IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gothic; individu of kuddevee Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-12-2001 21:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wat dat betreft hou ik me helemaal bij mijn eigen "groep".

true goths


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 10-12-2001 21:32 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 13:07 schreef G. het volgende:
Mop is net 20 en denkt de wijsheid in pacht te hebben hoor
Met dit soort opmerkingen pretendeer je trouwens wel zèlf de wijsheid in pacht te hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 10-12-2001 21:33]


No regrets and no remorse...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 10-12-2001 21:33 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Met dit soort opmerkingen pretendeer je trouwens wel zèlf de wijsheid in pacht te hebben
...hier ging dus iets fout

[Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 10-12-2001 21:34]


No regrets and no remorse...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2001 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat mensen lekker zelf weten hoe ze zich gedragen op concerten.
Als je daar op gaat reageren als 'dat hoort niet' ben je juist zelf het rund in het kuddevee.


G.
Usericon van G.
Posted 11-12-2001 0:20 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Met dit soort opmerkingen pretendeer je trouwens wel zèlf de wijsheid in pacht te hebben


nee zo bedoel ik het niet...(ik ben natuurlijk wel heel erg wijs ) ik moest alleen een beetje grinniken om de opmerking 'kleine meisjes".


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-12-2001 0:22 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Gothic is niet True®



(Net alsof mij dat kan schelen)



Dit slaat nergens op.


G.
Usericon van G.
Posted 11-12-2001 0:26 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:41 schreef Jenje het volgende:
Laat mensen lekker zelf weten hoe ze zich gedragen op concerten.
Als je daar op gaat reageren als 'dat hoort niet' ben je juist zelf het rund in het kuddevee.


precies


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-12-2001 0:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Waarom komt toch elke discussie op hetzelfde neer?



Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-12-2001 0:34 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:20 schreef G. het volgende:
nee zo bedoel ik het niet...(ik ben natuurlijk wel heel erg wijs ) ik moest alleen een beetje grinniken om de opmerking 'kleine meisjes".
tja, verschil in perceptie dus...


No regrets and no remorse...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-12-2001 0:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

AAArrgh hoor net dat mn neef helblade ook in een rok rondloopt.... ok probeer alles te begrijpen maar mannen in een rok dat gaat er bij mij echt niet in damn .....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


G.
Usericon van G.
Posted 11-12-2001 0:50 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:45 schreef FireFox het volgende:
AAArrgh hoor net dat mn neef helblade ook in een rok rondloopt.... ok probeer alles te begrijpen maar mannen in een rok dat gaat er bij mij echt niet in damn .....


nou een man op een wit strand met palmen en een sari om


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-12-2001 0:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:50 schreef G. het volgende:
nou een man op een wit strand met palmen en een sari om

Daar had ik nou niet zo snel aan gedacht...


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-12-2001 1:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 december 2001 0:45 schreef FireFox het volgende:
AAArrgh hoor net dat mn neef helblade ook in een rok rondloopt.... ok probeer alles te begrijpen maar mannen in een rok dat gaat er bij mij echt niet in damn .....
Ok, die praat ik ook niet meer mee. Heb ik ook noot gedaan verder. Nee, ik heb zelf ook ooit bijna een rok aangetrokken. Moest destijds door bepaalde vrouwenlijke invloeden. Zo in de kledingzaak "Hee, een mannenrok, probeer jij die maar eens aan Vargen!" En ikke "Hmm, nou ik weet niet of ik me daar op mijn gemak in zou voelen..."



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-12-2001 1:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Er zijn wel meer mannen met een rok, kijk maar naar the land of the braves Schotland of naar de film Braveheart.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-12-2001 1:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Die rokken tellen niet mee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2001 1:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rokjes zijn true ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-12-2001 1:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

sorrie......Vargen666

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-12-2001 1:05]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-12-2001 1:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 december 2001 0:50 schreef G. het volgende:
nou een man op een wit strand met palmen en een sari om
Wat is een sari? Of wil ik dat niet weten?



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-12-2001 1:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:50 schreef G. het volgende:
nou een man op een wit strand met palmen en een sari om

hm ja dat bedoelde ik dus niet *zucht*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-12-2001 8:30 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Kan iemand eens een plaatje posten van zo'n goth in een rok? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen en of het nu wel mooi kan zijn of niet.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 8:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 0:20 schreef G. het volgende:
nee zo bedoel ik het niet...(ik ben natuurlijk wel heel erg wijs ) ik moest alleen een beetje grinniken om de opmerking 'kleine meisjes".
was ook de bedoeling. vind het leuk om mensen op de verkeerde been te brengen. Maar dit riekt naar bittere ernst


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 8:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:41 schreef Jenje het volgende:
Laat mensen lekker zelf weten hoe ze zich gedragen op concerten.
Als je daar op gaat reageren als 'dat hoort niet' ben je juist zelf het rund in het kuddevee.
justem, als ik ladderzat loop te auwehoeren wil ik ook niet dat iedereen gaat zeiken, "weer zo'n metal head die gasten zijn echt altijd zat"


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 8:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 1:03 schreef beli mawr het volgende:
Er zijn wel meer mannen met een rok, kijk maar naar the land of the braves Schotland of naar de film Braveheart.
nu je het zegt.
maar goed dat zijn dan ook wel hele mooie mannen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 8:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 1:04 schreef Jenje het volgende:
Rokjes zijn true ...
o.k. dan trek ik de 16e een rokje aan ben ik nog meer troe dan ik al troe was


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-12-2001 11:51 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 15:39 schreef duisternis het volgende:




Kijk, dit is opbouwende kritiek. Daar kun je wat mee.

Sporty


Touché, pussycat!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen