|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dat betreft hou ik me helemaal bij mijn eigen "groep". true goths |
|
quote:...hier ging dus iets fout [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 10-12-2001 21:34] No regrets and no remorse... |
|
Laat mensen lekker zelf weten hoe ze zich gedragen op concerten. Als je daar op gaat reageren als 'dat hoort niet' ben je juist zelf het rund in het kuddevee. |
|
quote: nee zo bedoel ik het niet...(ik ben natuurlijk wel heel erg wijs ) ik moest alleen een beetje grinniken om de opmerking 'kleine meisjes". |
|
Gothic is niet True® (Net alsof mij dat kan schelen) Dit slaat nergens op. |
|
quote: precies |
|
Waarom komt toch elke discussie op hetzelfde neer? |
|
quote:tja, verschil in perceptie dus... No regrets and no remorse... |
|
AAArrgh hoor net dat mn neef helblade ook in een rok rondloopt.... ok probeer alles te begrijpen maar mannen in een rok dat gaat er bij mij echt niet in damn ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: nou een man op een wit strand met palmen en een sari om |
|
quote: Daar had ik nou niet zo snel aan gedacht... No regrets and no remorse... |
|
quote:Ok, die praat ik ook niet meer mee. Heb ik ook noot gedaan verder. Nee, ik heb zelf ook ooit bijna een rok aangetrokken. Moest destijds door bepaalde vrouwenlijke invloeden. Zo in de kledingzaak "Hee, een mannenrok, probeer jij die maar eens aan Vargen!" En ikke "Hmm, nou ik weet niet of ik me daar op mijn gemak in zou voelen..." |
|
Er zijn wel meer mannen met een rok, kijk maar naar the land of the braves Schotland of naar de film Braveheart. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die rokken tellen niet mee. |
|
Rokjes zijn true ... |
|
sorrie......Vargen666 [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-12-2001 1:05] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Wat is een sari? Of wil ik dat niet weten? |
|
quote: hm ja dat bedoelde ik dus niet *zucht* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kan iemand eens een plaatje posten van zo'n goth in een rok? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen en of het nu wel mooi kan zijn of niet. |
|
quote:was ook de bedoeling. vind het leuk om mensen op de verkeerde been te brengen. Maar dit riekt naar bittere ernst Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:justem, als ik ladderzat loop te auwehoeren wil ik ook niet dat iedereen gaat zeiken, "weer zo'n metal head die gasten zijn echt altijd zat" Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:nu je het zegt. maar goed dat zijn dan ook wel hele mooie mannen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:o.k. dan trek ik de 16e een rokje aan ben ik nog meer troe dan ik al troe was Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Kijk, dit is opbouwende kritiek. Daar kun je wat mee. Sporty Touché, pussycat! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |