|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt! |
|
Even visueel ondersteunen: |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 07-04-2005 17:12] |
|
Yups... dit gaat weer gezellig worden! hopelijk idd niet té warm. vorig jaar heb ik volgens mij alleen godess of desire echt gehoord en dat was toen al de laatste band. damn! ik praat écht teveel! There are lessons, that sadness can only teach |
|
schop! Ik denk dat ik ook wel even ga, hoewel ik ook met mijn broer ergens kan gaan hakken |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) |
|
slayer cover band Ik loop nog steeds met een sjaal en tijgerbalsem rond. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die Slayer Cover Band speelt bruut, snel en strak. De huidige Slayer zouden willen dat ze 't nog zo zouden kunnen!! |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile |
|
quote: Digerdoden verwijderd, want die poseur gaat niet [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-04-2005 12:33] |
|
Damn, als die waslijst een indicatie is voor het aantal bezoekers, dan zal het aardig druk worden! Misschien toch maar snel een kaartje halen... |
|
ik zij er ook |
|
schop. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-04-2005 11:43] |
|
Als ik niet te lui ben om te fietsen, kom ik ook wel even langs. |
|
Audiophile het volgende: - Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - Stigma - BurZum [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-04-2005 12:09] Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
Ik zal er ook zijn om u allen te voorzien van bier en voedsel... |
|
Wat voor voedsel dan? |
|
Heersende nog half bevroren festival hamburgers. |
|
Aha, dan wordt het gewoon weer bij een turk in de stad gaan eten met baklava als toetje. |
|
Ah, festival hamburgers. Het leven is mooi. Edit: Ik wou nu even kaartjes regelen via ticketservice... Te laat. Hopen dat er op het postkantoor nog wat kaarten liggen. Damn. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-04-2005 16:44] |
|
quote: Huh, wat? Nee, ik moet nog hebben, aargh Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Que? Er zijn toch nog wel kaarten over?? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |