|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben nu met dat soort wazige dingen bezig om mijn onafhankelijkheid te trainen.. Laatst was ik met zoiets bezig:
En dat dan ook weer verschuiven tijdens het spelen:
Euhm, de bassdrum bij het onderste patroon met 2 voeten spelen is in het begin best lastig, dan speel je namelijk een hele triool. Veder: etc etc etc.. Je kan de wazigste patroontjes verzinnen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-08-2005 11:20] |
|
tsja daar ben ik dan weer niet zoveel mee bezig. Eigenlijk zou ik veel vaker moeten drummen soms heb ik van die weken dat 1 keer een half uur speel en verder alleen met bandoefenen. Maar ja het moet wel leuk blijven en niet een verplichting. Thuis oefenen vind ik meestal vrij saai het liefst oefen ik elke dag met een band, maar ja dat lukt niet altijd. Ik heb het in de vakantie wel 2 weken gedaan. Das het voordeel van een eigen oefenruimte met de band En de backline is ook altijd ok. Genoeg bekkenstanders een koelkast vol met bier, een frituur en genoeg wiet |
|
Ik oefen met het leplazerus op dat soort shit. Heb ondertussen een oefenschema van 2 uur per dag samengesteld waar ik me strikt aan probeer te houden. Dat lukt 5 van de 7 dagen. Ik speel trouwens met bandrepetities zo veel mogelijk "open", ik heb gemerkt dat dat helpt dit soort oefeningen te doorgronden Maar goed, ik oefen zoveel omdat ik dat echt nodig vind. Het is niet zo dat ik een drumgod ben die al 20 jaar drumt, ben maar een prutser die pas een jaar of 4/5 serieus bezig is |
|
En deze tobber oefent dagelijks een uur, bandloos en eenzaam Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Ik thuis maximaal een half uur. ik woon maar in een gewoon oud rijtjeshuis dus nogal gehorig |
|
Jaartje niet op vakantie gaan, in plaats daarvan vakantiewerk doen een een e-kitje kopen mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: Dat ben ik van plan, maar ik heb dan weer niet zo'n zin in werken |
|
Volgensmij staan die gewoon op non-actief Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote:Werken is voor de dommen, behalve werken aan drumprestaties. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Thank god I'm not alone here |
|
Gewoon veel schijt aan je buren hebben.Dat help ook en is goedkoper |
|
quote: Ook mee bezig... Maar dan
Dat wat jij doet i ook wel een goeie om te doen, gaan we eens proberen [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 31-08-2005 13:40] |
|
Ik heb het wel een beetje wazig uitgeschreven, zo lijkt het net alsof ik 32en spel omdat het lijkt alsof alles in 1 blokje binnen 1 tel valt.. 1 blokje = 1 maat |
|
quote: luister es naar de eerste drie albums van kreator.. ventor deed niet anders... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nou en?vinnie colaiuta kan dat ook.Die kan zelfs quintolen over een patroon van 7 achtsten spelen. |
|
Maar Vinnie is god op drumgebied, ik ken in ieder geval geen drummer met een lekkerder groove dan hem. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hij kan werkelijk zo technisch spelen als je maar kunt bedenken, maar stiekem grooved hij inderdaad ook zover de pan uit als je hem wilt horen doen Vinnie is gewoon een genie. Op www.houseofdrumming.com staat de grootste collectie aan mp3's (lange clinics etc.) en video's van Vinnie, aan iedereen aan te raden! Inclusief video van optreden bij de David Letterman show, perfecte balans tussen interessant drumwerk en muziek ondersteunend. Zoals gezegd, Vinnie is de god [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 31-08-2005 21:47] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
Zo mijn nieuwe record dubbelbassen op 220 |
|
Nice Opnemen die handel dan mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote:Tja, wel wat offtopic (ander instrument) maar het gekke is dat in bandverband mij dit dus ook lukte op bas (met plectrum), absoluut geen moeite mee gehad qua strakheid en snelheid |
|
quote: Ik neem het wel op als we een full lenght gaan opnemen. Ik pleur binnenkort ook wel ff iets van mijn 3e band online. Dat is dan weer death metal maar we zijn niet echt heel goed, maar het is wel altijd heel gezellig |
|
rendak? Bruce Banner |
|
quote: Yep |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |