|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat boeit jou het hoe ik zo'n jurk noem man? Ga je even ergens anders druk om maken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
"gothic" achja....kudde |
|
Wat ik me net op MTV zag (m'n zusje had de afstandsbediening ja): een nieuwe verzamel cd 'The best of gothic Rock', met oa After Forever en natuurlijk Within Temptation MuayThaigerrr!! |
|
OmG dat gothic gedoe komt echt in, straks komt black metal ook nog in de mode!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Kom je daar in zo'n trance zaal, hoor je BM I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tmf-> nu te koop in alle platenzaken, "THE BEST OF BLACK METAL", Met de echte black metal zoals COF en DIMMU en WITHIN TEMPTATION!!en vele andere!!!!! *SCHRIK*, phew het was maar een droom.. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 06-07-2002 20:19] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Met ECHTE Black Metal I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: neh lijkt me sterk dat is te zwaar voor die "nu-metal typjes" |
|
Rages hebben de mooie eigenschap dat ze ooit voorbij gaan... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik bedoel juist dat tmf er niks vanaf weet, en dat ze alleen die commercieele bands opnoemen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
dat zeg ik toch ECHTE Iig ik bedoelde hetzelfde (* tis wel weer vreselijk stil hier *) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wanneer zijn we nou een keer klaar over dat gezeik van wat de media zegt wat gothic is? Eerst is hiphuppel in, en nou ineens heavy rock met vrouwenstem. Dat gaat tot het einde van de wereld door, dus ja, daar doe je niks aan. Ik word er echt zo gestoord van dat iedereen altijd maar loopt te zeuren dat iedereen ineens van 'metal' houdt, en dat die vervelende kindertjes nu ook naar metal luisteren. Over een jaar vind niemand er meer wat aan, en dan staat Mozart in de top40. grmbl. |
|
ik vind et wel grappig... zag laatst een meisje die niet ouder dan 12 ken zijn ide ook helemaal gothic was gekleed (zo ken je toch nog is lachen als jeje neefje van de basis school afgaat halen) My madness, my sadness |
|
jezus, als zij dat nou leuk vind, tjongejonge. over een paar jaar luisteren ze naar NeoFolk en Noise, en dat word het pas echt interessant |
|
wat draagt men eigenlijk bij noise? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
kleren die ze leuk vinden he. tja, ik ben pas 1 keer geweest naar een fest waar ze Noise draaiden, en dat was allemaal verschillend. er zijn zoveel verschillen, sommige goths luisteren alleen naar Noise en Ambient ,anderen naar Noise, anderen naar NeoFolk en Noise, of naar Bauhaus en dat soort bands. er komen allerlei verschillende soorten mensen naar dat soort fests. |
|
quote: zeg errug opgelet heb jij niet he black metal is al in de mode geweest en dat is het nog steeds vergeleken met 8 jaar geleden toen was een mayhem nog niet zo commercieel bezig als ze nu zijn [Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 07-07-2002 7:51] , now we use both to achieve perfection |
|
quote: Voornamelijk latex en andere vage stofjes, en wat ze leuk vinden [Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 07-07-2002 7:55] , now we use both to achieve perfection |
|
quote: Gothic heeft geen kleding richtlijnen. Je draagt wat je zelf leuk vind. Mensen in goth clubs kijken echt niet raar op als je in blauwe spijkerbroek met Korn t-shirt binnen komt. Zolang je maar van de muziek houdt is het goed. Het gaat niet om uiterlijk maar om je innerlijk. En dat snappen veel mensen nog steeds niet. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Heb ik ook gezien.. Commercie is cool "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Moest wel heel hard lachen, is zeker goed voor m'n humeur geweest MuayThaigerrr!! |
|
quote: zeg jij nou maar nix tom.. hehe |
|
Idd .. hij heeft waarschijnlijk niet door dat hij het zelfde heet als de laatste van AF ... En nogmaals .. even voor de onwetenden hier verzameld WT en AF zijn GEEN gothic ... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |