IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Kings of Metal Festival - Koninginnedag 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-04-2005 22:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 12:09 schreef stigma het volgende:
Audiophile het volgende:
- Oud Vuil en aanhang.
- Twamby
- MindlessMayo
- Doomy (dacht ik)
- Phantom Lord
- Carnagath + vriendin
- Moordlustige Hamster
- FRNK (dacht ik)
- Stringz
- Cadaveria
- Valorian
- Mark Z + aanhang (waarschijnlijk)
- Killing Zoe
- Audiophile
- Kwelgeest
- Stigma (of niet...)
- BurZum

Subtiel kamerolifantje

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2005 22:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:04 schreef Valorian het volgende:
Que? Er zijn toch nog wel kaarten over??

Online verkoop is gestopt, nergens staat dat het is uitverkocht. Morgen toch maar proberen een kaartje te kopen bij postkantoor.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-04-2005 22:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:07 schreef MindlessMayo het volgende:
Online verkoop is gestopt, nergens staat dat het is uitverkocht. Morgen toch maar proberen een kaartje te kopen bij postkantoor.

Ik lees net op ticketservice.nl dat er meerdere redenen zijn waarom de online-verkoop stopt, en dat er vaak dan nog zat kaarten zijn.. maar toch morgen maar even halen, net als voor Wacken en Graspop.. damn.. weg 250 euro..

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-04-2005 22:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, volgens mij heb ik een paar mensen zenuwachtig gemaakt. Inclusief mezelf, doch dit terzijde.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2005 22:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:12 schreef Valorian het volgende:
Ik lees net op ticketservice.nl dat er meerdere redenen zijn waarom de online-verkoop stopt, en dat er vaak dan nog zat kaarten zijn.. maar toch morgen maar even halen, net als voor Wacken en Graspop.. damn.. weg 250 euro..

Haha ja gaat hard dan he, ik moet alleen voor bospop en graspop nog een kaart halen. Dynamo en Waldrock zijn al binnen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-04-2005 22:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:13 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, volgens mij heb ik een paar mensen zenuwachtig gemaakt. Inclusief mezelf, doch dit terzijde.

Lol... ik zie het meer als een zeer behulpzame actie om enkelingen (waaronder mijzelf) te herinneren aan het feit dat van te voren een kaartje kopen misschien niet zo'n slecht plan is, aangezien 10 euro niet veel geld is voor Naglfar en Finntroll, Arnhem zeer goed bereikbaar is, en de lokale metalaanhang van Arnhem en regio ook al een aanzienlijk deel van de parkeerplaats zal vullen..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-04-2005 22:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Haha ja gaat hard dan he, ik moet alleen voor bospop en graspop nog een kaart halen. Dynamo en Waldrock zijn al binnen.

Hmm.. ik mis Wacken nog in je rijtje..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2005 22:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:16 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. ik mis Wacken nog in je rijtje..

Klopt, zonde om een kaart te kopen voor iets waar ik niet naar toe ga

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-04-2005 22:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:17 schreef MindlessMayo het volgende:
Klopt, zonde om een kaart te kopen voor iets waar ik niet naar toe ga

Dat soort dingen moet je anders zien: als je nou gewoon eerst zo'n kaartje koopt dan kan je er net zo goed ook gebruik van maken, anders is het ook maar zonde van je kaartje..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2005 22:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:22 schreef Valorian het volgende:
Dat soort dingen moet je anders zien: als je nou gewoon eerst zo'n kaartje koopt dan kan je er net zo goed ook gebruik van maken, anders is het ook maar zonde van je kaartje..

Eerst maar eens even een kaartje voor kings of metal halen hehe.

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 24-04-2005 23:05 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 22:13 schreef Oud Vuil het volgende:

*pakt slaapzak en rent naar postkantoor*

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-04-2005 23:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 13:50 schreef soepkoeltoer het volgende:
Aha, dan wordt het gewoon weer bij een turk in de stad gaan eten met baklava als toetje.
baklava!!! waar

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 24-04-2005 23:23 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 23:16 schreef Cadaveria het volgende:
baklava!!! waar

Naast de Stöt is er een nieuwe turk geopend met allemaal lekkere dingetjes. Het is daar altijd lekker rustig, hopelijk ook met Koninginnedag.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-04-2005 23:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 23:23 schreef soepkoeltoer het volgende:
Naast de Stöt is er een nieuwe turk geopend met allemaal lekkere dingetjes. Het is daar altijd lekker rustig, hopelijk ook met Koninginnedag.
oeh.. moet ik daar nog eens gaan kijken. wel een eindje stievelen. maar baklava is dan ook wel heeeeel erg lekker

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 24-04-2005 23:32 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 23:23 schreef soepkoeltoer het volgende:

oh, dat is waar ik maandagochtend altijd uitglijd over de kotsplakkaten

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 24-04-2005 23:47 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nooit last van.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-04-2005 16:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 april 2005 22:07 schreef MindlessMayo het volgende:

Ze zijn er nog hoor.

Kunnen we toch bier drinken

Woei.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-04-2005 16:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

kaartjes in het bezit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-04-2005 17:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 16:17 schreef BurZum het volgende:
Ze zijn er nog hoor.

Woei.

Ik weet het, kaartje is ook hier binnen

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2005 17:51 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

- Oud Vuil en aanhang.
- Twamby
- MindlessMayo
- Doomy (dacht ik)
- Phantom Lord
- Carnagath + vriendin
- Moordlustige Hamster
- FRNK (dacht ik)
- Stringz
- Cadaveria
- Valorian
- Killing Zoe
- Audiophile
- Kwelgeest
- BurZum

Subtiel kamerolifantje

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 25-04-2005 17:51 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 16:17 schreef BurZum het volgende:
Ze zijn er nog hoor.

Woei.

Ik weet het, kaartje is ook hier binnen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-04-2005 17:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 17:51 schreef stigma het volgende:
- Oud Vuil en aanhang.
- Twamby
- MindlessMayo
- Doomy (dacht ik)
- Phantom Lord
- Carnagath + vriendin
- Moordlustige Hamster
- FRNK (dacht ik)
- Stringz
- Cadaveria
- Valorian
- Killing Zoe
- Audiophile
- Kwelgeest
- BurZum

Hee, waar ben jij?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2005 17:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Subtiel kamerolifantje

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-04-2005 17:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 17:55 schreef stigma het volgende:

Steenwijk zeker, overloper!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2005 18:00 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Misschien.

Subtiel kamerolifantje

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com