|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, hij heeft toch al een eigen talkshow? |
|
quote: ik en zeiken? kom nou zeg?! |
|
quote: U wilt hiermee zeggen? |
|
Bubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-07-2002 12:23] |
|
ironie mag ik hopen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
goh, zou het? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-07-2002 12:40] |
|
Niet slowchatten, niet flamen en on topic graag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
*rent naar de winkel en koopt Into Temptation! de beste verzameling gothicRock* |
|
Damn! Tegenwoordig hebben ze blijkbaar al 'gothic'-kleding in de Pecotex! |
|
Topic n beetje serieus houden ajb... |
|
Niks mis met goths, zolang ze maar niet te arrogant worden. Kijk, ik wordt ook al es pissed als k een surfereke tegen mn kop krijg als k op de eerste rij sta te bangen, een wederzijdse verstandhouding lijkt me hiervoor de ideale oplossing.(of toch op skaters knallen.... ) Enne mensen die zich goth kleden zijn nie per definitie depri.. mn vriendin (IceQueen) stond verdomme bellen te blazen bij Tristania, maf gewoon Maarre je hebt van die gasten die als goth,..en ik wil hier niet schieten, gewoon als janetten overkomen djeeees!! met geverfde haartjes, keurig in de plooi, floure hemdje, VOOR EEN VENT OP EEN METALFEST???? ????? Goth okay, (ja ik luister ook naar Gothic Metal) maarre dat gay mag er van mij uit I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jij interpreteert dat als 'gay' voor de mensen die zich zo kleeden is dat gewoon hun manier van kleden! Jij hebt ook je manier van kleden. Ik vind het bij goths vaak wel geinig om te zine hoe ver ze gaan met kleding voor feesten en concerten. |
|
quote: Je noemt jezelf 'duisternis' en maakt dan reclame voor happy feesten. Waar heb je toch last van? Wat word ik toch ziek van al dat gedoe over hokjes, kleding enzovoort.. *trekt getraumatiseerd en half jankend gezicht* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |