IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 15:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:53 schreef SiQDiZ het volgende:
je doelt op confrontaties tussen moslims en metalheads?
Ja, daarmee laat je echt zien dat je buitengesloten bent van de maatschappij.


F*ck hippies


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 15:55 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 november 2004 15:50 schreef Misanthrope het volgende:
Homoseksualiteit in Nederland... Tsja, ik ben liberaal, dus ik heb er geen problemen mee als mensen homoseksueel zijn, zolang ze er mij niet mee lastig vallen.



Dit blijft toch altijd grappig: zolang ze mij niet lastig vallen
Dikke wijven prima, zolang ze mij maar niet lastig vallen
Op welke manier zou een homo jou lastig kunnen vallen??



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 15:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:50 schreef Misanthrope het volgende:
Homoseksualiteit in Nederland... Tsja, ik ben liberaal, dus ik heb er geen problemen mee als mensen homoseksueel zijn, zolang ze er mij niet mee lastig vallen.
Helaas werkt het in Nederland anders en moet men vooral voor speciale groepen respect hebben. Ofwel, ipv dat mensen wordt aangeleerd respect te hebben voor iedereen, wordt mensen aangeleerd vooral voor homo's respect te hebben.

Kortom je bent geen liberaal, en je bent gefrusteerd over bepaalde zaken die hier helemaal niet toe doen.

er wordt helemaal niet geleerd dat je voor homo's meer respect moet hebben!! Hoeveel homos'zitten er bijvoorbeeld in programma;s als sesamstraat?! (dat een goede afspiegeling van de maatschappij moet voorstellen)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 15:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:55 schreef Henke het volgende:
Dit blijft toch altijd grappig: zolang ze mij niet lastig vallen
Dikke wijven prima, zolang ze mij maar niet lastig vallen
Op welke manier zou een homo jou lastig kunnen vallen??

Elke homo is toch verliefd op misanthrpe, dat snap je toch wel!


edit: beint ook met een M.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2004 15:57]


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 15:57 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 november 2004 15:56 schreef ghoulliette het volgende:
Elke homo is toch verliefd op manifest, dat snap je toch wel!


Blijkbaar



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:55 schreef Henke het volgende:
Dit blijft toch altijd grappig: zolang ze mij niet lastig vallen
Dikke wijven prima, zolang ze mij maar niet lastig vallen
Op welke manier zou een homo jou lastig kunnen vallen??
Precies zoals ik het daaronder al zeg... Mensen zou moeten worden aangeleerd respect te hebben voor iedereen, maar nu wordt de mensen aangeleerd VOORAL respect te hebben van homo's. Het wordt je overdreven afgedwongen om homo's te respecteren. Ik zou ze als groep respecteren als ze mij er niet mee lastig zouden vallen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 15:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:49 schreef Jenje het volgende:
Welke rare gebruiken hebben metalheads dan?

headbangen en slayer roepen


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 15:58 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 november 2004 15:57 schreef Misanthrope het volgende:
Precies zoals ik het daaronder al zeg... Mensen zou moeten worden aangeleerd respect te hebben voor iedereen, maar nu wordt de mensen aangeleerd VOORAL respect te hebben van homo's. Het wordt je overdreven afgedwongen om homo's te respecteren. Ik zou ze als groep respecteren als ze mij er niet mee lastig zouden vallen.


Hoe vallen ze jou lastig?? Dat bedoelde ik net eigenlijk.........



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 15:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:57 schreef Misanthrope het volgende:
Precies zoals ik het daaronder al zeg... Mensen zou moeten worden aangeleerd respect te hebben voor iedereen, maar nu wordt de mensen aangeleerd VOORAL respect te hebben van homo's. Het wordt je overdreven afgedwongen om homo's te respecteren. Ik zou ze als groep respecteren als ze mij er niet mee lastig zouden vallen.
Lees mijn post dan eens, wat je zegt is echt crap. Hebben jou ouders jou dat geleerd? Lijkt me sterk?

Heeft jouw christenlijk basisschool je dat geleerd; lijkt me nog sterker!!!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 15:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 november 2004 15:57 schreef ghoulliette het volgende:
headbangen en slayer roepen


hohohoho en.........bier drinken!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:56 schreef ghoulliette het volgende:
Kortom je bent geen liberaal, en je bent gefrusteerd over bepaalde zaken die hier helemaal niet toe doen.

er wordt helemaal niet geleerd dat je voor homo's meer respect moet hebben!! Hoeveel homos'zitten er bijvoorbeeld in programma;s als sesamstraat?! (dat een goede afspiegeling van de maatschappij moet voorstellen)
Hmmm... zo werd er laatst op scholen een blaadje uitgedeeld om homo's te promoten. Zo worden er in elke stad homofestiviteiten gehouden, die enorm overdreven zijn enz... Ik ben liberaal, maar vrijheid houdt daar op waar het de vrijheid van een ander belemmerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 16:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:59 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm... zo werd er laatst op scholen een blaadje uitgedeeld om homo's te promoten.


Zo formuleerde mijn sterk gelovige huisgenoot het ook. Hoe kun je homoseksualiteit nou promoten, je wordt het niet, je bent het!! Het promoot de dialoog, dat is iets heel anders. En waarom mogen hetero's wel gepromoot worden dan en homo's niet? Ik noem een hitkrant, breakout, pauze, viva, yes etc... er zijn zoveel hetero bladen en en dan is er 1 blad dat ze richt op homojongeren en dan mag dat niet...

quote:
Zo worden er in elke stad homofestiviteiten gehouden, die enorm overdreven zijn enz... Ik ben liberaal, maar vrijheid houdt daar op waar het de vrijheid van een ander belemmerd.

Hoe bellemmerd het jouw vrijheid dan? En wat voor homofeesten vinden er dan plaats en hoe vaak?

In Nijmegen (de meeste homovriendelijke stad van Nederland) hebben we 1 roze zaterdag!!! 1 dag op de 365. Hoe belemmeerd dat in hemelsnaam mijn vrijheid?


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-11-2004 16:03 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:54 schreef Manifest het volgende:
Ja, daarmee laat je echt zien dat je buitengesloten bent van de maatschappij.


eh


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 16:04 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Bedankt voor het grasmaaien ghoullie Hier dezelfde mening



SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-11-2004 16:06 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 16:02 schreef ghoulliette het volgende:
Zo formuleerde mijn sterk gelovige huisgenoot het ook. Hoe kun je homoseksualiteit nou promoten, je wordt het niet, je bent het!! Het promoot de dialoog, dat is iets heel anders. En waarom mogen hetero's wel gepromoot worden dan en homo's niet? Ik noem een hitkrant, breakout, pauze, viva, yes etc... er zijn zoveel hetero bladen en en dan is er 1 blad dat ze richt op homojongeren en dan mag dat niet...


Hoe bellemmerd het jouw vrijheid dan? En wat voor homofeesten vinden er dan plaats en hoe vaak?

In Nijmegen (de meeste homovriendelijke stad van Nederland) hebben we 1 roze zaterdag!!! 1 dag op de 365. Hoe belemmeerd dat in hemelsnaam mijn vrijheid?


goed, maar wat is jouw mening dan over de Gaylympics / Gaygames. Persoonlijk vind ik dat de ultieme poging tot buitensluiting van je eigen sexuele voorkeurs groep. Homos worden toch niet geweigerd van de reguliere olympische spelen

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 10-11-2004 16:08]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 16:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 16:02 schreef ghoulliette het volgende:
Zo formuleerde mijn sterk gelovige huisgenoot het ook. Hoe kun je homoseksualiteit nou promoten, je wordt het niet, je bent het!! Het promoot de dialoog, dat is iets heel anders. En waarom mogen hetero's wel gepromoot worden dan en homo's niet? Ik noem een hitkrant, breakout, pauze, viva, yes etc... er zijn zoveel hetero bladen en en dan is er 1 blad dat ze richt op homojongeren en dan mag dat niet...
Die bladen koopt men dan ook in de winkel. Als dit blad in de winkel te koop was, dan had ik er geen problemen mee, maar het werd op scholen uitgedeeld.

quote:
Hoe bellemmerd het jouw vrijheid dan? En wat voor homofeesten vinden er dan plaats en hoe vaak?
Ik had een keer rijles in Tilburg toen het daar roze maandag (of iets dergelijks was) en ik kan je vertellen dat ik in de trein en op het station er niet vrolijk van werd... Het beperkt mijn vrijheid omdat mensen wordt opgedrongen vooral homoseksualiteit te respecteren, immers ik zie voor andere minderheden/groepen niet dat soort festiviteiten, laat staan zoveel...

quote:
In Nijmegen (de meeste homovriendelijke stad van Nederland) hebben we 1 roze zaterdag!!! 1 dag op de 365. Hoe belemmeerd dat in hemelsnaam mijn vrijheid?
Zie antwoord hierboven.

Punt is dat vooral homo's zich openbaar willen manifesteren omdat ze homo's zijn en daarmee overdreven veel het respect van andere mensen willen afdwingen. Ik respecteer ze net zoveel als andere mensen, zolang ze mij er niet constant op wijzen dat ik ze moet respecteren omdat ze homo zijn.

Verder begrijp ik natuurlijk wel dat jullie over mijn mening hier struikelen, aangezien jullie vrouwen zijn en vooral vrouwen homo's 'leuk' vinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 16:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 16:13 schreef Misanthrope het volgende:
Die bladen koopt men dan ook in de winkel. Als dit blad in de winkel te koop was, dan had ik er geen problemen mee, maar het werd op scholen uitgedeeld.

De Pauze is ook een school blad enw ordt gratis uigedeeld tijdens de pauze. Je hoeft het niet te lezen als je niet wilt. Heb trouwens zelf op de website gekeken van Expreszo, en het homo gehalte van het blad is vrij laag.

quote:

Ik had een keer rijles in Tilburg toen het daar roze maandag (of iets dergelijks was) en ik kan je vertellen dat ik in de trein en op het station er niet vrolijk van werd... Het beperkt mijn vrijheid omdat mensen wordt opgedrongen vooral homoseksualiteit te respecteren, immers ik zie voor andere minderheden/groepen niet dat soort festiviteiten, laat staan zoveel...

Als ik iemand zie lopen op straat, word ik dan gedwongen die persoon te respecteren? Nee ik zie die persoon en kan dan zelf kiezen wat ik ermee doe. Bijvoorbeeld ervoor kiezen me er niet aan te storen, of ervoor kiezen een andere route te nemen. Je moet niets, je kunt kiezen uit meerdere opties, en als het niet precies zo gaat als jij wilt, dat kan, maar zo gaat het met meerdere aspecten in het leven, je hebt ook vast niet tijdens je rijles bij elk stoplicht groenlicht gehad en een lege rijbaan voor je neus of wel?

quote:

Punt is dat vooral homo's zich openbaar willen manifesteren omdat ze homo's zijn en daarmee overdreven veel het respect van andere mensen willen afdwingen.
[/qoute]
Mensen willen zich openbaar manifesteren omdat ze mensen zijn, iedereen wil acceptatie, of kunnen doen en laten wat zij zelf willen. Je kiest er niet voor om homo te zijn, veel homo's zouden ook liever hetero zijn omdat dat veel ellende in hun leven zou schelen. maar zo simpel werkt het niet, je bent wie je bent en dat het je maar te accepteren. Ze willen al helemaal geen respect van mensen die hun liever dood/ weg/ onzichtbaar zien. dat is echt onzin. En behoorlijk arrogant trouwens om dat te denken.

[quote]
Ik respecteer ze net zoveel als andere mensen, zolang ze mij er niet constant op wijzen dat ik ze moet respecteren omdat ze homo zijn.

Dat doe je dus niet. Je kunt er mee omgaan zolang je er niet mee om hoeft te gaan. het wat je niet ziet bestaat niet idee. (zo gaat de kerk ook met homoseksualiteit om)

quote:

Verder begrijp ik natuurlijk wel dat jullie over mijn mening hier struikelen, aangezien jullie vrouwen zijn en vooral vrouwen homo's 'leuk' vinden.

hahaha nou echt wel daar ligt het aan!! Het is anders flink balen dat de enige mannen die zich weten te kleden niet op vrouwen vallen hoor.

en trouwens, geheimpje, ook vrouwen kunnen homo zijn


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 16:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 16:06 schreef SiQDiZ het volgende:
. Homos worden toch niet geweigerd van de reguliere olympische spelen

Dat is een goede vraag, ik weet niet of dat zo is. Zo me niets verbazen als het wel zo blijkt te zijn.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 17:11 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:

Verder begrijp ik natuurlijk wel dat jullie over mijn mening hier struikelen, aangezien jullie vrouwen zijn en vooral vrouwen homo's 'leuk' vinden.


Dude!!!!! Sinds wanneer ben ik een vrouw??



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 17:11 schreef Henke het volgende:
Dude!!!!! Sinds wanneer ben ik een vrouw??



grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 10-11-2004 17:29 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl


hmm je ziet er hier idd erg mannelijk uit



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 17:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Je weet wat Freud over dergelijk gedrag zegt?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2004 17:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet zoveel; hij schijnt dood te zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 17:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 17:36 schreef Mark het volgende:
Niet zoveel; hij schijnt dood te zijn.

"geschreven heeft" dan bijdehandje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 17:35 schreef ghoulliette het volgende:
Je weet wat Freud over dergelijk gedrag zegt?
Hippies hate water?


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen