|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
heel simpel, fries is nedersaksisch, dat wordt o.a. in de achterhoek en twente ook gesproken... mooi hé? nedersaksen for the win! |
|
in het land van de blinden is scheeloog koning! west-fries... mmm, ............./ lekker! hahaha |
|
quote: Klassieker: Skêle benne de mooiste niet, en mooie skêle benne der niet! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
dank je hoor... *pakt touw en hangt zich op* |
|
Wat kan jou het schelen, herrie. edit: n vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-08-2010 1:59] |
|
''our greatest glory consists not in never fallin', but in risin' every time we fall....'' |
|
quote: Is U scheel dan? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Aaaw. "Praatjes vullen geen gaatjes,maar lullen wel. Dus bek dicht en aan het werk." =) |
|
quote: sublieme woordgrap (*neemt het mee in emotie wanna be cabaretshow*) |
|
quote:Komt uit de Donald Duck. |
|
geeft niks, met emotie jatten we ook alles wat los en vast zit... |
|
Als het regent in mei, is april voorbij als het regent in september valt kerstfeest in december oost west thuis is het ook niet alles mijn leven is net een sprookje..... Als ik thuis kom zit die heks op de bank. wie het leven als serieus beschouwt, wordt in het hiernamaals uitgejouwd! F*ck hell, i wil go to valhalla! Blauw is geen kleur....'t is een toestand |
|
You tried, and you failed. So the lesson is: never try (Homer J Simpson) WAR is not about dying for your country, it's about making a fucking bastard die for HIS |
|
quote: En wie ben jij nu weer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
To alcohol, the problem and solution to all of lives problems Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Luuk Verweij IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Je weet wel, die Metallica-fan die graag Guitar Hero speelt. |
|
quote: We prefereren het "breed gezichtsveld" te noemen in zijn nabijheid. Boeiender |
|
*straal met mate* signature |
|
"snoep verstandig eet een appel" |
|
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Deze werkt vooral fonetisch: "Je moet wel op de plee drukken!" ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het duurde even voor ik doorhad dat er een Hollands accent bij moest. |
|
quote: Fix'd Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |