|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Man who stands on toilet is high on pot. |
|
Praten is zilver en zwijgen goud,.. Dus hou je muil een paar maanden en we zijn rijk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Citaat van mijn wijlen opa: ut geet net zolang good, totdat ut fout geet. |
|
without me I wouldn't be. putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote: kill them? putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
"Do politicians treat God the way heavy metal bands treat Satan, some kind of marketing device ?" Zenial |
|
"people think they are insane, but they saw something that is real" wijze uitspraak over josti's en aanverwant gespuis Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
"het leven is een met schijt ingesmeerde eikel die keihard tegen je strottewand aanragt" mooi voor op een tegeltje Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Waarom vandaag iets doen als het morgen ook nog kan? hoef je niet |
|
het leven zit vol wonderbaarlijke vragen en middelmatige antwoorden Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
"It takes brains to grow weed" |
|
"Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin je op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut je op te winden." |
|
quote: Waarom zou je morgen iets doen als het vandaag ook nog kan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Met je nuchterheid . |
|
If you think fuck is funny, fuck you`r mother and keep the money. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Beter 1 appel in de hand, dan geen hand. spelfout weggehaald... |
|
2 stuks Doe wat je niet laten kan. Laat wat je niet doen kan. |
|
als iedereen zijn eigen stoep veegt is de straat schoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Doe vandaag niet wat je morgen ook uit kunt stellen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Spijt is wat de kat schijt Faustian Spirit of the Earth |
|
aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt en een domme actie van mn zusje: zij stond boven ik beneden te gillen ik: Myriam koek zij: Hea wat? ik: Koek!! zij: Wat voor koek? ik: Eierkoek zij: wat voor ei?? |
|
Als het regrnt in September, dan valt kerstmis in December Echt waar... Hafgufa |
|
quote: Hafgufa |
|
quote:Henk Huppelschoten! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |