IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 23:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 22:52 schreef
@ Ghouilliete. Zijn daar geen wetten voor? Vlg. mij is het illegaal om mensen te weigeren op basis van sexuele voorkeur.
En je mag ook niet ontslagen worden als je zwanger wilt worden of op basis van leeftijd, maar dat gebeurd net zo goed.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-11-2004 23:05]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2004 23:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

En dat heet nou een Vrije universiteit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 23:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 22:55 schreef ElitE het volgende:

er zijn natuurlijk wel veel die er niet voor uit durven/willen te komen, maar dat zijn ook geen echte homo's dan



Er zijn zelfs organisaties (geweest?) voor homo's die getrouwd zijn (met een vrouw). En dus hun leven in een leugen leven omdat ze er niet voor uit durven komen. (door sociale druk bijv.)

Orpheus is zo'n organisatie. (Dat is de god van de slaap trouwens)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 23:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 23:06 schreef ElitE het volgende:
En dat heet nou een Vrije universiteit



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2004 23:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 23:08 schreef ghoulliette het volgende:
Orpheus is zo'n organisatie. (Dat is de god van de slaap trouwens)


Dat is Hypnos schat.

Jij bent in de war met Morpheus....de god van dromen.

Orpheus was om een andere reden bekend. Hij heeft naar verluidt de lyre ontworpen en hij was muzikant en kunstenaar.

en daarnaast:

quote:

But the most famous story in which he figures is that of his wife Eurydice. Eurydice is sometimes known as Agriope. While fleeing from Aristaeus, she was bitten by a serpent and died. Distraught, Orpheus played such sad songs and sang so mournfully that all the nymphs and gods wept and gave him advice. Orpheus went down to the lower world and by his music softened the heart of Hades and Persephone (the only person to ever do so), who allowed Eurydice to return with him to earth. But the condition was attached that he should walk in front of her and not look back until he had reached the upper world. In his anxiety he broke his promise, and Eurydice vanished again from his sight.

After the death of Eurydice, Orpheus swore off the love of women and took only young men as his lovers. He is reputed to be the one who introduced male love to the Thracians, teaching them to love the young in the flower of their youth.





Anyway. Ik hou mijn mening over homo's en hun wens om op elk willekeurig moment zich met hun pindastamperij te manifesteren voor mij. Laten we het alleen als 'ouderwets-conservatief doch niet op christelijke gronden gestoeld' noemen.

...of heb ik hiermee mij mening toch gegeven?


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-11-2004 23:20]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 23:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oja morpheus, ik moet mijn bedje maar eens gaan opzoeken denk ik...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2004 23:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 23:26 schreef ghoulliette het volgende:
oja morpheus, ik moet mijn bedje maar eens gaan opzoeken denk ik...


Doe de groeten aan Orpheus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-11-2004 9:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 23:06 schreef ElitE het volgende:
En dat heet nou een Vrije universiteit


Ja heers he


"This one is older than shit, heavier than time!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2004 15:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 22:52 schreef Jezebel het volgende:
He..psst..Schaepje.
Dat was een gok van mij.
lk wist nou niet meer zeker of het 1/10 of 1/20 was.


@ Ghouilliete. Zijn daar geen wetten voor? Vlg. mij is het illegaal om mensen te weigeren op basis van sexuele voorkeur.


Ah oke.

Ik heb niets tegen homo's, maar ik kan er niet snel vrienden mee worden en vind de echte nichten (als in "de vrouwtjes") vaak wel eng.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:36 schreef Schaep het volgende:
Ah oke.

Ik heb niets tegen homo's, maar ik kan er niet snel vrienden mee worden en vind de echte nichten (als in "de vrouwtjes") vaak wel eng.
Een fikse nicht is anders mannelijker dan jij ....


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Goed initiatief, waarom ook niet? Ik denk dat het best fijn is als er zoiets gedaan wordt omdat er, zoals er hier al gezegt werd door bijvoorbeeld Jezebel, toch nog niet overal homo's geaccepteerd worden in Nederland. Ik denk dat deze mensen zich hierdoor zelf ook beter en meer geaccepteerd gaan voelen. Ik heb er in ieder geval geen last van, en ik denk dat niemand een gegronde reden heeft om dat wel te hebben tenzij je een homo-hater bent.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het houden van gayparades is ook erg goed voor de publieke opinie over homo's ...


NOT


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:39 schreef Jenje het volgende:
Het houden van gayparades is ook erg goed voor de publieke opinie over homo's ...


NOT


Dat is weer wat anders
en als zij dat leuk vinden, doen ze dat toch lekker. In de gemiddelde discotheek zweven ook de paaldans hoeren door de lucht. Kan me voorstellen dat zij liever een strakke vent in een string zien . Dat het op straat is, ok dat is weer een ander verhaal


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:41 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat is weer wat anders
en als zij dat leuk vinden, doen ze dat toch lekker. In de gemiddelde discotheek zweven ook de paaldans hoeren door de lucht. Kan me voorstellen dat zij liever een strakke vent in een string zien . Dat het op straat is, ok dat is weer een ander verhaal


De homofilen die ik ken zijn allemaal zwaar relxte mensen die helemaal geen trek hebben in dat lullengezwaai ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2004 15:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:38 schreef Jenje het volgende:
Een fikse nicht is anders mannelijker dan jij ....



Nee.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-11-2004 15:45 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:41 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat is weer wat anders
en als zij dat leuk vinden, doen ze dat toch lekker. In de gemiddelde discotheek zweven ook de paaldans hoeren door de lucht. Kan me voorstellen dat zij liever een strakke vent in een string zien . Dat het op straat is, ok dat is weer een ander verhaal


dan moeten ze ook niet zeuren dat het algemene beeld van homos `lichtelijk` gekleurd is. Flikker toch op, als ze willen integreren moeten ze eens stoppen met zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:44 schreef Jenje het volgende:
De homofilen die ik ken zijn allemaal zwaar relxte mensen die helemaal geen trek hebben in dat lullengezwaai ...


Mijn vrienden ook


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:47 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:45 schreef SiQDiZ het volgende:
dan moeten ze ook niet zeuren dat het algemene beeld van homos `lichtelijk` gekleurd is. Flikker toch op, als ze willen integreren moeten ze eens stoppen met zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen


Voor zover ik weet, de homo's die ik ken, vinden dat helemaal niet erg? Waarschijnlijk zijn dat dan degene die nog een beetje in ontkenningsfase zijn of de mannetjes denk ik


Kankerlul


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 15:48 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:45 schreef SiQDiZ het volgende:
dan moeten ze ook niet zeuren dat het algemene beeld van homos `lichtelijk` gekleurd is. Flikker toch op, als ze willen integreren moeten ze eens stoppen met zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen
Joh, die metalheads moeten ook maar eens integreren met hun rare gebruiken. Ze plaatsen zich teveel buiten de maatschappij!


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:48 schreef Manifest het volgende:
Joh, die metalheads moeten ook maar eens integreren met hun rare gebruiken. Ze plaatsen zich teveel buiten de maatschappij!
Welke rare gebruiken hebben metalheads dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-11-2004 15:50]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Homoseksualiteit in Nederland... Tsja, ik ben liberaal, dus ik heb er geen problemen mee als mensen homoseksueel zijn, zolang ze er mij niet mee lastig vallen.
Helaas werkt het in Nederland anders en moet men vooral voor speciale groepen respect hebben. Ofwel, ipv dat mensen wordt aangeleerd respect te hebben voor iedereen, wordt mensen aangeleerd vooral voor homo's respect te hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-11-2004 15:50 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

errr.. er wordt toch niet geklaagd dat metalheads zich buitengesloten in de nederlandse samenleving voelen?


goeden dag trouwens Manifest, long time no see


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 15:52 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:50 schreef SiQDiZ het volgende:
errr.. er wordt toch niet geklaagd dat metalheads zich buitengesloten in de nederlandse samenleving voelen?


goeden dag trouwens Manifest, long time no see

Nog niet, wacht maar!


F*ck hippies


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-11-2004 15:53 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

je doelt op confrontaties tussen moslims en metalheads?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 15:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:45 schreef SiQDiZ het volgende:
dan moeten ze ook niet zeuren dat het algemene beeld van homos `lichtelijk` gekleurd is. Flikker toch op, als ze willen integreren moeten ze eens stoppen met zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen

Je moet begrijpen dat een discussie zoals op 27 november niet alleen is om te wijzen op hoe de hetero's het verkeerd zouden doen, maar ook om binnen de eigen groep te kijken van, wat gaat er mis, wat zouden we beter kunnen doen etc.

Dat er hetero's zijn die zich door een dergelijke discussie bij voorbaat al aangevallen voelen zegt in principe al genoeg over hun denkwijzes, maar is dus onjuist.
Veel homo's hekelen bijv. de gay parade en ergeren zich aan overdreven nichten.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen