|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ghehe, hier nog zo iemand PS, Snaack, mail gehad? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op de een of andere manier ziet er bij mij niet veel verschil in, maar ik ben ook met beide benen tegelijk heels-up gaan spelen, heels-down ben ik met rechts wel een stuk beter. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Euhm, i'm not sure? |
|
Of je je IC nog te koop hebt staan, ik ken iemand met interesse Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hmmm, op welk adres heb je me gemaild dan?? Anyway: ik denk dat ik mijn IC maar hou, tenzij ik er echt een goede prijs voor kan krijgen. |
|
Op je ZM adres.. Njah, misschien in de junkfolder ofzo Kerel wilde er 200 voor geven geloof ik... Wil het nog wel ff voor je navragen? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dude, cheer up. Tenzij je zo sloom bent als ik, heb je niet zo heeeeeeel veel te klagen. Trager dan dat wordt het niet. Baas onder baas, zeg maar (ook al klinkt dat toch wel een beetje heel erg dubieus...). ;-) Touché, pussycat! |
|
Snaackie moet ook leren doom drummen |
|
quote:Heb jij een band en een drummer gevonden? |
|
Kent iemand hier trouwens die gast die bij Apocalyptica drumt wanneer ze live spelen? Godver wat was ik daar van onder de indruk! Zou wel eens weten wie dat is, en in wat voor bands hij nog meer heeft gespeeld. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: En een toetsenist. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmmm, misschien is die alias ondertussen niet meer actief ofzo quote: Doe dat, denk ik er ook nog ff over na. Thnx iig |
|
quote: Hehehe, nou, ik oefen me gewoon het lazerus, dan haal ik vanzelf wel het niveau dat ik wil bereiken, I guess.. Ben nu iig alles wat ik normaal met rechts speel met links aan het spelen, dat zou mijn linkervoet al een flinke boost moeten geven. |
|
Hoe doe je dat dan met je hats? Heb je een remote hat, of speel je alles dan op je ride of met open hats? Zelf speel ik tegenwoordig vaak m'n skankbeats (en daar hebben we er nogal wat van) met links, maar met m'n rockbandje wordt alles met links spelen lastig, aangezien ik m'n hats bij die band eigenlijk "constant" gebruik en geen tweede set hihats heb. Touché, pussycat! |
|
quote:That's the spirit...Kijk er niet raar van op dat je pas na een paar jaar je niveau haalt wat je nu met rechts hebt! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik doe dat vrijwel alleen als ik in mijn 1tje aan het oefenen ben, en dus puur voor de oefening. Om mezelf helemaal te treiteren speel ik dan ook open, trouwens. quote: Het enige dat je kan dan doen is stug door blijven oefenen toch, kan nooit slecht voor je zijn |
|
Ach, een jaar tijd zou ik voor mezelf heel schappelijk vinden (ik ben immers geen prof). Touché, pussycat! |
|
MEER OEFENEN!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vraag zoveel: Geruiken jullie oordopjes of een andere gehoorbescherming? Ik voel het na het oefgenen de laatste tijd best wel aan mijn oren, dus gebruiken jullie iets en zoja wat? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Bij repetities en optredens oordoppen, te weten otoplastieken (harde). Als ik in m'n eentje oefen zet ik vaak een koptelefoon op die redelijk goed isoleert. Ook handig om mee te spelen met een cd-tje of een clicktrack, of om aan te sluiten op je triggermodule. Touché, pussycat! |
|
sporty voleg, welke bent zou ik jou van moeten kennen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Van die band waar ome Jens "nu" mee in de studio zit en van het mateloos populaire edoch heelaesch te vroeg terziele gegane Voleg (meest gehate band van Groningen), natuurlijk. Recentelijk een nieuw expirimenteel rockbandje gestart onder de naam "the Clifton Projekt." Maar niets "moet," hè? Touché, pussycat! |
|
aahhhhh....... as it burns? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Sssshhhh. Niet zo hard. Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |