|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
homosexualiteit. Daar kunnen jullie allemaal over meepraten |
|
flikker op |
|
ja. flikkers op jullie. met hun penissen in jullie aarsen |
|
Homosexualiteit is gay! [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 01-12-2004 12:01] |
|
quote: http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Ik ruik een bannetje! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
flikker op is wel een gepaste term In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Niet in hol land .... maar kon geen ander passend topic vinden. EXECUTIE JONGE HOMOSEKSUELEN IN IRAN Teken de oproep voor internationale sancties tegen Iran, steun het beschermen van Iranese homoseksuele asielzoekers en steun de Iraanse oppositie. Afgelopen week werden Mahmoud Asgari (16 jaar) en Ayaz Marhoni (18) geëxecuteerd in Iran. Iraanse mensenrechtenorganisaties rapporteerden dat sinds 1979 vierduizend homoseksuelen werden vermoord, puur vanwege hun homoseksualiteit. Deze barbaarse en middeleeuwse activiteiten moeten onmiddelijk stoppen! COC Nederland is een petitie gestart. We willen onze politieke leiders vertellen dat wij deze gewelddadigheden niet accepteren. Met deze petitie willen wij: - Westerse regeringen oproepen sancties tegen Iran uit te voeren; - Iraanse homoseksuele asielzoekers in EU-landen beschermen door ze niet terug te sturen naar Iran; - De Iranese oppositie steunen tegen deze executies; - De Europese Unie oproepen om de onderhandelingen over een associatief verdrag met Iran op te schorten. De petitie zal tijdens de Amsterdamse Gay Pride gepresenteerd worden aan een Nederlands politicus. Organisaties in andere landen kunnen de petitie gebruiken om ook hun nationale regeringen te vragen in actie te komen. Teken nu de petitie: http://www.petitiononline.com/1021ir/petition.html |
|
leuk zo'n petitie, jammer dat het alleen nooit ene fuck helpt |
|
Deze mensen zijn meestal ook het hardst tegen oorlog in iran.. quote: dus ook naar jou [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-07-2005 1:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een Nederlands politicus.. de burgemeester van Staphorst.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Snap al die ophef over homosexualiteit niet. Heb in mijn kennisenkring ook homosexuelen en daar is niets mis mee. Zij zijn daar open over en vallen er verder niemand mee lastig. Het zou je nog verbazen, hoeveel homosexuelen problemen hebben met homoscene's zoals in bijv. Amsterdam, waar de een aantal nichten wel heel erg ver gaan met het uitdragen van hun homosexualiteit (denk aan darkrooms, bare-backing, canal parade, e.d.). Ook ik vind dit niet normaal. Als homosexualiteit normaal en bespreekbaar moet zijn, gedraag je dan ook zo (zelfde geldt voor mij overigens voor alle heterosexuelen die bepaalde strandjes en parkeerplaatsen moeten bezoeken om toch maar vooral op te vallen). Heb overigens net de film Alexander gezien over het leven van Alexander de Grote. Ook hier zitten aardig wat homo-erotische momenten, omdat Alexander meer om mannen leek te geven dan om vrouwen. Het scheen in die tijd overigens heel normaal te zijn. Ik denk ook dat dit de reden is voor het floppen van deze film, omdat de gemiddelde yank dit niet zomaar zal accepteren. |
|
quote: Dit was toch een hoax? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Volgens mij zijn ze wel opgehangen, maar dit was volgens mij meer om het feit, dat ze een 13-jarig jochie hadden verkracht. |
|
Mooi toch? Ophangen die gasten, wat mij betreft mogen alle homo's aan touwtjes bungelen. Een extreme en tevens levensgevaarlijke geestesziekte die nooit geaccepteerd mag worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Straks komt er nog een sexuele voorlichtingsprogramma in lagere scholen waar ook vermelding wordt gemaakt van expliciet homoseksuele activiteiten. Als gore ik-durf-langer-kijken-dan-jij-test kun je dit misschien nog verantwoorden, maar toch niet in het kader van openheid en tolerantie? signature |
|
quote: Ook naar mij, zeker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Volgens mij spoort er iemand in dit topic niet |
|
quote: Geweldig he, zelfreflectie? |
|
quote: YOU GONNA GET RAPED!!! Suck my piss |
|
quote: jammie! mag ook gewoon lekker zijn hoor als je het vraagt! Bestaat er eigenlijk iets als een anaal voorspel? Skullie? signature |
|
quote: Ja man! Die lui zijn dan ook doodziek, functioneren ook absoluut niet in de samenleving. En laten we ook vooral niet vergeten dat het niet een kleine groep randdebielen zijn die onverantwoordelijk bezig zijn maar dat alle homo's niets anders willen dan onveilige sex. En het liefst willen ze natuurlijk de wereld overnemen zodat wij hetero's elke minuut van de dag geconfronteerd worden met hun verdervelijke levensstijl... |
|
quote: Geweldig he, gehersenspoeld zijn? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En je bent wel voor het vertonen van expliciet heteroseksuele activiteiten op de lagere school? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |