|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Online verkoop is gestopt, nergens staat dat het is uitverkocht. Morgen toch maar proberen een kaartje te kopen bij postkantoor. |
|
quote: Ik lees net op ticketservice.nl dat er meerdere redenen zijn waarom de online-verkoop stopt, en dat er vaak dan nog zat kaarten zijn.. maar toch morgen maar even halen, net als voor Wacken en Graspop.. damn.. weg 250 euro.. |
|
Hehehe, volgens mij heb ik een paar mensen zenuwachtig gemaakt. Inclusief mezelf, doch dit terzijde. |
|
quote: Haha ja gaat hard dan he, ik moet alleen voor bospop en graspop nog een kaart halen. Dynamo en Waldrock zijn al binnen. |
|
quote: Lol... ik zie het meer als een zeer behulpzame actie om enkelingen (waaronder mijzelf) te herinneren aan het feit dat van te voren een kaartje kopen misschien niet zo'n slecht plan is, aangezien 10 euro niet veel geld is voor Naglfar en Finntroll, Arnhem zeer goed bereikbaar is, en de lokale metalaanhang van Arnhem en regio ook al een aanzienlijk deel van de parkeerplaats zal vullen.. |
|
quote: Hmm.. ik mis Wacken nog in je rijtje.. |
|
quote: Klopt, zonde om een kaart te kopen voor iets waar ik niet naar toe ga |
|
quote: Dat soort dingen moet je anders zien: als je nou gewoon eerst zo'n kaartje koopt dan kan je er net zo goed ook gebruik van maken, anders is het ook maar zonde van je kaartje.. |
|
quote: Eerst maar eens even een kaartje voor kings of metal halen hehe. |
|
quote: *pakt slaapzak en rent naar postkantoor* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:baklava!!! waar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Naast de Stöt is er een nieuwe turk geopend met allemaal lekkere dingetjes. Het is daar altijd lekker rustig, hopelijk ook met Koninginnedag. |
|
quote:oeh.. moet ik daar nog eens gaan kijken. wel een eindje stievelen. maar baklava is dan ook wel heeeeel erg lekker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oh, dat is waar ik maandagochtend altijd uitglijd over de kotsplakkaten Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nooit last van. |
|
quote: Ze zijn er nog hoor. Kunnen we toch bier drinken Woei. |
|
kaartjes in het bezit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik weet het, kaartje is ook hier binnen |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Carnagath + vriendin - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik weet het, kaartje is ook hier binnen Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hee, waar ben jij? |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Steenwijk zeker, overloper! |
|
Misschien. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |