|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is toch al uitverkocht? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Morgen nog even twee kaarten halen |
|
ah werken vanaf 18.00 |
|
quote: Zojuist nog drie kaarten gekocht. Lijkt dus mee te vallen |
|
ollie, yvette en mike, jullie kaartjes heb ik gehaald!! ik heb wel een biertje verdient hoor. bijna 1 uur in de rij gestaan en ook nog door de regen moeten fietsen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan heb je toch iets niet goed gedaan Ik heb maar 5 minuten hoeven wachten op kaartjes Tot zaterdag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ja hallo.. jij woont ook in een gat.. ik sms je vrijdag nog wel ff... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de voorverkoop erg hard gaat; de teller staat nu al op 400+, dus wie wil komen doet er verstandig aan nog even naar het postkantoor te rennen. |
|
Voor de paupers onder ons, men kan ook van bovenaf gratiez kiek'n |
|
quote:maar dan moetje iemand zien te regelen die bier voor je gaat halen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee joh, boodschappen tas aldi bier |
|
quote:ah schultenbrau. Dat is dan ook wel weer een optie. ik heb toch nog voor zekere personen een kaartje en als ik er nu 1 achterwege laat moet iemand de hele dag daar boven gaan staan en als ik dan dorst heb kan ik boven een biertje gaan halen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan word je door mij persoonlijk daar weg geschopt. |
|
quote: Wahahaha, goed idee ja! quote: Ikke niet hoor, mijn kaartje ligt hier te wachten tot zaterdag. |
|
quote: ah, er gaat ook nog geschopt worden. Heerschend Edit: zal je cd zo eens even fikken. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-04-2005 11:50] |
|
Das mooi. Het gaat wel idioot druk worden. 650 kaarten worden er verkocht, 150 meer als vorig jaar. En ik vrees dat het uit gaat verkopen... EDIT: AH! terrorrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Das mooi trouwens, dan heb ik alvast goede muziek voor de afterparty hehe. De andere vrijwilligers trekken het vast niet en des te meer bier voor mij... Lang leve terrorrr [Dit bericht is gewijzigd door trol op 27-04-2005 11:53] |
|
quote:beste plek dus. Kan me vorig jaar nog herrineren dat er 1 of andere dronken gast grof op z'n muil ging omdat hij zo nodig op een karretje vol fusten wilde gaan zitten... die been had wel een hele rare hoek. zat toen ook op de 1e rij. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Kan je op de dag zelf eigenlijk ook nog een kaartje kopen aan de hekken? |
|
quote: ah, u gaat toch? |
|
Volgens mij worden er wel een aantal kaarten uit de voorverkoop gehouden om op de dag zelf te verkopen, maar dit weet ik niet 100% zeker. Loop vanmiddag gewoon even naar het postkantoor, luie donder hehe |
|
Nah heb dr wel weer zin in hoor, hopelijk niet zo stervens druk vergelijkbaar met Heidevolk in de goudvis.. TERING! |
|
Dat was pas echt een hel idd. Hele avond de garderobe gedaan toen.. Vietnam was er niets bij. |
|
quote:maar gelukkig wordt het buiten niet zo benauwd als binnen. en je hoeft niet perse zo dicht op elkaar te staan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |