|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
maar goed dat ik er niet was.. ik kan heeel snel uit mijn hum raken als er te veel mensen zijn. dan ben ik ook geneigt tot slaan ik ontwijk liever dat soort situaties Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: O jawel. Dat is leuk, dicht op elkaar staan. Dat maakt het ongewenst intimideren ook gemakkelijker. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou, ik zat daar met een gigantische kater. Op het laatste moment besloten toch maar wel te gaan. Echt niet leuk druk meer, mensen waren heel opgefokt en beukten gewoon langs je heen. Ik werd enorm chagerijnig, enne ja slaan kan ik ook gaan doen zodra men mij gaat aanraken. En daar was mijn redster in nood, een klein klein meiske wat heel boos tegen mij begon te krijsen. Echt, ik moest zo lachen en nu nog als ik er aan terug denk. |
|
quote:ik zie je haar al met 1 hand tegen d'r voorhoofd aangedrukt om d'r van je af te houden. Ik ben dat geduw en getrek zo snel zat. op een gegeven moment zit de emmer vol en dan kan ik een onschuldig persoon een aardige elleboog geven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou.. ik moest helemaal bukken om dr te kunnen verstaan. Zij stond op dr tenen in mijn oor te bleren, ik had geen idee wie zij was maar had dr schijnbaar ergens op een forum iets misdaan. Toen ik opkeek stond FRNK ernaast *relluh relluh* De rest van de dag ontzettend melig geweest maarre nee die drukte was niet wat. |
|
quote:vooral die katerdagen zijn melig. ooit eens met valorian en rajackar met een kater richting no mercy afgereist. oh my.. ik heb nog steeds buikspierpijn.. oh ja kings of metal.. 't wordt mooi weer zeggen ze. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Yeah gezellig! Hehe katerdagen en dronkenschap staat garant voor meligheid hier. |
|
zo, ik ga met mijn luie aars maar eens richting postkantoor om een kaart voor mevrouw stigma te halen |
|
binnen |
|
ha nog steeds niet uitverkocht dus Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Goede zaak! Heb jij je goede daad voor vandaag ook weer binnen gesleept. Nog wel even mijn cdtje branden |
|
Ik zwengel nu de fikker aan |
|
Bier zal u deel zijn!! |
|
Het worden er trouwens twee. Alleen die darkcore compilaties zijn al meer dan 1 GB |
|
2 bieren zullen u deel zijn! |
|
quote: Zeker, ik denk dat ik in zwembroek ga. |
|
quote:ohw.. lekker zeg.. scheer je wel ff je benen dan.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat dacht je, zelfs de bikini-lijn wordt niet vergeten. Zeg trol, waren er daadwerkelijk 500 bezoekers vorig jaar? Ik dacht, dat het er veel minder waren. Al kan dat ook aan het feit liggen, dat ik op een gegeven moment binnen een straal van 2 mtr het nog wel snapte, maar na die 2 mtr was alles nogal blurry. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-04-2005 18:09] |
|
Zo... gister ook even de kaartjes voor mijn vriendin en mij gehaald... FREEZE |
|
quote: Oh.. doe je tijgerstring aan Maak me gek. *hoestbui* |
|
quote: Volgens mij was het vorig jaar net niet helemaal uitverkocht. Maar reken er maar op dat het idioot druk gaat worden. Ik moet nog zien of 650 man wel zo goed past op die parkeerplaats. Gelukkig hebben andere mensen daar meer verstand van hehe |
|
Damn, dat wordt dus dringen. En daar heb ik best een hekel aan. Ik denk, dat het achteraan in de hoek gaan staan gaat worden. Dan zie je niks, maar dat is niet erg. |
|
Hehe...eindelijk uit mn dilemma Steenwijk of Arnhem.....: - Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum - 7th Fallen Angel @Mayo: heb je je kaartje al gekocht??? Bel me ff!!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |