|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat mag jij zaterdag mooi even gaan zingen, samen met Helmet |
|
quote: Jazeker. |
|
quote:mooi heb er nog een zooi liggen thuis Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ohja, muntjes klaar leggen. Moet morgen vast erg haasten, na het werk door naar Dordt en dan vandaar uit weer naar Arnhem. Ehr, is er een garderobe achtig iets? Oftewel, kan ik mijn tas kwijt? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-04-2005 20:16] |
|
Zal wel geen garderobe zijn. Of de goudvishal moet zelf ook open zijn. Maar dat was vorig jaar ook niet. |
|
quote: Dat zou kut zijn, iedereen gaat met de trein en ik heb een hekel aan tassen meeslepen tijdens dit soort dingen. |
|
Nou, m'n eega kon niet naar het toilet in de goudvishal. Dus ik neem aan, dat de hal dicht was. Voor de heren stond er een "pisbak" buiten. |
|
Er is idd geen garderobe. Het wordt mooi weer dus een dikke jas laat je maar thuis Edit: de hele GVH is de backstage met erg veel apperatuur en bands die chillen. Hij is dus idd niet toegankelijk voor bezoekers. portapotties zijn de shit! [Dit bericht is gewijzigd door trol op 28-04-2005 20:30] |
|
quote: Oeh mooie mannen backstage? Toch maar gebruik maken van de gastenlijst en shit. Maarre, dat is wel shit zeg. Kluisjes op station? |
|
"Volgens de NS zij alle kluisjes op grotere stations afgesloten met Koninginnedag..... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Zucht. Okee, dan maar een tas mee. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ik mocht binnen wel gewoon naar de wc. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ook! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oe..Oe!! Ik ook!!! |
|
Hehehe, leuk he, zo'n spelltje van 'ik ook, ik ook'? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oeh spannend zeg.. Ik mocht altijd op het werk naar de plee, moest altijd werken op deze prachtige dag vol onzinnigheden. |
|
Hmmm...eigenlijk niet. |
|
quote: heb ik nagevraagd en dat is idd het geval There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote: Het is op zaterdag, mevrouw |
|
Hah...en weer vrijkaarten gescoord. Begint traditie te worden... edit: als er echt zoveel kaarten verkocht worden dan moet het toch wel mooi weer worden. Anders heeft de Goudvis echt een heel groot probleem... [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 28-04-2005 22:24] |
|
quote: Oh echt waar, nah dan kan ik niet hoor Vrijdag avond naar Dordt, zaterdag vroeg op en naar Arnhel. |
|
Hmmm, het echt lekkere weer krijgen we pas zondag. Zaterdag een beetje zozo. Volgens knmi 17/19 graden. Toch niet zo heel warm dus. |
|
he frnk waar was nou dan donderdag ik had je wel verwacht in leiden in de hut soul reaver vrouwlijke gitarist te bewonderren |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |