|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
"Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje." |
|
quote:Kijk jij maar uit straks dan |
|
We zoeken naar vastigheid in deze wereld maar het enige wat we zeker weten zijn we bang voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Huh, ik las vadsigheid.... LOL Boeiender |
|
"Dit is geen dreigement, maar een belofte." |
|
"Liever twee vliegen in één klap dan een kuil graven voor iemand die nooit komt opdagen omdat 'ie in een hoge boom zit wind te vangen.'" |
|
quote: haha dat kreeg ik een keer naar me kop van een politie agent ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik het er ok één: Beter 1 homo in de lucht; dan tien in je reet. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Ik ook: Ik vind al na 2 posts een kneus. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:02] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Goede uitspraak! Erg wijs. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:02] |
|
quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:02] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
te veel je schouders ophalen is slecht voor je ruggegraat. |
|
"Haantje de voorste ligt bij de poelier" |
|
"Lain, flikker op!" Bruce Banner |
|
quote: Nah... Wat een haat. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:02] Boeiender |
|
quote: Beter 1 homo in de lucht, dan geen lucht Beter fruit dan nooit eeuwig duurt het langst Beter, dan slechter [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:03] signature |
|
"Ik heb liever dat de kerktoren omvalt, dan dat mijn bierglas omvalt" Hij loopt niet echt lekker, maar is een waarheid als koe1 (nog zijn geniale, waarom een koe?) |
|
Toch maar posten... "Ik ben blij met je...en niet alleen in bed" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehehe... Ik blijf het vals vinden. Vooral dat hoofd erbij, zucht [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 06-10-2009 21:04] |
|
"Hoe een kip en een koe toch mooi nader tot een kunnen komen op mijn boterham" Vond hem niet zo slecht eerlijk gezegd. |
|
quote: :') "Ik wil bier! " |
|
Jan met de pet volgt zijn leiders klakkeloos signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |