dat er heauxmeaux zijn en dat ik ze moet respecteren, respecteren, respecteren enz.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-08-2005 14:29 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik vraag me af waar we het eingelijk over hebben iedereen heeft toch zijn eigen mening over homo`s. Ik vind dit topic maar overbodig iedereen uit zijn eigen mening, en andere mensen moeten daarop weer reageren omdat hun mening weer anders is. Dit is een eindeloos gebed zonder einde.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 14:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:29 schreef Smoochy het volgende:
Ik vraag me af waar we het eingelijk over hebben iedereen heeft toch zijn eigen mening over homo`s. Ik vind dit topic maar overbodig iedereen uit zijn eigen mening, en andere mensen moeten daarop weer reageren omdat hun mening weer anders is. Dit is een eindeloos gebed zonder einde.


Geldt voor alle discussies...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-08-2005 14:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waarvoor kom je dan op een forum


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-08-2005 14:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:31 schreef ElitE het volgende:
waarvoor kom je dan op een forum


wat heeft homo zijn dan met metal te maken helemaal niks.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 14:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:34 schreef Smoochy het volgende:
wat heeft homo zijn dan met metal te maken helemaal niks.
Index / Nieuws, actualiteit en media

...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen