IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-08-2005 14:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik vind niet dat kinderen op school respect moeten leren voor andere mensen dat is iets wat je van huis mee moet krijgen. Net zoals normen en waarden die krijg je mee van huis of niet, deze zijn niet aan te leren op school vind ik want dan leer je de normen en waarden van de desbetreffende leraar of lerares.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 15:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:41 schreef Smoochy het volgende:
Ik vind niet dat kinderen op school respect moeten leren voor andere mensen dat is iets wat je van huis mee moet krijgen. Net zoals normen en waarden die krijg je mee van huis of niet, deze zijn niet aan te leren op school vind ik want dan leer je de normen en waarden van de desbetreffende leraar of lerares.



Ik kan je verzekeren dat de normen van leraren en leraressen dikwijls meer van respect getuigen dan die van ouders.


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-08-2005 15:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 15:50 schreef Hypnos het volgende:
Ik kan je verzekeren dat de normen van leraren en leraressen dikwijls meer van respect getuigen dan die van ouders.


Maar dikwijls ook niet.

Non-argument dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 15:57 schreef Chelman het volgende:
Maar dikwijls ook niet.

Non-argument dus.


Was geen argument, was een vaststelling


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2005 16:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nergens last van. Hier op het platgestampte platteland heb je zat homo's, maar met homo's heb ik geen problemen. Het zijn nichten [= irritant ver verwijfde kerels] waar ik jeuk van krijg aan mijn handen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-08-2005 16:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:02 schreef Slechtheid het volgende:

Nergens last van. Hier op het platgestampte platteland heb je zat homo's, maar met homo's heb ik geen problemen. Het zijn nichten [= irritant ver verwijfde kerels] waar ik jeuk van krijg aan mijn handen.

idem dito


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-08-2005 16:09 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 14:26 schreef Misanthrope het volgende:
Respect voor heauxmeaux in het algemeen? Ik respecteer in principe iedereen, ik heb geen extra respect voor heauxmeaux, omdat het heauxmeaux zijn. Waarom zou ik ze extra moeten respecteren omdat het heauxmeaux zijn? Ik zit er niet op te wachten om de hele tijd erop gewezen te worden dat er heauxmeaux zijn en dat ik ze moet respecteren, respecteren, respecteren enz.


Dan is het ook niet voor jou bedoeld, waarschijnlijk. Ik vind ook niet dat je ze extra moet respecteren, maar gewoon zoals elk ander mens. Helaas is het voor sommige mensen nog steeds nodig dat je ze erop wijst dat ook homo's respect verdienen en ik denk dat dat de reden is waarom het zo gebracht wordt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 17:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 16:09 schreef Stefan het volgende:
Dan is het ook niet voor jou bedoeld, waarschijnlijk. Ik vind ook niet dat je ze extra moet respecteren, maar gewoon zoals elk ander mens. Helaas is het voor sommige mensen nog steeds nodig dat je ze erop wijst dat ook homo's respect verdienen en ik denk dat dat de reden is waarom het zo gebracht wordt.
Niet voor mij bedoeld? Voor wie dan? Als er standaard op het basisonderwijs op gewezen wordt, is het ook voor mensen zoals ik bedoeld. Bovendien is het ook een verkeerde methode om de mensen voor wie het wel bedoeld is duidelijk te maken dat ze vooral heauxmeaux extra moeten respecteren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind dat ze kleine opdonderdertjes zoals jij eens minder zouden moesten respecteren, er is teveel tolerantie voor intolerantie.
Gelijk een stuk mafkezen minder, en geen aanslagen op metro's.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 18:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 18:35 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind dat ze kleine opdonderdertjes zoals jij eens minder zouden moesten respecteren, er is teveel tolerantie voor intolerantie.
Gelijk een stuk mafkezen minder, en geen aanslagen op metro's.
Typerende reactie. Heb jij een 6e zintuig voor het bemerken of ik een reactie heb geplaatst, zodat je, zonder te lezen, er zo snel mogelijk een totaal onzinnige opmerking onder kunt plaatsen?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 08-08-2005 18:49]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zintuig? Wat arrogant vanjezelf om te denken dat ik dat ervoor nodig zou moeten hebben.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 18:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wil je beweren dat je bewust constant zoekt naar posts van mij om er iets onzinnigs onder te zetten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 18:58 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Als die nichten nou eens kapten met al die parades, protesten, tongen op straat, en roze armbandjes dan zou er niet zoveel homo-haat zijn. Ik haat van die provocerende gays. Nog iets, waarom moeten er altijd speciale homo dagen zijn? Bijv. roze maandag met de Tilburgse kermis. Er is toch ook geen hetero dag ofwel?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er is toch ook secetaresse dag.
En waarom zouden homo's zich niet mogen uiten en hetro's wel?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:04 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hoezo uiten? Wat doet een hetero dan om zich te uiten? Houden wij parades ofzo?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 18:58 schreef Disciple het volgende:
, tongen op straat,


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:08 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nou last time I checked worden hetero's ook gewoon raar aangekeken van 'get a room' als ze tongen op straat of zoiets dergelijks. Maar voor homo's mogen we niks zeggen want ze uiten zichzelf.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Homo's mogen dat net zo min of goed als hetro's.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:12 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Pfff...ga maar eens naar zo'n gay day ergens, dan zie je 't elke 3 sec. Wordt niks van gezegd omdat ze zichzelf dan lekker mogen uiten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:12 schreef Disciple het volgende:
Pfff...ga maar eens naar zo'n gay day ergens, dan zie je 't elke 3 sec. Wordt niks van gezegd omdat ze zichzelf dan lekker mogen uiten.
Als je eraan ergert waarom ga je er dan heen.
Trouwens als ik op straat met mijn vriendin sta te bekken hoor ik er nooit iets over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 18:53 schreef Misanthrope het volgende:
Wil je beweren dat je bewust constant zoekt naar posts van mij om er iets onzinnigs onder te zetten?

nee toeval noem ik dat, maar blijkbaar post jij zoveel onzin dat het niet te missen valt


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 18:58 schreef Disciple het volgende:
Als die nichten nou eens kapten met al die parades, protesten, tongen op straat, en roze armbandjes dan zou er niet zoveel homo-haat zijn. Ik haat van die provocerende gays. Nog iets, waarom moeten er altijd speciale homo dagen zijn? Bijv. roze maandag met de Tilburgse kermis. Er is toch ook geen hetero dag ofwel?
Het is elke dag hetero dag


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:15 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Dacht je nou serieus dat ik daar heen ga? Moet ik echt helemaal niks van hebben. Tja het is gewoon mijn mening dat het allemaal veel te overdreven is. En dan zeuren over intolerantie, meeste wordt gewoon zelf veroorzaakt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:13 schreef ghoulliette het volgende:
nee toeval noem ik dat, maar blijkbaar post jij zoveel onzin dat het niet te missen valt
Lezen is niet je sterkste kant, is het niet?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:14 schreef ghoulliette het volgende:
Het is elke dag hetero dag
En zeker ook (blanke) mannen dag?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen