|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat was mij iets te warm. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja dikke schijt aan dat weer, wordt toch wel feest daarzo! |
|
yeps we hebben deze keer kouder bier, meer tappunten en zelfs nog wat partytenten zodat de mensne die neit tegen de zon kunnen af en toe kunnen schuilen.. hahaha heb nu al zin in een broodje hamburger verdomme! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
the Lucifer Principe is aan het Kings of Metal feestje toegevoegd kreeg ik net te horen! erg vette nieuwe band www.tlp-pla.net |
|
aanwezig! Hopelijk met aanhang ... eerst nog even informeren! |
|
De posters zijn echt super mooi geworden, goed werk van de GVH |
|
Cooool, ik ben er. Naglfar!!! Finntrol nog maar een keertje dan Ennehh lucifer principle is weer wat nieuws he. Heb ik met kerstfestival nog gezien samen met god dethroned in apeldoorn. Nou echt wel apart lekker Is mijn aanrader aan metal-nederland. check hunnie site www.tlp-pla.net |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar is het bekende lijstje? Lekker knus zm'en. - Oud Vuil en aanhang. |
|
Waar is het bekende lijstje? Lekker knus zm'en. - Oud Vuil en aanhang. - Twamby |
|
Lekker knus zm'en. - Oud Vuil en aanhang. - Twamby[/quote] - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2005 23:45] |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord (natuurlijk ) FREEZE |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin |
|
quote: Hee Carn, geen mega wijde jurken meer he.. lastig omheen lopen dan (latex.. yeahh ) |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster |
|
Tijdschema 14:00 The Lucifer Principle 14:45 Her Enchantment 15:35 It Lives 16:25 Deadhead 17:20 Slayer Cover Band 18:30 Naglfar 20:10 Finntroll Lekker op tijd afgelopen, kan ik mooi de binnenstad van Zwolle onveilig maken na afloop. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2005 0:25] |
|
quote: Damn, dat wordt vroeg de trein pakken uit Tilburg. Overvolle, late trein that is! |
|
quote: Valt mee toch, is toch maar een uurtje treinen vanuit Tilburg? |
|
Ben hier mogelijk ook bij |
|
quote: Op een normale dag misschien Vorig jaar was kwam ik 45min. later aan dan gepland. Drukte... wel gezellig toen maar dan nog. |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Digerdoden (+aanhang) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz ...lekker dicht bij huis... dat word kruipen naar huis hehehe |
|
quote: Tof, dan kan ik op je rug zitten. Ik zal mijn sporen meenemen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |