![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
De euro zuigt !!!!!! maar je doet er nix tegen Wiegen Meister ! ![]() |
|
Tegen. Waarom: te zwakke koers tegenover de Yenn en de Dollar. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik hoef de euro ook niet, maarja valt weinig tegen te doen. Ons mooie gekleurde geld weg ![]() ![]() |
|
Tja, da's ook nog waar... Ik vind die Eurobiljetten maar lelijk. Ik ben trouwens benieuwd hoe groot de chaos gaat worden aan het eind van het jaar ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik ben anti-euro en anti-EU... EU is momenteel een groote zak lucht, als je iets internationaal gedaan wilt hebben zal je zien dat de EU op veel fronten een illusie is. De euro zie ik ook weinig heil in, ik zie alles alleen duurder worden ongeacht dat dat zogenaamd niet zou zijn. Daar komt dan nog het gevoelsmatige bij: als ik op vakantie ga wil ik mn poen omwisselen tegen andere valuta, hoort wat mij betreft bij het vakantiegevoel! ![]() ![]() |
|
Tegen. ik ben het met de bovenstaande post eens. De gulden en de rest van ons geld is onwijs mooi. En als je dan ziet wat voor bileten we dr voor terug krijgen....die fuck briefjes schijnen niet eens normaal in je portomonee te passen... Ik ga nu ff de stad in. Lekker guldens uitgeven ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Verschillende landen en verschillend geld is onzin. Ik zeg één betaalmiddel op deze aardbol. De Euro is een stap in de goeie richting. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Iedere keer dat ik op m'n salarisstrook koekeloer schrik ik me weer de pleuris! ![]() Ik kan niet wennen aan die Euro's ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik ben absoluut tegen de Euro. Ik heb niet veel zin dat te gaan onderbouwen, maar ik heb er absoluut geen belang bij. Bovendien zie ik niet waarom je iets dat goed werkt, zoals ons gulden gedoetje, zou vervangen door iets waarvan je nooit van tevoren kunt weten of het goed gaat functioneren, en waar ook nog eens bijna iedereen in Nederland tegen lijkt te zijn. Leuke democratie, op deze manier... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 29-11-2001 15:22] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
zolang we verschillende culturen, verschillende opvattingen, compleet verschillende landschappen, levenswijze klimaat en god weet wat hebben, heeft het ook geen nut om alles samen proberen te voegen onder 1 gezamelijk dak. nederland is geen spanje hoe je het ook draait of keert, is niet hetzelfde en zal nooit hetzelfde zijn, en het slaat dus ook nergens op om dat onder 1 staat met 1 valuta te willen hebben ![]() |
|
quote: met jou kan ik praten! ![]() ![]() |
|
€=error ![]() |
|
Ik heb ook het gevoel dat we vet meer gaan betalen. Al die prijsafrondingen bij elkaar opgeteld kan dat aardig gaan tegenvallen in de portomonee. ![]() |
|
TEGEN. Separatisme ueber alles! Knaak, joet, geeltje, piek, heitje, spie, sou, snip, rug, heitje!! FUCK democratie, het is een grote leugen. We krijgen iets waar we niet voor gestemd hebben. Ik ben TEGEN. ![]() |
|
Straks kan ik niet eens meer geeltjes wiet halen... ![]() ![]() ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Euro staat recht tegenover onze 'democratie'! en zal nederland zeker niet beter maken.. ![]() |
|
tegen!! al dat gedoe met de munt eenheid! echt triest! ![]() ![]() |
|
Tegen ![]() 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
Ach het zal wel ergens goed voor wezen, maar ik vond af en toe geld wisselen helemaal niet erg. En je kan in het buitenland ook gewoon pinnen en dan heb je ook je buitenlandse geld. dus wat maakt het uit ![]() ![]() |
|
Ik ben tegen. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
quote: Omdat? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
voor koop dan m'n ceedees gewoon in duitsland zijn ze tenminste stukken goedkoper omdat je geen omwissel koersen meer hebt ![]() ![]() defende nos in proelio ![]() |
|
tegen Ik zie niet in hoe ik (of iemand in het algemeen)er beter van word. Waarom dan veranderen wat goed werkt? ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
Goh, ik ben ook al tegen ![]() Ik heb geen behoefte om hetzelfde geld te hebben als in andere landen. Ik heb niks met andere landen, de munt wordt een stuk zwakker dan nu en de gulden is nouw eenmaal de prachtigste munt ter wereld ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik heb altijd het idee gehad dat hiermee getracht wordt de sterkte van valute op een lijn te brengen.. dat betekent dat landen als Nederland, Duitsland en Zwitserland er ERG slecht vanaf komen (doordat zij nu nog een erg sterke eenheid hebben) terwijl landen als Spanje, Italie, en anderen met zwakke munteenheden er beter op worden.. Logisch dus ook dat zowel Engeland als Noorwegen totaal geen behoefte aan Euro hadden. Maar Nederland moet weer zonodig sociaal zijn en meedoen he.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |