|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
het is altijd zo handig als iemand ff uitlegt wat ik de hele tijd probeer te omschrijven |
|
zijn ook niet al te veel ECHTE goths shame... ze zorgen altijd gelijk voor een slechte naam van de goths die wel normaal voor de muziek gaan *edit *zucht* [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 07-07-2002 23:09] Don't touch me. I'm evil. |
|
het is Goths, danku. |
|
quote: nee joh.. op Tmf zeggen ze altijd gothics, dus dan is het zo "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Goth's zijn de mensen die naar Wave, Noise, Industrial, EBM ect. luisteren. Gothics zijn die WT/AF mensen. Verschil moet er zijn. |
|
quote: weer wat geleerd. maarre ik dacht dat gothic met lifestyle te maken had en verwant was aan de gothiek die we kennen van de kunstgeschiedenis les. of was dit alleen vroeger zo......... waar blijft de tijd |
|
quote: Over gothics [wt volk] praat ik niet. Maar goth's schijnen ergens een voorliefde voor kunst enzo te hebben, misschien dat daar de gotische styl bij komt kijken. |
|
quote: ik denk dat het de mysterieuze sfeer is die bij gothiek komt kijken, oude gothische gebouwen (kerken, befgraafplaatsen etc.) zijn ook vaak geliefde sfeervolle hangplekken |
|
quote: huh? kutzooi |
|
quote: hmpf zeg JIJ nou maar nix Bjorn ....Bjornos Gothicos |
|
quote: kijk daar is het gelazer al, al dat categorizeren, wees gewoon verdomme jezelf!! En heb schijt aan wat anderen er van vinden, en wat anderen er over zeggen! I hate the morning (light) |
|
19 posts, en nu al zeggen : daar heb je het gezeik al tja, wees zelf! ik wil niet in een hokje worden geplaatst hoor! |
|
quote: jij geeft af op goth's terwijl je zelf de grootste moeite doet het te zijn, sja ik heb ook de neiging om gotherig te doen maar ik maar ik ga niet zo lopen zeiken |
|
he he he 19 posts, ach sorry, ik trek dat soort dingen slecht, Heb es meegemaakt op een optreden van onze band dat ze dachten vanwege mijn kale kop en uitstraling dat ik wel fascitisch moest zijn, dan word ik f###ing woest!!! I hate the morning (light) |
|
grmbl dat heeft hier toch helemaal geen f*ck mee te maken? |
|
dat heeft het wel het is hokjes denken, en stereotype`s !!! Ook al hebben we het hier over goths/gothics/kuddevee!! het zegt hoe simplistisch mensen denken! I hate the morning (light) |
|
jezus, als iemand die goth is gaat staan ontkennen dat hij goth is, slaat dat toch helemaal nergens op? *ik luister naar metal, maar oe, ik wil geen metalhead genoemt worden hoor, dat is zo simplistisch* |
|
Your missing the point!! Ik ben geen liefhebber van goth metal dat is puur smaak kwestie, ik heb het meer op andere metal stromingen, maar ik heb het meer hoe de media er op ingaat, hoe zij alles in hokjes drukken. Dan onstaan er automatisch vooroordelen en stereotypen, en gaan mensen niet meer uit van "kijk dit is een persoon", maar is het ineens een metalhead of een goth, en daar zitten dan al oordelen aan vast, die is vast depressief of zwartgallig, of die gast met z`n kale hoofd is een fascist!! Dan word er op TmF gezegd het zijn gothics, en word er ergens anders genoemd dat het Goths zijn, maakt dat uit hoe je iets dan noemt? Ik kan daar niet zo goed tegen, als er vanuit een breed publiek oordelen aan vast worden geplakt en dit veelal negatief word neer gezet!! (dat is hokjes denken toch iedereen over 1 kam scheren)!! terwijl wel iedereen van dezelfde muziek/kleding en wat dan ook mag en kan houden zegt niet dat ieder geen individu is! I hate the morning (light) |
|
quote: Kijk, NU-metal liefhebbers zijn er om de aandacht van de metal weg te lijden. Zo zijn er Gothics om de aandacht van de Goths af te lijden. Is het nou zo moeilijk? |
|
En waarom is het dan volgens jouw nodig om daar de aandacht weg te trekken? I hate the morning (light) |
|
quote: Omdat ik niet graag [bv] Zyklon een interview zie doen bij TMF. |
|
ha ha ha, Maar ik denk ook niet dat dat de bands zijn die door het grote publiek worden opgepikt! I hate the morning (light) |
|
quote: Dat is alleen aan de media om te bepalen. Als zij kranten denken te verkopen door Zyklon op de voorkant te zetten zullen ze dat zeker doen. Mensen bepalen zelf niet meer welke bands doorbreken en welke niet. |
|
Zou Zamoth dat leuk vinden? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |