IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gothic; individu of kuddevee Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-07-2002 14:48 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 juli 2002 14:40 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom noem je die jurken gothicjurken? Omdat wijven die gothic denken te zijn die aan hebben? Medieval-metal hoort eerder bij zo'n jurk vind ik.
Als je naar een Goth feest gaat zie je echter maar een handvol mensen met zo'n ding lopen.
Het is meer kunststof wat daar de klok slaat.


wat boeit jou het hoe ik zo'n jurk noem man? Ga je even ergens anders druk om maken



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 14:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 14:48 schreef Kramy het volgende:
wat boeit jou het hoe ik zo'n jurk noem man? Ga je even ergens anders druk om maken


Ok, ik ga al de kreukels uit mijn jurk halen.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 06-07-2002 20:06 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

"gothic" achja....kudde


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 06-07-2002 20:10 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Wat ik me net op MTV zag (m'n zusje had de afstandsbediening ja):

een nieuwe verzamel cd 'The best of gothic Rock', met oa After Forever en natuurlijk Within Temptation


MuayThaigerrr!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 20:12 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

OmG dat gothic gedoe komt echt in, straks komt black metal ook nog in de mode!!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-07-2002 20:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 20:12 schreef Heosphoros het volgende:
straks komt black metal ook nog in de mode!!!




Kom je daar in zo'n trance zaal, hoor je BM


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 20:19 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Tmf-> nu te koop in alle platenzaken, "THE BEST OF BLACK METAL", Met de echte black metal zoals COF en DIMMU en WITHIN TEMPTATION!!en vele andere!!!!!

*SCHRIK*, phew het was maar een droom..

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 06-07-2002 20:19]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-07-2002 21:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 20:19 schreef Heosphoros het volgende:
Tmf-> nu te koop in alle platenzaken, "THE BEST OF BLACK METAL", Met de echte black metal zoals COF en DIMMU en WITHIN TEMPTATION!!en vele andere!!!!!

*SCHRIK*, phew het was maar een droom..


Met ECHTE Black Metal


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 06-07-2002 21:19 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 20:12 schreef Heosphoros het volgende:
OmG dat gothic gedoe komt echt in, straks komt black metal ook nog in de mode!!!


neh lijkt me sterk dat is te zwaar voor die "nu-metal typjes"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2002 21:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Rages hebben de mooie eigenschap dat ze ooit voorbij gaan...


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-07-2002 21:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 21:21 schreef TNightmare het volgende:
Rages hebben de mooie eigenschap dat ze ooit voorbij gaan...




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 21:57 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 21:03 schreef Nix het volgende:
Met ECHTE Black Metal

Ik bedoel juist dat tmf er niks vanaf weet, en dat ze alleen die commercieele bands opnoemen.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-07-2002 22:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

dat zeg ik toch ECHTE

Iig ik bedoelde hetzelfde





(* tis wel weer vreselijk stil hier *)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 22:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Wanneer zijn we nou een keer klaar over dat gezeik van wat de media zegt wat gothic is?

Eerst is hiphuppel in, en nou ineens heavy rock met vrouwenstem. Dat gaat tot het einde van de wereld door, dus ja, daar doe je niks aan. Ik word er echt zo gestoord van dat iedereen altijd maar loopt te zeuren dat iedereen ineens van 'metal' houdt, en dat die vervelende kindertjes nu ook naar metal luisteren. Over een jaar vind niemand er meer wat aan, en dan staat Mozart in de top40.
grmbl.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-07-2002 23:12 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik vind et wel grappig...
zag laatst een meisje die niet ouder dan 12 ken zijn ide ook helemaal gothic was gekleed
(zo ken je toch nog is lachen als jeje neefje van de basis school afgaat halen)


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 23:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus, als zij dat nou leuk vind, tjongejonge.

over een paar jaar luisteren ze naar NeoFolk en Noise, en dat word het pas echt interessant



Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-07-2002 23:20 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

wat draagt men eigenlijk bij noise?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 23:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kleren die ze leuk vinden he.

tja, ik ben pas 1 keer geweest naar een fest waar ze Noise draaiden, en dat was allemaal verschillend.
er zijn zoveel verschillen, sommige goths luisteren alleen naar Noise en Ambient ,anderen naar Noise, anderen naar NeoFolk en Noise, of naar Bauhaus en dat soort bands. er komen allerlei verschillende soorten mensen naar dat soort fests.


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 07-07-2002 7:48 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 20:12 schreef Heosphoros het volgende:
OmG dat gothic gedoe komt echt in, straks komt black metal ook nog in de mode!!!

zeg errug opgelet heb jij niet he black metal is al in de mode geweest en dat is het nog steeds vergeleken met 8 jaar geleden toen was een mayhem nog niet zo commercieel bezig als ze nu zijn

[Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 07-07-2002 7:51]


, now we use both to achieve perfection


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 07-07-2002 7:54 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:20 schreef Fedaykin het volgende:
wat draagt men eigenlijk bij noise?

Voornamelijk latex en andere vage stofjes, en wat ze leuk vinden

[Dit bericht is gewijzigd door M2-X.U.L. op 07-07-2002 7:55]


, now we use both to achieve perfection


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 07-07-2002 21:26 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:20 schreef Fedaykin het volgende:
wat draagt men eigenlijk bij noise?


Gothic heeft geen kleding richtlijnen. Je draagt wat je zelf leuk vind. Mensen in goth clubs kijken echt niet raar op als je in blauwe spijkerbroek met Korn t-shirt binnen komt. Zolang je maar van de muziek houdt is het goed. Het gaat niet om uiterlijk maar om je innerlijk. En dat snappen veel mensen nog steeds niet.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 21:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 20:10 schreef Angela Mortis het volgende:
Wat ik me net op MTV zag (m'n zusje had de afstandsbediening ja):

een nieuwe verzamel cd 'The best of gothic Rock', met oa After Forever en natuurlijk Within Temptation


Heb ik ook gezien.. Commercie is cool



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-07-2002 21:32 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Moest wel heel hard lachen, is zeker goed voor m'n humeur geweest


MuayThaigerrr!!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-07-2002 21:36 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 6 juli 2002 20:06 schreef DeCiPhEr het volgende:
"gothic" achja....kudde


zeg jij nou maar nix tom.. hehe



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2002 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd .. hij heeft waarschijnlijk niet door dat hij het zelfde heet als de laatste van AF ...

En nogmaals .. even voor de onwetenden hier verzameld
WT en AF zijn GEEN gothic ...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen