|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ah lekkel zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote:ach ik heb ook iets tegen skatertjes, en sinds dat ik geskiet heb ook iets tegen snowboarders. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
goth's doen altijd alsof ze zo'n elite zijn. |
|
lol, ik vind het allemaal geen porum. Bedoel als je nou ff 80 jaar wacht heb je geen makeup meer nodig zou ik maar zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Om terug te komen op het topic, hoewel je mensen tuurlijk niet teveel op een hoopje moet gooien, kuddevee. Net als Metal fans trouwens of wat voor "groep" dan ook Zodra je, je in groepsverband gaat vormen ben je tja.. uhmmm... een groep (oh wat een logica!). Zo individueel zijn ze allemaal niet. Aangezien ik mij ook wel begeef op wat gothic mailinglisten enzo is het wel grappig dat ze juist precies omgekeerd klagen over metal fans. Ik kan de hoeveelheid "ja, er waarom waren er stomme metal fans op ons gothic feestje. Die gingen stom staan headbangen zodat ik niet kon dansen" mailtjes niet eens bijhouden. Waar het gewoon op neer komt is lekker veel intolerantie van beide kanten en onbegrip. Goth's dansen gewoon graag op dingen en metal fans headbangen, etc. En blijkbaar gaan er ook veel goth's naar metal festivals en weer veel metal fans naar goth clubs. En altijd voor de home crowd moeten ze toch wel even laten weten hoezeer de een de andere haat. Beetje zielig imho, want mensen gaan dus blijkbaar er wel steeds heen omdat men beide leuk vind? En over dat goth's homo's zijn, dat is natuurlijk net zo'n opmerking als dat alle metal fans domme neanderthalers zijn. Das dus het leuke van beetje tussen beide heen en weer navigeren. Dan hoor je dus eigenlijk dezelfde vooroordelen, het zelfde gekanker op elkaar maar met andere argumenten. Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik Goth's meer "omhoog gevallen" vind. Ken er inmiddels genoeg die dus zich de hele avond gaan lopen storen aan 1 of 2 metal fans ergens (of een heleboel als ze naar een metal connert gaan) inplaats van zich gewoon te vermaken (want dat kunnen ze best heel erg goed). De afkeer tegen metalfans is enorm en eigenlijk is dat best wel zielig. 70% van hun image lijkt voort te komen uit afkeer hebben tegen. En dat terwijl ze heel vrolijk kunnen zijn en zich uitstekend vermaken. Als ze zich eens niet zo druk maakte om anderen. Dus zeker kuddevee. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
amen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb een tijdje een maandelijks Gothic-feessie bij ons in het gebouw gecoördineerd. Er kwamen altijd metals EN goths op af. En er was altijd wederzijds respect. Men kwam gewoon voor een avondje lekkere kutherrie in een sfeervol aangeklede ruimte. Of je nou wilde headbangen of swingen, dat maakte geen donder uit. Sporty PS: overigens kunnen mannen in rokken/jurken best mooi zijn, hoor. Touché, pussycat! |
|
Ik ga dus ook nooit naar gothic feesten. zelfs niet die op Unitas wageningen (waar ik zelf ook zit). Ik vertik het om een gothic kostuum aan te doen en in je metal kloffie wordt je er niet geaccepteerd. Niet dat ik het echt leuk vind op zo'n party want de muziek is ook niets voor mij. Vooral industrial vind ik . Ik ooit es de licht show bij Sonar gedaan. was echt ruk (de lichtshow niet hoop ik ). Maar het vervelendst blijft dat elitaire gedrag. Waar bij metal vaak het ouwehoeren en lol trappen overheerscht lijkt het bij gothic vaak of het belangrijkst en het true'st zijn is. |
|
Ik heb meer het gevoel dat het Gothic het "trendy rebel willen zijn" is. Daar waar beginnende pubers erg ontvankelijk voor zijn, begint nu extreme vormen (of ik word gewoon oud ) aan te nemen. Het er niet bij horen, is het er wel bij horen. Gaan zoeken naar redenen om je depri te voelen. Zo vreemd gaan kleden, zodat je kan gaan klagen dat mensen opmerkingen over je maken. Zodat ze zich over elkaar kunnen erbarmen zoals in een praatgroep voor "zielepietjes". Iets teveel geilen op die underdog positie. Dat soort van imitatie sociogeen kan ik persoonlijk slecht tegen. Ik vind het al onbegrijpelijk om he "Cool" te vinden om depri te zijn, en als je het mij vraagt staat 90% van het Gothic grut ook niet echt sociaal sterk in haar schoenen. Maar, tjah dit is een indruk die ik krijg. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-12-2001 13:08] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mop is net 20 en denkt de wijsheid in pacht te hebben hoor |
|
quote: ik snap ook niet waartegen ze zich precies afzetten .Net of er reden voor is .De politiek luistert naar iedeeen . |
|
leven en late leven! |
|
quote:Net 20???? Ben half kerst kindje 25 dec. ben ik al weer 20, 5 jaar hoor *grin* En ik voel me al heeeeel groot en heeeeel volwassen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-12-2001 13:22] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: studentenvereniging met Gothic feesten? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: wat me wel eens opvalt is dat de goths die wel sterk in hun schoenen staan dat gevoel vaak krijgen door heel hard naar beneden te trappen naar anderen die volgens hun minder goth zijn (lees trüe) |
|
Zaterdag nog op een enorm leuk gothic feestje geweest en ik heb me daar verschrikkelijk vermaakt! Ja ik pis ook in mijn broek van het lachen als ik die mannen met hun make-up tasjes bij de wc zie staan en iedereen in een soort uniform zie rondlopen. Maar met metal concerten is het precies het zelfde! Daar loopt toch ook iedereen in dezelfde kleding rond!!! (zwarte broek en metal shirt) Iedereen moet maar lekker doen waar hij zich lekker bij voelt!!!! en dan doe ik ook gewoon mijn eigen ding! |
|
Ja maar Metal gastjes zien er stoer uit en Gothic gastjes zien er verwijfd uit [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-12-2001 13:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: heerschende opmerking |
|
hoezo gastJES volwassen metalheads zijn nog steeds veel stoerderder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
in een fijne Slayer pit staan echt geen gastjes (in ieder geval niet al te lang) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:Daar zorg jij wel voor of nie dan? *gna* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kunnen we weer on topic? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |