|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vorige topic was weer vol geloof ik, so here goes! quote: Ben er van de week geweest (woon dr 10 km vandaan)en er staat ZOOOO'n fucking mooie set te koop daar nu.. Net nu ik geen cash heb natuurlijk... Yamaha Stage Custom Advantage.. Mahonie en Berken ketels! 22" bassdrum, 14" snare, 8", 10", 12" 14" en 16" toms, kleur is Natural Wood, 2 boomstands (waarvan 1 met tom-ophang-systeem voor de 8" en 10" toms), boomarm voor een splash (in de tomhouder op de bassdrum) en een standaard met boomarm voor een ride, waaraan de 14" en 16" toms hangen.. Beetje lastig uitleggen, kan alleen maar plaatjes van de 5delige sets vinden.. Incl. Flying Dragon enkelpedaal voor 1527 Euro Deze set dus, met extra 8 en 16" toms, extra splash-arm en extra boomstand... Iemand een Tama Rockstar kopen voor laten we zeggen... eeeeuhm... 1527 euro? [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 13-04-2005 0:19] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
**Dubbelpost** [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 13-04-2005 0:18] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
haha dubbelpost met een uur ertussen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Da's een tof setje. Touché, pussycat! |
|
Yamaha roelt inderdaad. Op drumles hebben we tegenwoordig alleen nog maar Stage Customs en OAK customs staan, vooral de OAK customs (volledig berken) zijn echt m'n favoriete betaalbare set van het moment. De Basix berken sets heb ik nog niet gehoord, maar ik heb er alleen maar superenthousiaste mensen over gehoord. mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: Zijn de OAK's niet geheel eiken?! Ach, t was al laat... Yamaha birch zijn geheel berken. [Dit bericht is gewijzigd door Yob op 13-04-2005 8:13] The Glorious Dead! |
|
woohoo!!! vers forum! anyhoo... vraagje: elke keer als ik langer als uhm... naja... 2/3 seconden dubbelbass gaan de tenen aan mijn rechterkant opkrommen.. waardoor ik dus alle controle over de 2 rechter kant kwijt ben.. nou heb ik sowiso problemen controle tehouden over mijn db pedalen (ben eigenlijk bassist, doe dit er voor de afwisseling bij weestwel..dus verwacht ook niet teveel van me), maar dat is door langzaam oefenen te bestrijden, maar hoe voorkom ik dat mijn tenen opkrommen? plaatsing pedaal ofsu? zit hoogte? vertel!!! p.s,wat ben ik blij toch blij met mijn avatar!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tenen opkromen? mijn tenen staan ook omhoog als ik me pedaal gebruik, is dat erg dan? |
|
quote: speel je heel-up of heel-down? |
|
quote: En de Recording Custom ( <-- ) ook. Touché, pussycat! |
|
quote: je speelt te verkrampt op je pedalen denk ik, probeer gewoon op zeg 70% van je maximale snelheid te spelen, relaxt opbouwen is de key |
|
Hmmm, klinkt alsof je zithouding verkeerd is... Probeer je kruk zo te positioneren dat je bovenbeen horizontaal staat en je onderbeen een hoek van 90 graden t.o.v. je bovenbeen maakt als je je voet op het bassdrumpedaal hebt staan. En: trap vanuit je been, niet vanuit je enkel/ buigspieren. Suc666 |
|
Volgens mij speel je idd gewoon te gespannen zoals siqdiz al zei.No affence snaak maar je moet volgens mij wel heel debiel zitten als je tenen opkrommen door te basstrappen |
|
niks apart, gewoon ermee leren spelen. als het klinkt en je hebt het onder controle is er niks aan de hand. |
|
quote: Inderdaad, hoe suf. De OAK custom is in ieder geval een superluide set Basix Customs zijn van '9 ply cross laminated birch wood' en die sets zijn in ieder geval ook superluid, voor 499 euro klinken ze geweldig. quote: Hij is gewoon een stap verder dan velen! Waar extreme metaldrummer na een tijdje leren om op hoge tempo's met hun enkels te spelen ipv. het hele been leert meneer met zijn tenen spelen ipv. z'n enkels, ingenious We zouden hem moeten aanprijzen, de nieuwe pioneer, teenspel! quote: Dat is inderdaad een erg fijne en logische positie, ik heb deze een jaar aangehouden, daarna ben ik een schroefje hoger gaan zitten. Verloor eerst controle door hoger te gaan zitten, maar nu gaat het puur enkel spel er vloeiender mee. [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 13-04-2005 19:33] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
same here... dave lombardo zit daarintegen weer erg laag... niet echt een standaard voor.. je moet zelf ondervinden wat je t best afgaat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kreeg trouwens een mailtje van Disavowed en van Robbe, hun geblesseerde drummer over mogelijke auditie bij hen, toch ff posten quote: quote: Moet nu 2 nummers van Disavowed instuderen, meteen ook de moeilijkste, Rhizome (een en al blastbeat, 230bpm ipv. 250 was ook goed gelukkig) en Critical (superveel dubbelbass). Van 't weekend flink oefenen kijken wat ervan bakt, als ik me goed genoeg acht moest ik het laten weten om te komen spelen in Adam. Da was het Hier sample van Disavowed's laatste album, as tight as a baby's ass, dit kan ik dus echt nog niet maargoed, iets trager mag en niet geschoten is altijd mis: http://www.uniqueleader-europe.com/videos/abolition_of_impediment.mp3 Heeft er iemand hier ervaring met oefenruimtes in Adam? Ze zitten in een oefenruimte met volledige backline... [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 13-04-2005 19:52] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: ex drummer ze zoeken alleen tijdelijk een vervanger totdat t weer beter gaat met robbe zijn blessure.iig dat staat op hun site [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 13-04-2005 19:52] |
|
Volgens mij ben ik al 2 dagen lang suf. Als dit zo blijft kom ik er nooit bij edit! [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 13-04-2005 19:53] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
maareh ik heb m eens bezig gezien live en tijdens zijn warming up enzo toen we samen met pyaemia moesten spelen. maareh..... als je dat gaat redden [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 13-04-2005 19:55] |
|
Die gozer rost ons eruit ja, who the man mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
enne niet dat ie op een pedaal speelt van weet ik hoeveel......hij speelde als ik me niet vergis op een heel oud twinpedal van premier.dat ding speelde wel fijn moet ik zegge |
|
Ja, Axis pedalen spelen letterlijk wel wat lichter, maar met een goede enkel techniek kun je ook met zwaardere pedalen+ketting ipv. direct drive 'makkelijk' 235BPM halen. Zijn wel meer voorbeelden van. Ik verwacht ook geen wonderen van de 2 Axis A Longboards die deze week binnenkomen, maar wel doordat het 2 losse zijn ipv. een dubbelbass pedaal dat ik nu heb. Eindelijk pedalen die je kunt opstellen hoe je ook wilt zonder dat het linker pedaal stroever speelt Probleem+vraag: Ik heb een Pearl Rhythm Traveler, ik wil een 2e bassdrum erbij van dezelfde serie, 20" die normaal ook bij de kit zit. Kan dit, zoja waar? Heb al met Drumworld gemailed maar John denkt dat hij hem niet kan leveren, toch heb ik een halfjaar terug een prijslijst gezien waar die Rhythm Traveler bassdrum voor 140 euro ofzo in stond... [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 13-04-2005 20:06] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
ik stuur je wel ff een meeltje....tenminste als t adres klopt van je profiel [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 13-04-2005 20:09] |
|
en hoe zit dat dan met pyeamia? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |