|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat heet nou een Vrije universiteit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er zijn zelfs organisaties (geweest?) voor homo's die getrouwd zijn (met een vrouw). En dus hun leven in een leugen leven omdat ze er niet voor uit durven komen. (door sociale druk bijv.) Orpheus is zo'n organisatie. (Dat is de god van de slaap trouwens) |
|
quote: |
|
quote: Dat is Hypnos schat. Jij bent in de war met Morpheus....de god van dromen. Orpheus was om een andere reden bekend. Hij heeft naar verluidt de lyre ontworpen en hij was muzikant en kunstenaar. en daarnaast: quote: Anyway. Ik hou mijn mening over homo's en hun wens om op elk willekeurig moment zich met hun pindastamperij te manifesteren voor mij. Laten we het alleen als 'ouderwets-conservatief doch niet op christelijke gronden gestoeld' noemen. ...of heb ik hiermee mij mening toch gegeven? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-11-2004 23:20] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oja morpheus, ik moet mijn bedje maar eens gaan opzoeken denk ik... |
|
quote: Doe de groeten aan Orpheus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja heers he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ah oke. Ik heb niets tegen homo's, maar ik kan er niet snel vrienden mee worden en vind de echte nichten (als in "de vrouwtjes") vaak wel eng. |
|
quote:Een fikse nicht is anders mannelijker dan jij .... |
|
Goed initiatief, waarom ook niet? Ik denk dat het best fijn is als er zoiets gedaan wordt omdat er, zoals er hier al gezegt werd door bijvoorbeeld Jezebel, toch nog niet overal homo's geaccepteerd worden in Nederland. Ik denk dat deze mensen zich hierdoor zelf ook beter en meer geaccepteerd gaan voelen. Ik heb er in ieder geval geen last van, en ik denk dat niemand een gegronde reden heeft om dat wel te hebben tenzij je een homo-hater bent. Kankerlul |
|
Het houden van gayparades is ook erg goed voor de publieke opinie over homo's ... NOT |
|
quote: Dat is weer wat anders en als zij dat leuk vinden, doen ze dat toch lekker. In de gemiddelde discotheek zweven ook de paaldans hoeren door de lucht. Kan me voorstellen dat zij liever een strakke vent in een string zien . Dat het op straat is, ok dat is weer een ander verhaal Kankerlul |
|
quote: De homofilen die ik ken zijn allemaal zwaar relxte mensen die helemaal geen trek hebben in dat lullengezwaai ... |
|
quote: Nee. |
|
quote: dan moeten ze ook niet zeuren dat het algemene beeld van homos `lichtelijk` gekleurd is. Flikker toch op, als ze willen integreren moeten ze eens stoppen met zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen |
|
quote: Mijn vrienden ook Kankerlul |
|
quote: Voor zover ik weet, de homo's die ik ken, vinden dat helemaal niet erg? Waarschijnlijk zijn dat dan degene die nog een beetje in ontkenningsfase zijn of de mannetjes denk ik Kankerlul |
|
quote:Joh, die metalheads moeten ook maar eens integreren met hun rare gebruiken. Ze plaatsen zich teveel buiten de maatschappij! F*ck hippies |
|
quote:Welke rare gebruiken hebben metalheads dan? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-11-2004 15:50] |
|
Homoseksualiteit in Nederland... Tsja, ik ben liberaal, dus ik heb er geen problemen mee als mensen homoseksueel zijn, zolang ze er mij niet mee lastig vallen. Helaas werkt het in Nederland anders en moet men vooral voor speciale groepen respect hebben. Ofwel, ipv dat mensen wordt aangeleerd respect te hebben voor iedereen, wordt mensen aangeleerd vooral voor homo's respect te hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
errr.. er wordt toch niet geklaagd dat metalheads zich buitengesloten in de nederlandse samenleving voelen? goeden dag trouwens Manifest, long time no see |
|
quote: Nog niet, wacht maar! F*ck hippies |
|
je doelt op confrontaties tussen moslims en metalheads? |
|
quote: Je moet begrijpen dat een discussie zoals op 27 november niet alleen is om te wijzen op hoe de hetero's het verkeerd zouden doen, maar ook om binnen de eigen groep te kijken van, wat gaat er mis, wat zouden we beter kunnen doen etc. Dat er hetero's zijn die zich door een dergelijke discussie bij voorbaat al aangevallen voelen zegt in principe al genoeg over hun denkwijzes, maar is dus onjuist. Veel homo's hekelen bijv. de gay parade en ergeren zich aan overdreven nichten. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |