|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Remember that you are unique... ...Just like everybody else. Dead things grow from deep inside... |
|
'Don't panic, it's only organic' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beter één pilsje in de hand dan tien in de lucht. |
|
a beerbath a day, keeps the doctor away The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Eleke dag ladderzak is ook leuk. |
|
ik weet nog wel een paar wijze bieruitspraken -Bier is een goede dienaar, maar een slechte meester -Wie het laatst drinkt, lacht het beste. -Wie goed doet, bier ontmoet -Als twee zuiplappen vechten om een pint, gaat de derde ermee aan de haal. -Ter land, ter zee en in de kroeg. -Hier verdrinken er meer in het glas dan in de zee. |
|
jaja... de 7e... het is weer vrijdag (ivm de bieruitspraken) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
geniet maar drink me mate, geen liters maar vaten. |
|
Als twee honden vechten om een been, loopt dat been ermee heen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze vind ik mooi: De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat is het dat telt in je leven , elke dag sta je op en ga je wat doen en dan steeds vergeet wat echt telt waarvoor je leeft elke dag een stap verder van wat je echt wilde waar het echt voor was uiteindelijk telt datgene wat je ECHT wilde en wat was dat ? dat weet je vast nog wel alleen het is er ergens uitgeslagen ergens verdwenen toen dingen niet lukte en toen je het maar opgaf en je voegde bij de grote massa van mensen die het ook niet weten waarvoor ze leven maar ergens diep in je zit het nog die wil van vroeger weet je nog toen alles zo mooi was |
|
COOL! Mooie tekst hoor Satan! (Doet een beetje denken aan 'Symbolic' van Death) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
als het kalf verdronken is, troost men de koe Wiegen Meister ! |
|
De mens is de maat van alle dingen. Dit slaat nergens op. |
|
Valt uwe zuster in een put, dan staat het water tot aan haar... Knieen Dit slaat nergens op. |
|
nee ! rot op ! |
|
de mouw komt uit de aap! auteur valorian 666 troe or not to be troe! Hang that head that doesn't bang! boeh! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:die bestond al langer hoor!! "als je lang in te kleine schoenen loopt is het des te lekkerder om ze uit te doen" |
|
jah de aap komt uit de mouw bestond al langer. als je dorst hebt pak je een pilsje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind je een hele leuke en lieve jongen, maar ik wil gewoon vrienden met je zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Als je te veel drinkt wordt je zat" "Het bier is niet gratis maar kan wel bebietst worden" |
|
ik vind je aardig maar ik kweek liever spinnenwebben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lekker man, daar hou ik nou van! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ok, hier dan wel een goeie. Beter KUT bier, dan geen bier. voila. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |