|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
"in welk deel van het vrouwelijk lichaam ontstaan de eicellen?" "in de baarmoeder!!!" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"if you fuck your mother, your son will be your brother" Suck my piss |
|
All sunshine makes a desert. |
|
...en god zag dat het nergens op leek, maar hij hield zich van den domme.(onbekend) In den beginne was er niets. En vandaag is er niets veranderd. (Tom Lanoye) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
You cannot prevent the birds of sorrow from flying over your head, but you can prevent them from building nests in your hair. |
|
Praat niet meer poep dan dat je poept. |
|
Mijn pa ooit tijdens het bakken van wat vers gevangen forellen: "In de staart zit nooit een graat." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Al staat je lul van onrust in de brand, wip nooit boven je stand. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
"mannen zonder baard zijn vrouwelijk van aard |
|
lachen is een medicijn voor lichaam en geest Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zo niet, dan toch! beter fruit dan nooit signature |
|
oud maar toch Beter één vogel in de hand dan geen hand Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:belgen maken ook alles anders.. het is toch: beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat weet ik ook wel hoor maar de Belgen weten vast wel waar die versie in kwam Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
M'n opa ooit: "Met een durex om den knuppel, verliest men geen druppel " En deze, bron onbekend. Maar vind em wel goed gevonden: "Boten liggen veilig in de haven, maar daar zijn ze niet voor gemaakt..." Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het leven is een tranendal, niet alleen hier... maar overal. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
"je leven als rollercoaster is een stuk beter dan saai op de bank" reply: "ik hou van mijn rollercoaster, alleen als je er te lang in blijft zitten, word je zo misselijk" [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 22-02-2008 8:54] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: k Heb ook wel wat met boten in spreuken. Love many, trust few and allways peddle your own canoe! Man cannot discover new oceans unless they have courage to lose sight of the shore Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
Hij die spreekt weet niet, hij die weet spreekt niet. |
|
eigenwijs is ook wijs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iets wat te lang kookt wordt vanzelf gebakken. |
|
zo niet, dan TOCH! |
|
"beter 1 vis in de hand, dan in de lucht van 10" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |