|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, zuupn in arnhem. Klinkt goed. Ik ga daar, denk ik, ook wel zijn. |
|
Oh jah; Naglfar! Daar Moet ik heen Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote:Jammer. Ik had wel zin om die weer live te zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jammer zeg, geen Izegrim. Nouja goede hoop dat ik die elders nog ga zien. |
|
quote:Een gigantisch slap aftreksel van 'metal'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aha oke, maar waar valt het mee te vergelijken(als het ergens mee te vergelijken valt)? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Ik vind niet dat het ergens mee te vergelijken is en zoja is dat waarschijnlijk een belediging voor de band waarmee It Lives dan vergeleken wordt. Ik kan het mij iig herinneren als brakke slechte 'death'(?) metal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Haha oke, zo te horen is het idd behoorlijk kut There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Het is Gay metal volgens mij hoor... Enniewee: ik ga aanwezig zijn, dit is gewoon een jaarlijks ritueeltje FREEZE |
|
Ik skip deze keer, vond het vorig jaar stukken beter. Of ze moeten nog met een paar hele goede bands komen [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 23-03-2005 20:00] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Er mogen zeker nog een paar goede bands komen, maar och, het gaat om de lol FREEZE |
|
quote: Ach jah, wat moet je anders op koninginnedag doen he het is idd altijd wel gezellig There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik hoop dat wij mogen invallen voor Izegrim. |
|
Aanwezig |
|
Het zal me eigenlijk boeien, wie er speelt. Als het maar een beetje lekker weer is. Maar toch een vraagje, een nederlandse slayer coverband speelt later als de rest van de nederlandse bands. Welke bn'ers zitter er dan wel niet in die coverband? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-03-2005 22:10] |
|
quote: Ex leden van judgement day natuurlijk ;p The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: thrash www.itlives.nl wuust robuust |
|
quote: Zo hoog op de lijst? Daar waren we niet beroemd genoeg voor, hehe. |
|
quote: Dat kan op Stonehenge of Occultfest (of beide natuurlijk), althans in Nederland. Rock Harz (http://openair.rockharz.de/) is overigens ook aan te bevelen dit jaar: Naast Izegrim speelt verder nog Destruction, Holy Moses, Dark Age, My Darkest Hate, D.A.M.N, Uppercut.. allemaal vet. En verder nog typisch Duitse meuk: Rage, Doro, Grave Digger en nog wat spul. quote: Crustacean. Was al de vetste thrashband van Nederland maar als ze Slayernummertjes spelen zijn ze uiteraard helemaal geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door El-Duce op 24-03-2005 0:50] |
|
Sorry, dubbele posting. [Dit bericht is gewijzigd door El-Duce op 24-03-2005 0:50] |
|
quote:Hmm... Mag ik het daar niet mee eens zijn? Ik vind het eerder gaye power metal hoor Ontopic: ik wil meer bands en goed weer!!! FREEZE |
|
kan veel zeggen over IT LIVES maar het is (zeker met wat bier achter de kiezen) en fucking vette feest band!!! heersend en ik heb er fucking veel zin in.. deze editie: groter podium, meer biertappen en meer metal! hopppa! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Precies! |
|
Als het net zo lekker weer is als vorig jaar There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |