|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
pers is positiever ze denken niet meer dat gothic met satan te maken heb |
|
dat dutchgothic gedoe is ook 2,5 jaar geleden, en ja dat ze ontoegankelijk zijn valt dus echt wel heel erg mee. , now we use both to achieve perfection |
|
bij gothics is het overgroot deel vrouw maar ik begrijp het niet dat jongens dan in rokken gaan lopen [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-07-2002 13:47] |
|
quote: Het overgrote deel ziet eruit als vrouw. De rest als She-male. Nee, de NLG-scene is atm weinig tot niets meer. Komt door inside-ruzies en het feit dat de musik redelijk stil staat [in welke scene niet eigenlijk?]. |
|
Om eerlijk te zeggen snap ik de logica daar ook nog steeds niet van in (van de rok dan) [Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 06-07-2002 13:51] , now we use both to achieve perfection |
|
quote: Maar dat heeft black metal wel Ik heb dr altijd zo een hekel aan als ik aan iemand vraag "luister jij black metal" en ze geven dit soort andwoord "jah maralin manson,cof,pod" Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: NLG = vriendjespolitik. Heb je ruzie met 1 van hen, heb je ruzie met hen allemaal. Erg veel bekrompen eikels die denken dat moeilijk taalgebruik ze intelligenter maakt. |
|
quote: Ik wel 80% van de goths is gay (geen leugen), en ze vinden het ook geil om in hun moeders onderbroek te lopen. Dus rokken kunnen dr ook nogwel bij. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 06-07-2002 13:53] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Heos shut up, want zelfs de binnenstad van A'dam heeft nog niet zo'n hoog gay gehalte. |
|
quote: En dat komt dus in die hele scene voor, en die verklaring van die rok daar zit wel wat in [Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 06-07-2002 13:58] , now we use both to achieve perfection |
|
echte gothics bestaan niet |
|
Niet meer, was iet van eind jaren 80 met the Cure enzo en the sisters of mercy , now we use both to achieve perfection |
|
quote: Dat zijn New Wavers. Goth's bestaan idd niet. Gothics wel, dat zijn die goth-punkertjes van 14/15 jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 06-07-2002 14:10] |
|
klopt en new wavers noemden zichzelf goths , now we use both to achieve perfection |
|
alles word weer een stuk duidelijker |
|
quote: Niet helemaal, want EBM en dat soort ongein valt zeker niet onder Wave, maar onder Electro. Iets wat wel onder Goth kan vallen. [zoek es een willekeurige Inrichting [rip] playlist op en je ziet het]. |
|
Ik weet het dat ze het zo noemen maar die new wave begon toch hele sterke electro vormen aan te nemen , now we use both to achieve perfection |
|
quote: Idd en toen begon het Electro heten. |
|
wat dat betreft klopt t allemaal wel , now we use both to achieve perfection |
|
quote: hehe die blackwitch666 zei dat marilyn manson electro goth muziek was in dat mm topic.. die snapt er duidelijk de ballen van |
|
Dat Tweety topic |
|
nou inderdaadzeg die mongool van een manson die was er ook ineens maar die heb nergens wat mee te maken volgens mij , now we use both to achieve perfection |
|
Jammer van die triestheid enzo...gothic jurken zijn prachtig (meestal, en NIET bij mannen!!! ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Waarom noem je die jurken gothicjurken? Omdat wijven die gothic denken te zijn die aan hebben? Medieval-metal hoort eerder bij zo'n jurk vind ik. Als je naar een Goth feest gaat zie je echter maar een handvol mensen met zo'n ding lopen. Het is meer kunststof wat daar de klok slaat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |