![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt! ![]() ![]() |
|
Even visueel ondersteunen: ![]() ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 07-04-2005 17:12] ![]() |
|
Yups... dit gaat weer gezellig worden! ![]() hopelijk idd niet té warm. ![]() vorig jaar heb ik volgens mij alleen godess of desire echt gehoord en dat was toen al de laatste band. damn! ik praat écht teveel! ![]() There are lessons, that sadness can only teach ![]() |
|
schop! Ik denk dat ik ook wel even ga, hoewel ik ook met mijn broer ergens kan gaan hakken ![]() ![]() |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz ![]() - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) ![]() |
|
slayer cover band ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Die Slayer Cover Band speelt bruut, snel en strak. De huidige Slayer zouden willen dat ze 't nog zo zouden kunnen!! ![]() |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz ![]() - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe ![]() |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz ![]() - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile ![]() ![]() |
|
quote: Digerdoden verwijderd, want die poseur gaat niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-04-2005 12:33] ![]() |
|
Damn, als die waslijst een indicatie is voor het aantal bezoekers, dan zal het aardig druk worden! Misschien toch maar snel een kaartje halen... ![]() |
|
ik zij er ook ![]() |
|
schop. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-04-2005 11:43] ![]() |
|
Als ik niet te lui ben om te fietsen, kom ik ook wel even langs. ![]() |
|
Audiophile het volgende: - Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz ![]() - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile ![]() - Kwelgeest - Stigma - BurZum [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-04-2005 12:09] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik zal er ook zijn om u allen te voorzien van bier en voedsel... ![]() |
|
Wat voor voedsel dan? ![]() |
|
Heersende nog half bevroren festival hamburgers. ![]() ![]() |
|
Aha, dan wordt het gewoon weer bij een turk in de stad gaan eten met baklava als toetje. ![]() |
|
Ah, festival hamburgers. Het leven is mooi. ![]() Edit: Ik wou nu even kaartjes regelen via ticketservice... Te laat. Hopen dat er op het postkantoor nog wat kaarten liggen. Damn. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-04-2005 16:44] ![]() |
|
quote: Huh, wat? Nee, ik moet nog hebben, aargh Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Que? Er zijn toch nog wel kaarten over?? ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |