IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 11:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 11:56 schreef Stefan het volgende:
Zo denk ik gelukkig niet en je hoort mij ook nergens zeggen dat homo's monopolie op anale sex hebben. Mijn vraag is aan Heiden waarom hij het onnatuurlijk vind.



that I don't know



Ik vraag me nu wel af, als er geen morele bezwaren zijn tegen homoseksualiteit, want in de natuur... en persoonlijke vrijheid...
Waarom zou een meerderjarig kind dan niet met zjn ouders mogen slapen als die dat willen?? of mag dat?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-08-2005 11:59]


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 12:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Omdat incest mongolen kindertjes voortbrengt?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:01 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 11:59 schreef Hypnos het volgende:Ik vraag me nu wel af, als er geen morele bezwaren zijn tegen homoseksualiteit, want in de natuur... en persoonlijke vrijheid...
Waarom zou een meerderjarig kind dan niet met zjn ouders mogen slapen als die dat willen?? of mag dat?


Omdat dat bij de wet verboden is, maar die heb ik niet gemaakt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:00 schreef ghoulliette het volgende:
Omdat incest mongolen kindertjes voortbrengt?


Sex is toch niet voor de kindjes??

het is de beleving en de vrijheid om te mogen doen wat je wil.

-> argumenten bij homoseks


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:01 schreef Stefan het volgende:
Omdat dat bij de wet verboden is, maar die heb ik niet gemaakt.


maar je bent er tegen?


signature


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-08-2005 12:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Argumenten voor of tegen homosexualiteit geven is gay. Mensen denken en doen wat ze willen, daar ga jij toch niks aan veranderen. Ga iets nuttigs doen ofzo...


Zenial


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:03 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:02 schreef Zenial het volgende:
Argumenten voor of tegen homosexualiteit geven is gay. Mensen denken en doen wat ze willen, daar ga jij toch niks aan veranderen. Ga iets nuttigs doen ofzo...


Slotje?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah, hypocriet


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:02 schreef Zenial het volgende:
Argumenten voor of tegen homosexualiteit geven is gay. Mensen denken en doen wat ze willen, daar ga jij toch niks aan veranderen. Ga iets nuttigs doen ofzo...



Sommige mensen hebben het OVER homoseksualiteit, niet voor of tegen.


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 12:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het is het inderdaad niet waard om over te discussieren, iedereen doet maar waar ze zin in hebben, ik kan er verder ook niets aan veranderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-08-2005 12:08 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Homo's zijn tof.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja das waar, maar ik kan er niet tegen dat mensen hypocriet of politiek correct willen doen.

Heiden, ik versta jouw punt dat jij bepaalde waarden hebt die jij ziet als de juiste, en daar blijf je bij, ook al lijken die vr sommige conservatief of zo.

Maar blijkbaar zijn er mensen van het principe "ieder doet wat die wil" maar dat eigenlijk totaal niet menen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-08-2005 12:10]


signature


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:11 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:02 schreef Hypnos het volgende:
maar je bent er tegen?


Zelf zou ik het niet doen, maar als alle partijen ermee akkoord gaan moeten ze het zelf maar weten. Als ze maar geen kinderen verwekken, want: zie mongooltjes e.d.

quote:
bah, hypocriet


Ik?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-08-2005 12:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Oh so handsome -
Oh so strong -
Tell me stories of distant shores -
All night long -
I shiver all over -
When I see your lovly tan -
And I can tell by your clear blue eyes -
Your a sailor man -

Oh sailor man -
From polar land -
Oh sailor man -
Come take my hand -
Oh sailor man - Take me along -
Show me the porta-prince and Hong Kong -

Oh sailor man -
I sure hope you don't drown-
I'd rather have you showing me Cape Town -
You know your to New York, New York -
Where we can go to bars -
A strong blonde handsome sailor -
Norwegians call you Lars -

Oh sailor man -
From polar land -
Oh sailor man -
Come take my hand -
Oh sailor man -
I'd gladly die -
To see the ports of Rostock and Shanghai -

Sailor Man -
Oh, sailor man -
Please take my hand -
Oh tender sailor man


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Kijk bij incest komt het volgens mij niet erg vaak voor dat het kind dat wilt.

Het gaat ook niet om dat iedereen mag doen wat hij of zij wilt, het gaat erom dat iedereen doet wat hij en zij wilt binnen bepaalden grenzen. Dat is met alles zo.

Je kunt ook moeilijk mensen gaan lopen neer schieten omdat jij dat wilt.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 12:13 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:11 schreef Stefan het volgende:
Als ze maar geen kinderen verwekken, want: zie mongooltjes e.d.






Hoe bedoel je dat nou weer?


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:11 schreef Stefan het volgende:
Zelf zou ik het niet doen, maar als alle partijen ermee akkoord gaan moeten ze het zelf maar weten. Als ze maar geen kinderen verwekken, want: zie mongooltjes e.d.



Ik?



nee, zenial, had het in goth topic over feit dat er meer donkerhuidigen in metalscène zouden moeten, dat was precies wel de moeite om een topic over te hebben...


maar, BTW, waarom zouden mensen geen mongooltje mogen hebben? als mensen dat nu weten, broer en zus, en ze kiezen daar bewust voor? Waarom zou dat niet mogen? Het is toch natuurlijk, ieder doet wat hij/zij wil en dat mongooltje doet niemand kwaad?


signature


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:16 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:11 schreef skullfuck het volgende:
Oh so handsome -
Oh so strong -
Tell me stories of distant shores -
All night long -
I shiver all over -
When I see your lovly tan -
And I can tell by your clear blue eyes -
Your a sailor man -

Oh sailor man -
From polar land -
Oh sailor man -
Come take my hand -
Oh sailor man - Take me along -
Show me the porta-prince and Hong Kong -

Oh sailor man -
I sure hope you don't drown-
I'd rather have you showing me Cape Town -
You know your to New York, New York -
Where we can go to bars -
A strong blonde handsome sailor -
Norwegians call you Lars -

Oh sailor man -
From polar land -
Oh sailor man -
Come take my hand -
Oh sailor man -
I'd gladly die -
To see the ports of Rostock and Shanghai -

Sailor Man -
Oh, sailor man -
Please take my hand -
Oh tender sailor man


Volgens mij hoort deze in "Teksten die je op het lijf geschreven zijn. Jawel. Deel 2".


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:12 schreef ghoulliette het volgende:
Kijk bij incest komt het volgens mij niet erg vaak voor dat het kind dat wilt.

Het gaat ook niet om dat iedereen mag doen wat hij of zij wilt, het gaat erom dat iedereen doet wat hij en zij wilt binnen bepaalden grenzen. Dat is met alles zo.

Je kunt ook moeilijk mensen gaan lopen neer schieten omdat jij dat wilt.



Maar het kan wel zijn dat het kind dat wel wil

wat is dat het argument om homoseksualiteit als normaal en natuurlijk te beschouwen en seks tussen broer en zus bijvoorbeeld niet?
beiden gaat het over beleving, beiden met toestemming, beiden is het natuurlijk


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 12:17 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:14 schreef Hypnos het volgende:
nee, zenial, had het in goth topic over feit dat er meer donkerhuidigen in metalscène zouden moeten, dat was precies wel de moeite om een topic over te hebben...


maar, BTW, waarom zouden mensen geen mongooltje mogen hebben? als mensen dat nu weten, broer en zus, en ze kiezen daar bewust voor? Waarom zou dat niet mogen? Het is toch natuurlijk, ieder doet wat hij/zij wil en dat mongooltje doet niemand kwaad?


Ja!!!! Ik heb een jaar op een orthopedagogisch kinderdagcentrum gewerkt met verstandelijk gehandicapte kinderen en daarvoor bij de Hartekamp dus vind het ook nogal een onzinnige opmerking!!!!


it ain't so bad to be a psychopath


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:18 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:14 schreef Hypnos het volgende:maar, BTW, waarom zouden mensen geen mongooltje mogen hebben? als mensen dat nu weten, broer en zus, en ze kiezen daar bewust voor? Waarom zou dat niet mogen? Het is toch natuurlijk, ieder doet wat hij/zij wil en dat mongooltje doet niemand kwaad?


Nee, maar je doet wel dat kind wat aan. Niet dat je op voorhand weet of dat kind wel of niet gelukkig gaat worden, maar je maakt het hem/haar wel een stuk lastiger.

Om op Psychopath te reageren, ik ben geenzins van mening dat mensen waarvan bekend is dat hun kind niet "helemaal in orde" zal zijn abortus of iets dergelijks moeten plegen. Dat hoor je mij ook nergens zeggen. Maar ik vind wel dat als de kans aanzienlijk vergroot wordt dat je er best rekening mee mag houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 01-08-2005 12:22]


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:18 schreef Stefan het volgende:
Nee, maar je doet wel dat kind wat aan. Niet dat je op voorhand weet of dat kind wel of niet gelukkig gaat worden, maar je maakt het hem/haar wel een stuk lastiger.



SO? Sinds wanneer is "lastig" een argument om iets te verbieden?


En dat kind zou anders niet eens geboren zijn.


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 12:22 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

Als een verstandelijk handicap wordt veroorzaakt door incest, is dit erg fout vind ik. Ik heb zelf gewerkt met twee meervoudig complex gehandicapte turkse zussen die het gevolg waren van een neef en nicht, en je kon nou niet bepaald zeggen dat ze gelukkig waren. Die neef en nicht hadden ze als baby daar afgeleverd en zijn nooit meer op bezoek gekomen.


it ain't so bad to be a psychopath


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:24 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:19 schreef Hypnos het volgende:
SO? Sinds wanneer is "lastig" een argument om iets te verbieden?


En dat kind zou anders niet eens geboren zijn.


Dat is het niet, het is mijn mening dat je daar rekening mee moet houden. Ik verbied het niet, ik juich het alleen niet toe.

Die laatste zin van je snap ik niet helemaal trouwens.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 12:26 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:22 schreef psychopath het volgende:
Als een verstandelijk handicap wordt veroorzaakt door incest, is dit erg fout vind ik. Ik heb zelf gewerkt met twee meervoudig complex gehandicapte turkse zussen die het gevolg waren van een neef en nicht, en je kon nou niet bepaald zeggen dat ze gelukkig waren. Die neef en nicht hadden ze als baby daar afgeleverd en zijn nooit meer op bezoek gekomen.


Vandaar dat ik dus die mening daarover heb, je snapt me toch beter dan je denkt. Het ging hier om incest.

Zo, nou weer on topic.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen