|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Koot en bie: Ik zou een fantasties boek over fobieën kunnen schrijven. Als ik maar durfde. Als u met God praat heet het bidden, praat God met u dan heet u schizofreen. Hoe werd, voor 1839, een Fotografisch Geheugen omschreven? En hoe heette het als iemand, voor 1895, zijn leven als een Film aan zich voorbij zag trekken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
my homeboy needs a line selector. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi (Varro, De re rustica 2, 1, 3) Niet iedereen die een gitaar heeft is een gitarist. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Deze? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beter een wind laten vliegen dan laten landen |
|
"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather." ~ Bill Hicks Helaas te lang voor een signature. You have time. You are doing fine. |
|
Wise men speak because they have something to say...fools speak because they have to say something. It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
|
Odin deed zich ooit als dwaas voor om een betere indruk van de wereld en haar inwoners te krijgen. |
|
Ah, dan heb ik toch enige kenmerken van Odin |
|
Of dat zo is weet jij alleen. Soms voel ik me ook een dwaas, maar diep van binnen weet ik wel beter en aanschouw ik de wereld met een heldere blik. |
|
Ik speel meestal een dwaas en voel me amper een dwaas..hmmz Op dit moment zie jij trouwens niet meer veel helder, toch? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-08-2010 23:37] |
|
Dat valt reuze mee. Ik weet mijzelf echter niet altijd goed in schrift uit te drukken. |
|
Dat heb ik dan weer meer met praten en juist minder in schrift. |
|
Ja ik ook. Praten en schrift. Sopms kan ik gewoon beter helemaal niets schrijven of zeggen. |
|
Dan gaat onze eerste ontmoeting (wanneer dat ook ooit moge zijn) een lomp tafereeltje worden denk ik |
|
Als de omstandigheden er naar zijn! |
|
Het kost een paar centen, maar daar betaal je dan ook voor. |
|
Zo, ik ga eens heel even 1 plasje plegen |
|
ik maak mijn geld altijd in één keer op, anders gooi ik het toch maar over de balk. dun enigste die op mie wagt, is mien hoond, en die lig ok al op starben 't is allemoal kloot'n! |
|
quote: Heb er nog 1 liggen... Boeiender |
|
Ik ga slapen. Vrij wijs van mij op dit moment. Boeiender |
|
hehe.... |
|
quote: Waarom kan ik als West Fries zijnde dat gare dialect gewoon lezen? Ik nie snap nie Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |