|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Stringz - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum - 7th Fallen Angel - Ralph Plug - Helmet http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik neem aan dat er ook nog gewoon kaarten bij de ingang verkocht zullen worden? |
|
Mwoah, is niet zeker. Lees maar terug. |
|
quote: Lees even terug |
|
Vanochtend ook maar kaartje gekocht. |
|
quote: Zolang het niet uitverkocht is, zijn nog zo'n 200 kaarten geloof ik |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Cadaveria - Valorian - Mark Z + aanhang (waarschijnlijk) - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum - 7th Fallen Angel - Ralph Plug - Helmet - Stringz - Airwolf - Rottenbody-orgy (ja toch?!!) [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 28-04-2005 10:34] |
|
Ook present uiteraard. Helaas niet op het podium, maar ach. |
|
quote:Power... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
...the power the power hieeeeeeeeeeeeeeeeegh http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Grimnir en moi kunnen ook toegevoegd worden aan het lijstje der aanwezigen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Cadaveria - Valorian - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum - 7th Fallen Angel - Ralph Plug - Helmet - Stringz - Airwolf - Rottenbody-orgy (ja toch?!! - DecomposingBiaatch - Grimnir - stigma zo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-04-2005 16:00] |
|
Schrap mij maar weer van het lijstje. |
|
quote: Gedaan. Waarom gaat u niet? |
|
- Oud Vuil en aanhang. - Twamby - MindlessMayo - Doomy (dacht ik) - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - FRNK (dacht ik) - Cadaveria - Valorian - Killing Zoe - Audiophile - Kwelgeest - BurZum - 7th Fallen Angel - Ralph Plug - Helmet - Stringz - Airwolf - Rottenbody-orgy (ja toch?!! - DecomposingBiaatch - Grimnir - stigma - Judge Paul (effekes maar) [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 28-04-2005 16:03] |
|
quote: Dat heeft te maken met zowel mijn financiƫle als fysieke gesteldheid. |
|
quote: ah, dat eerste heb ik ook nogal last van [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-04-2005 16:05] |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wordt er btw met GVH-muntjes gewerkt? |
|
quote: Zou wel gaaf zijn. Ik heb er nog 2,5. Woei [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-04-2005 16:37] |
|
quote: Nog minder zelfs. |
|
Aanwezig! Gave line-up, mooi weer en maar 10 euro entree, dat is toch geen geld voor zo'n festival. Bovendien kan je mooi met de trein heen en weer zonder dat je de laatste band hoeft te missen. Kaartjes zijn ook al binnen en heb uit betrouwbare bron vernomen dat er inmiddels 450 kaarten verkocht zijn! see you at occultfest! |
|
Mja, zo bijzonder vind ik de line-up nou ook weer niet, ik voorspel dat ik geen bands ga zien, misschien een stukje van die Slayer band. De rest van de tijd houd ik wel over aan de mooie mannen. |
|
ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |