|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bruut!!, drummen gaat best lekker elke dag 20 minuten soms 2 keer 20 (kan niet meer i.v.m geen issolatie) oefenen doet al veel alleen mijn fills zijn nog wat sloppy.. enig advies? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
a) op je techniek letten (probeer altijd zuivere freestrokes te spelen!!) b) altijd met metronoom oefenen c) elke dag minimaal kwartiertje rudiments oefenen |
|
Zo... toch maar een nieuw verbindingsasje gehaald voor mijn IC. Door noodreparaties heb ik het asje compleet gesloopt, beyond repair. Zit trouwens enorm vast op een bepaald tempo met DB.. Rechtervoet is veel sneller dan de linker Oefenen, oefenen, oefenen. |
|
quote: Rudiments? Ik heb btw een metronoom maar ik vind het eigenlijk maar een onhandig ding met dat geknipper. Maar ik zal nog eens een poging wagen! Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Double stroke, paradiddle, single stroke RRLLRRLL RLRRLRLL RLRLRLRL Dat soort shizzle, je weet toch. quote: Geknipper? Die van mij knippert, maar geeft toch ook een zeer duidelijke (en onmisbare) tik. |
|
dat kan die van mij ook, maar niet hoorbaar als ik aan het spelen ben. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
ah, je speelt natuurlijk akoustisch.. Ik speel met dempmatjes + bassdrumoefenpad, dan is het prima te horen. Ik heb trouwens in-ears die ik o.a. gebruik om tijdens akoustisch spel een metronoom te kunnen gebruiken. Deze: Alpine ES10 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-08-2005 19:15] |
|
surrender bitches.... http://www.georgekollias.com/video/clinic_cast_down.avi ik ga gewoon nooit meer drummen... hij doet het toch beter!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jaja, ik ga na deze vakantie beginnen met drumlessen hier. Aangezien ik geen drumstel op m'n kamer mag 'vanwege de buren' Het is toch wel slim om lessen te nemen? |
|
quote: En toch vind ik dat hij zijn fills wel snel, maar fantasieloos doet... Ik moet toch iets te zeiken hebben! |
|
quote: Godverdomme, wat asociaal snel... en wat ongelofelijk smakeloos en slaapverwekkend. |
|
quote: Met die instelling kom je er wel |
|
quote: HET MOET SNELLER VERDOMMME!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH Ben nu nog harder voor mezelf geworden. Alle single bass partijen die ik normaal met rechts speel, speel ik nu met links. |
|
OP hoeveel zit je nu dan? |
|
Met rechts ongeveer 180BPM, met links op 150BPM. [3 minuten constant, that is..] |
|
Blasten met linkervoet oefenen is ook een goede oefening. Niet dat ik dat doe maar het lijkt me wel een goede oefening. Tsja eigenlijk het enige advies wat iemand je kan geven is oefenen maar dat wist je al wel |
|
quote: Wat op 180 bpm? Alleen op de tel? 8sten? 16den? |
|
quote: 1024e, mijn pedalen worden altijd roodgloeiend Nee, 8en natuurlijk (edit: met 1 voet dus.) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-08-2005 21:43] |
|
quote:Ik haal amper 155(met links), ik moet meer oefenen!!! |
|
Bij klassiek slagwerk hoef je tenminste alleen je handen/vingers/armen te trainen... *vrolijk wordt* |
|
quote: Da's geen uitdaging. Ik vind blasten en dubbelbassen gewoon veter, ook omdat ik het (nog) niet kan... |
|
quote: Dat probleem heb ik dus ook. Boven een bepaalde snelheid totaal geen controle meer, dan metamoorfoost mijn linkervoet/been in een entiteit met een eigen willetje Goed, net weer 2 uur geoefend, en het gaat al beter. Foooraaal doorgaan dus! |
|
ja hoor, ook parradiddles en ik pak me kleine trom etude boek er maar wweer eens bij denk ik. Een probleem wat ik ook heb is het stoppen van je spastische voet, heb je hem net op tempo moet je hem ook weer in een keer stil krijgen wat niet altijd lukt. |
|
quote: grappig. Ik ben met mijn linkerbeen sneller dan met mijn rechter. Nu moet ik ook wel even zeggen dat ik eigenlijk linksbenig ben. Ik heb mijn linkerpedaal ook iets stroever afgesteld dan de rechter. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |