|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
In Oosterpoort ben ik er vast en zeker bij. Olé olé olé!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 30-12-2004 22:05] |
|
4/16/2005 - Podium - Hardenberg, NL Huppa!!!! Daar ben ik zeker bij Het zal je moeder maar wezen... |
|
In Groningen gaan wij erbij zijn! Nu hopen op leuk voorprogramma .. |
|
Podium Hardenberg... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En de afwezigheid van nummers van Heretic in de setlist... |
|
quote: He, en ik dan? Dat je voor Jenje uit Groningen weg blijft, ok, maar ik ben er ook hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 30-12-2004 22:15] |
|
Ben in de Osterport en/of Hardenberg aanwezig. Inclusief roze blouse met paarse stippen |
|
quote: Sterker nog, net zoals slayer, maar dan een altars of madness optreden. Hehe. Maar dat zal wel niet. Is het voorprogramma dan niet gewoon soulfly? Helaas? Oud Vuil. |
|
quote: Hardenberg is een stuk dichterbij.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Uitstekend! Ik zie dat ik een trend gezet heb. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Soulfly? Godverdomme, dat meen je niet.... Gigantische kutband. |
|
quote: Zeker. Maar ik gok maar wat, aangezien ze ook mee waren op de us tour. Oud Vuil. |
|
quote: Neeh man MAX!!! lekker naar max kijken (maar niet luisteren nee) Het zal je moeder maar wezen... |
|
[quote]Op 30 december 2004 22:16 schreef webblaster wim het volgende: Sterker nog, net zoals slayer, maar dan een altars of madness optreden. Hehe. Dit zal niet lukken want Brunelle zit er niet meer bij helaas!!!! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Kijken? Die klont haar? Bah. Oud Vuil. |
|
Max en lekker... Nee, dan kan ik wel iemand anders op podium verzinnen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Laat me toch Doet me denkien aan de goeie sepultura tijd. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Ah ja, die "arise" tijd. Niet kijken, gewoon luisteren. Oud Vuil. |
|
quote: Inderdaad, want toen zag je alleen maar haarballen op het podium bewegen En Igor met een te kort broekje... Het zal je moeder maar wezen... |
|
hell yeah aanwezig in groningen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Niet in Podium? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nee podium sucks groningen ook daar niet van! *kan ik eindelijk bewijzen dat ik totaal niet op dhr vincent lijk! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-12-2004 22:57] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
Hmmm, Amsterdam is het dichste bij. Ik kijk nog wel of erbij ben. |
|
quote: Idem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |