IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gothic; individu of kuddevee Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 02-01-2002 13:25 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Gothic is aan mij echt niet besteed. En het probleem met gothic is dat het alles overneemt. Leuke metalzaaltjes gaan allerlei gothic feesten i.p.v. concerten doen, veel mensen uit mijn omgeveing zijn naar gothic gaan luisteren en liepen er na een tijdje volkomen debiel in jurken bij enzo. Ik ben het gewoon zat! mede daarom heet de laatste Juddgement Day promo "Gothcrusher"


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-01-2002 13:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

idd ik snap het ook niet. Ik hoef er niet als een dooie bij te lopen op m'n 19e jaar al. Ik wacht nog ff 70 jaar ofzo :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-01-2002 21:36 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2002 13:25 schreef rajackar het volgende:
Gothic is aan mij echt niet besteed. En het probleem met gothic is dat het alles overneemt. Leuke metalzaaltjes gaan allerlei gothic feesten i.p.v. concerten doen, veel mensen uit mijn omgeveing zijn naar gothic gaan luisteren en liepen er na een tijdje volkomen debiel in jurken bij enzo. Ik ben het gewoon zat! mede daarom heet de laatste Juddgement Day promo "Gothcrusher"


Pff...niveau v/d gothic is er niet op verbeterd...zo'n 4 jaar terug had je nog pakkende nrs als 'Maniac','No tears for the creatures of the night'+bands als Christian Death en Bauhaus-is erg vervlakt vandaag-in slecht Engels gezongen synthesizerflauwekul is het nu-ben opnieuw naar zeer oude new wave en death metal aan het luisteren...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-01-2002 22:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik denk met weemoed terug aan de jaren '84, '85 toen ik in veenendaal naar acropolis ging, een jongerenvereniging, die nu al jaren dicht is. iedereen kon z'n eigen favoriete lp's meenemen, alles werd er gedraaid, en er kwamen maar twee soorten mensen: hard rockers en new wavers(zo heette dat toen nog), het vreemde was, dat toendertijd met meer respect naar elkaar gekeken werd, allebei de groepen mensen beseften op de een of andere manier dat ze met elkaar verbonden waren door een verschillendsoort muziek te prefereren. maar net als met alles heeft de tijd de dingen en de mensen verhard. respect is verdwenen en dat is jammerrr.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2002 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat de gothic op dit moment van een laag peiltje is komt denk ik door de hele hype erom heen.
Zelfs de media is tegenwoordig positief over gothic.
De goths zijn overigens ook lekker openminded tegenwoordig, ze zeiken alles wat nieuw is net zo hard af als blackmetallers Dimmu borgir afzeiken.
Ook alleen maar weer omdat het 'commercieel' zou zijn.

Ik vind dat er in de electro en industrial hoek nog veel leuke dingen worden gedaan (VNV Nation, Project Pitchfork, Fleshfield, Angels&Agony (nederlandse groep, gaat als een speer in Duitsland en Amerika, maar helaas niet in Nederland) Feindful, Hocico, Dulce Liquido etc etc.)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2002 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2002 22:38 schreef webblaster wim het volgende:
ik denk met weemoed terug aan de jaren '84, '85 toen ik in veenendaal naar acropolis ging, een jongerenvereniging, die nu al jaren dicht is. iedereen kon z'n eigen favoriete lp's meenemen, alles werd er gedraaid, en er kwamen maar twee soorten mensen: hard rockers en new wavers(zo heette dat toen nog), het vreemde was, dat toendertijd met meer respect naar elkaar gekeken werd, allebei de groepen mensen beseften op de een of andere manier dat ze met elkaar verbonden waren door een verschillendsoort muziek te prefereren. maar net als met alles heeft de tijd de dingen en de mensen verhard. respect is verdwenen en dat is jammerrr.

Ja is erg jammer .. metalheads geven af op goths, goths haten de metalheads ..
Dus als je een gothicmetalhead bent zit je mooi tussen het schip en de wal.
Ach ja, de moed niet opgeven en doorgaan met muziek kopen en luisteren


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 03-01-2002 21:18 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

dat mensen nog zo in hokjes kunnen denken heb er echt een hekel aan. Laat elkaar lekker met rust je hebt toch wel wat beters te doen dan elkaar af te zeiken en inderdaad op de gothicforums praten ze even slecht over metalheads als metalheads over gothics wat een verspilde moeite


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 06-07-2002 13:20 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

Sorry dat ik de mensen hier stoor met mijn slappe gelul, ik ben hier nog nooit geweest en heb ook echt helemaal hier geen recht van spreken.
Maar om het zo maar te brengen ik ben zo'n gothic. Nou ja eh niet zo eentje die jullie bedoelen ik loop er al een klein tijdje in rond maar ik begin me dus ook steeds erger te irriteren, en waarom omdat een of ander within temptation bandje zichzelf het stempeltje gothic heeft gegeven gevolg a.f. eh noem maar op.
verders is er in 1x een groepje kleuters uit het niets komen dwarrelen die helemaal gothic zijn omdat ze een jurk van velour of een shirt met een touwtje hebben en dagernlang in de spiegel hebben geoefend op kwaad te kijken.
hetgene dat jullie onder gothic is geen gothic maar gewoon een stelletje pubers die denken dat je met een kledingstuk direct overal bijhoort.



, now we use both to achieve perfection


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-07-2002 13:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach mij boeit het niks
alleen die kleuters
zijn irritant..

maar we willen niet dat within temptation metal is en ook niet dat het gothic is.
laten we het gewoon maar op pop houden


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 13:24 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Deze gasten (JAH HET ZIJN GASTEN GELOOF ME MAAR!), Gaan elmar en ik eerdags in elkaar beuken.

Ze halen echt het bloed onder onze nagels vandaan


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 06-07-2002 13:26 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

Nou inderdaad dat is dus precies wat ik bedoel, ik zeg niet dat ik volbloed goth ben wel voor 95% maar ik gaa evegoed uit me dak op mortician enz


, now we use both to achieve perfection


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 13:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 13:26 schreef M2-X.U.L. het volgende:
Nou inderdaad dat is dus precies wat ik bedoel, ik zeg niet dat ik volbloed goth ben wel voor 95% maar ik gaa evegoed uit me dak op mortician enz


Hehe, volbloed goth.
Kijk hier eens jongetje: http://forum.dutchgothic.org/main.php

En kom dan over 1 maand weer jammerend hier terug ok?


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 06-07-2002 13:31 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

Stoer (eh nee niet echt) maar die gasten heb ik bonje mee en dat zijn dus eikels


, now we use both to achieve perfection


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 13:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 13:31 schreef M2-X.U.L. het volgende:
Stoer (eh nee niet echt) maar die gasten heb ik bonje mee en dat zijn dus eikels


Heos en Elmar of de mensen op DG?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-07-2002 13:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 juli 2002 13:28 schreef Slechtheid het volgende:
Hehe, volbloed goth.
Kijk hier eens jongetje: http://forum.dutchgothic.org/main.php

En kom dan over 1 maand weer jammerend hier terug ok?


Tja, een forum? Schokkend


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 06-07-2002 13:34 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

Mensen van dutchgothic


, now we use both to achieve perfection


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 13:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laat die mensen goffer in hun waarde, als zijn er zo uit willen zien. ( en mij niet proberen te versieren ) vind ik het allemaal prima, je hoeft toch niet met zo om te gaan.

en tja, op concerten --> THRASH 'TILL DEATH



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 13:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 13:34 schreef M2-X.U.L. het volgende:
Mensen van dutchgothic


Whaha! Vind je het gek? Wat was je nick daar dan?


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 06-07-2002 13:36 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

dezelfde als hier


, now we use both to achieve perfection


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-07-2002 13:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 13:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 13:36 schreef M2-X.U.L. het volgende:
dezelfde als hier


Ok. Nooit gezien daar, maar ok.
Hun probleem is dat ze erg ontoegankelijk zijn en nog gebruik maken van het woord Uber.
Maar vaak helpt dat om wanna-bee's buiten te houden.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 13:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

WAHAHAHAHA



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 13:38 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Alleen maf dat "snottic" ineens zo in is..


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-07-2002 13:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hoe zou dat toch komen

ICEQUEEN!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 13:39 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

doh, alleen hoe kan dat, dat ze het ineens leuk vinden


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen