IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gothic; individu of kuddevee Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 0:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 0:45 schreef BurZum het volgende:
Zou Zamoth dat leuk vinden?


Hehe, hij heeft toch al een eigen talkshow?


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 09-07-2002 11:24 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

maar maar maar wittin temsation verwoord mijn gevoels zo goed ! de zangeres zingt over zulke gevoelige dingen ! ik ben heel erg individueel maar als ik nrs als ice queen hoor dan weet ik dat het goed met me komt


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-07-2002 12:21 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 23:58 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
maar ik ga niet zo lopen zeiken


ik en zeiken? kom nou zeg?!



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 12:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 11:24 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
maar maar maar wittin temsation verwoord mijn gevoels zo goed ! de zangeres zingt over zulke gevoelige dingen ! ik ben heel erg individueel maar als ik nrs als ice queen hoor dan weet ik dat het goed met me komt


U wilt hiermee zeggen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 12:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Bubbelpost.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-07-2002 12:23]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-07-2002 12:38 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ironie mag ik hopen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2002 12:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

goh, zou het?

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-07-2002 12:40]


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-07-2002 13:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Niet slowchatten, niet flamen en on topic graag!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 09-07-2002 22:00 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

*rent naar de winkel en koopt Into Temptation! de beste verzameling gothicRock*


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 11-07-2002 22:13 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Damn! Tegenwoordig hebben ze blijkbaar al 'gothic'-kleding in de Pecotex!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-07-2002 22:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Topic n beetje serieus houden ajb...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-07-2002 22:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Niks mis met goths, zolang ze maar niet te arrogant worden. Kijk, ik wordt ook al es pissed als k een surfereke tegen mn kop krijg als k op de eerste rij sta te bangen, een wederzijdse verstandhouding lijkt me hiervoor de ideale oplossing.(of toch op skaters knallen....
)
Enne mensen die zich goth kleden zijn nie per definitie depri.. mn vriendin (IceQueen) stond verdomme bellen te blazen bij Tristania, maf gewoon
Maarre je hebt van die gasten die als goth,..en ik wil hier niet schieten, gewoon als janetten overkomen djeeees!! met geverfde haartjes, keurig in de plooi, floure hemdje, VOOR EEN VENT OP EEN METALFEST???? ????? Goth okay, (ja ik luister ook naar Gothic Metal) maarre dat gay mag er van mij uit


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2002 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij interpreteert dat als 'gay' voor de mensen die zich zo kleeden is dat gewoon hun manier van kleden!

Jij hebt ook je manier van kleden.
Ik vind het bij goths vaak wel geinig om te zine hoe ver ze gaan met kleding voor feesten en concerten.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-07-2002 23:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 december 2001 19:10 schreef duisternis het volgende:
Geniet van het leven i.p.v. een getraumatiseerd en half jankend gezicht op te zetten "omdat dat hoort bij die muziek"(quote)

FIN


Je noemt jezelf 'duisternis' en maakt dan reclame voor happy feesten.
Waar heb je toch last van?
Wat word ik toch ziek van al dat gedoe over hokjes, kleding enzovoort.. *trekt getraumatiseerd en half jankend gezicht*


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen