|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: beter... dan SLECHTER! signature |
|
Hoe kan je nou vreten met je bek dicht? Zenial |
|
Is wel zo netjes juist, vreten met je bek dicht. Maar goed: Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Sondevoeding. Bruce Banner |
|
quote: Robbie Kerkhof |
|
quote: Opsnuiven... verder reageer ik maar niet op die opmerking Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
'Ik ben de personificatie van kracht en goddelijkheid' Zo is het maar net. |
|
Ieder mens maakt fouten. Mensen die geen fouten maken, maken niets. Al is de waarheid nog zo snel, de leugen zal altijd proberen hem in te halen. Toeval? ha, toeval staat voor je neus, toevallig... Verander wat je niet kan accepteren en accepteer wat je niet kan veranderen. (Theo Maassen) Holle vaten, weinig wol. Als twee druppels water zijn wij toch ook niet hetzelfde... Jij bent een ster,...schijnt. Degene die perfect is mist het gebrek. [Dit bericht is gewijzigd door Coroner7 op 24-03-2008 10:49] Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
quote: http://nl.youtube.com/watch?v=CV5j4XBbHKg&feature=related |
|
Atheisme is net zo zeer een religie als het niet verzamelen van postzegels een hobby is. -onbekend, parafrase :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Eigenlijk Koos Koets, Robbie kon de zinnen maar niet juist onthouden en zingen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: Ik las toevallig eergisteren precies dezelfde uitspraak in een topic op Fok |
|
Da's zeker toeval Ik niet namelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
“IK BEN HET LICHT VAN DE SCHEPPING, HET ULTIEME WONDER DAT MENS HEET EN GOD GELIJK IS!” Zeker weten! |
|
Blijf toch eens van die rottige cocaïne af joh! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: En dat schrijf jij? Met je '666' avatar. |
|
quote: En ik ben een demi god..,want ik kan je ass van deze digitale snelweg af bannen..iig van dit forum.. Dus opbokken met je grote letters Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ja mag dat ook al niet meer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik wilde hem van zijn "ik ben god" droom halen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
OKE In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: "Ook" al niet meer? Staat al eeuwen in Help vermeld: quote: Bruce Banner |
|
Pas op! Hij is een satanist! Hij gaat je huis in de fik steken en een kinderlijk in de as begraven!!!1!!ONE!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |