IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : "wijze uitspraken" Vorige pagina | Volgende pagina
Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 14-02-2008 10:31 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2008 18:41 schreef karnivoor het volgende:
dat zal het zijn, met dat verweer is beli anders nooit gekomen (welkom btw )

ot:

geen idee meer waar ik deze laatst las maar...

"mijn leven is net een sprookje, altijd als ik thuis kom, zit er een heks op de bank."


Die is van Herman Finkers !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


watery black
Usericon van watery black
Posted 14-02-2008 17:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

"in welk deel van het vrouwelijk lichaam ontstaan de eicellen?"

"in de baarmoeder!!!"



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2008 18:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

"if you fuck your mother, your son will be your brother"


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2008 19:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

All sunshine makes a desert.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-02-2008 19:05 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

...en god zag dat het nergens op leek, maar hij hield zich van den domme.(onbekend)

In den beginne was er niets. En vandaag is er niets veranderd. (Tom Lanoye)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2008 19:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

You cannot prevent the birds of sorrow from flying over your head, but you can prevent them from building nests in your hair.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-02-2008 19:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Praat niet meer poep dan dat je poept.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-02-2008 19:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mijn pa ooit tijdens het bakken van wat vers gevangen forellen: "In de staart zit nooit een graat."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 14-02-2008 20:15 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Al staat je lul van onrust in de brand, wip nooit boven je stand.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Hildófr
Usericon van Hildófr
Posted 21-02-2008 21:10 by Hildófr Wijzig reactieProfiel van HildófrQuote dit bericht

"mannen zonder baard zijn vrouwelijk van aard


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2008 21:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

lachen is een medicijn voor lichaam en geest


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2008 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo niet, dan toch!




beter fruit dan nooit


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2008 21:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

oud maar toch

Beter één vogel in de hand dan geen hand


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-02-2008 21:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 21:15 schreef Beli Mawr het volgende:
oud maar toch

Beter één vogel in de hand dan geen hand
belgen maken ook alles anders.. het is toch: beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2008 21:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 februari 2008 21:16 schreef Cadaveria het volgende:
belgen maken ook alles anders.. het is toch: beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht



Dat weet ik ook wel hoor maar de Belgen weten vast wel waar die versie in kwam


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-02-2008 21:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 21:18 schreef Beli Mawr het volgende:
Dat weet ik ook wel hoor maar de Belgen weten vast wel waar die versie in kwam


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2008 21:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

M'n opa ooit: "Met een durex om den knuppel, verliest men geen druppel "

En deze, bron onbekend. Maar vind em wel goed gevonden:

"Boten liggen veilig in de haven, maar daar zijn ze niet voor gemaakt..."


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 8:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het leven is een tranendal, niet alleen hier... maar overal.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 22-02-2008 8:53 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

"je leven als rollercoaster is een stuk beter dan saai op de bank"

reply:
"ik hou van mijn rollercoaster, alleen als je er te lang in blijft zitten, word je zo misselijk"

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 22-02-2008 8:54]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


ExtremeBitch
Usericon van ExtremeBitch
Posted 11-03-2008 22:39 by ExtremeBitch Wijzig reactieProfiel van ExtremeBitchQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 21:32 schreef Count Steel het volgende:


"Boten liggen veilig in de haven, maar daar zijn ze niet voor gemaakt..."


k Heb ook wel wat met boten in spreuken.

Love many, trust few and allways peddle your own canoe!

Man cannot discover new oceans unless they have courage to lose sight of the shore



Extreem is een relatief begrip, net als bezopen.


Bash
Usericon van Bash
Posted 11-03-2008 23:17 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

Hij die spreekt weet niet, hij die weet spreekt niet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2008 0:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

eigenwijs is ook wijs


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-03-2008 9:00 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Iets wat te lang kookt wordt vanzelf gebakken.



Lubridium
Usericon van Lubridium
Posted 12-03-2008 10:57 by Lubridium Wijzig reactieProfiel van LubridiumQuote dit bericht

zo niet, dan TOCH!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-03-2008 11:01 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

"beter 1 vis in de hand, dan in de lucht van 10"


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen