|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe vandaag niet, wat je morgen ook kunt uitstellen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Eentje die mijn baas niet zo vond: Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. |
|
Heb hart voor de zaak, de baas is ook hard voor jou. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Zolang mijn baas denkt dat hij me veel betaald, doe ik alsof ik hard werk. |
|
- Alle vrouwen zijn hoeren! - Wie een kuil graaf voor een ander wordt moe - ga je niet naar carnaval dan? - blaze was echt wel de beste maiden zanger ooit! |
|
Vandaag dacht ik bij mijzelf, en morgen bij m`n zuster. Op een dag drink je geen bier meer. Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer gescheten heeft. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 11-01-2008 15:19] |
|
quote: Je moet het vel van de beer niet verkopen als daar nog een levende beer aan hangt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ehmmm.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Wel waar trouwens, haha Oh, zelfde categorie ongeveer: Hart voor de zaak is hard voor jezelf.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wanneer u een beetje eenzaam bent vannacht. En bij uzelf denkt: waartoe leidt alles. Waartoe ben ik op aard en wat heeft alles voor een zin? Juist op zo'n moment kan God u tegemoet komen. Haal niet in, blijf rechts rijden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen' |
|
"Te veel is hetzelfde als niet genoeg" "If you're shaking more than twice, you're playing with it" "Beter tien vogels in de hand, dan geen hand" " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: of: " Ik had vannacht een natte droom van Nana Mouskouri die zonder schroom in minirok, langzaam haar bril uittrok. " " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Een vrouw als jou heb ik nog nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
~Hoge bomen vangen veel blinde vogels!~ ~Alles past met een hamer.~ ~Goeiekoop = Slechtekoop.~ ~Je nes wok va ginn hoaze gepoept wi!~ ~Twee pintjes aub!~ ~Op een dag drink ik geen bier meer, dan ben ik dood.~ ~Niet-rokers sterven ook!~ ~Mijn vriendin zegt dat ik nooit luister...ofzoiets~ |
|
'Alles smaakt met mayonaise' Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Moh, nog ne West-Vlaming Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Idd ken ont deure toen daj et Ieperse spreekwoard typte! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ook onverstaanbaar en zonder humor? Je moeder. |
|
quote: Onverstaanbaar valt goed mee (moeder komt uit het antwerpse) en zonder humor? wij hebben gewoon andere humor of te wel begrijp je hem niet omdat we onverstaanbaar zijn... |
|
dat zal het zijn, met dat verweer is beli anders nooit gekomen (welkom btw ) ot: geen idee meer waar ik deze laatst las maar... "mijn leven is net een sprookje, altijd als ik thuis kom, zit er een heks op de bank." Je moeder. |
|
[quote]Op 10 februari 2008 18:41 schreef karnivoor het volgende: (welkom btw )quote] dankje nog een uitspraak (die ik later ga gebruiken :D) "Zeg niet ik ben oud, zeg ik ben een klassieker!" Lukas |
|
Als de kat van huis is, staat de kast vol Whiskas signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |