IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gothic; individu of kuddevee Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 21:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is altijd zo handig als iemand ff uitlegt wat ik de hele tijd probeer te omschrijven


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 07-07-2002 22:58 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:26 schreef Azrael het volgende:
Gothic heeft geen kleding richtlijnen. Je draagt wat je zelf leuk vind. Mensen in goth clubs kijken echt niet raar op als je in blauwe spijkerbroek met Korn t-shirt binnen komt. Zolang je maar van de muziek houdt is het goed. Het gaat niet om uiterlijk maar om je innerlijk. En dat snappen veel mensen nog steeds niet.

ja , vraag was ook niet serieus bedoeld.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-07-2002 23:07 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

zijn ook niet al te veel ECHTE goths

shame... ze zorgen altijd gelijk voor een slechte naam van de goths die wel normaal voor de muziek gaan

*edit *zucht*

[Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 07-07-2002 23:09]


Don't touch me. I'm evil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 23:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is Goths, danku.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 23:09 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:07 schreef aerodis het volgende:
het is Goths, danku.


nee joh.. op Tmf zeggen ze altijd gothics, dus dan is het zo


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 23:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:07 schreef aerodis het volgende:
het is Goths, danku.


Goth's zijn de mensen die naar Wave, Noise, Industrial, EBM ect. luisteren.
Gothics zijn die WT/AF mensen.

Verschil moet er zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 23:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:09 schreef Slechtheid het volgende:
Goth's zijn de mensen die naar Wave, Noise, Industrial, EBM ect. luisteren.
Gothics zijn die WT/AF mensen.

Verschil moet er zijn.


weer wat geleerd. maarre ik dacht dat gothic met lifestyle te maken had en verwant was aan de gothiek die we kennen van de kunstgeschiedenis les. of was dit alleen vroeger zo......... waar blijft de tijd


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 23:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:14 schreef ghoulliette het volgende:
weer wat geleerd. maarre ik dacht dat gothic met lifestyle te maken had en verwant was aan de gothiek die we kennen van de kunstgeschiedenis les. of was dit alleen vroeger zo......... waar blijft de tijd


Over gothics [wt volk] praat ik niet. Maar goth's schijnen ergens een voorliefde voor kunst enzo te hebben, misschien dat daar de gotische styl bij komt kijken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:15 schreef Slechtheid het volgende:
Over gothics [wt volk] praat ik niet. Maar goth's schijnen ergens een voorliefde voor kunst enzo te hebben, misschien dat daar de gotische styl bij komt kijken.


ik denk dat het de mysterieuze sfeer is die bij gothiek komt kijken, oude gothische gebouwen (kerken, befgraafplaatsen etc.) zijn ook vaak geliefde sfeervolle hangplekken


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 08-07-2002 23:28 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:38 schreef Jenje het volgende:
Idd .. hij heeft waarschijnlijk niet door dat hij het zelfde heet als de laatste van AF ...



huh? kutzooi


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 08-07-2002 23:30 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:36 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
zeg jij nou maar nix tom.. hehe


hmpf zeg JIJ nou maar nix Bjorn ....Bjornos Gothicos


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 08-07-2002 23:49 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

quote:
Op 7 juli 2002 23:09 schreef Slechtheid het volgende:
Goth's zijn de mensen die naar Wave, Noise, Industrial, EBM ect. luisteren.
Gothics zijn die WT/AF mensen.

Verschil moet er zijn.



kijk daar is het gelazer al, al dat categorizeren, wees gewoon verdomme jezelf!!

En heb schijt aan wat anderen er van vinden, en wat anderen er over zeggen!


I hate the morning (light)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-07-2002 23:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

19 posts, en nu al zeggen : daar heb je het gezeik al

tja, wees zelf! ik wil niet in een hokje worden geplaatst hoor!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-07-2002 23:58 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 8 juli 2002 23:30 schreef DeCiPhEr het volgende:
hmpf zeg JIJ nou maar nix Bjorn ....Bjornos Gothicos


jij geeft af op goth's terwijl je zelf de grootste moeite doet het te zijn, sja ik heb ook de neiging om gotherig te doen maar ik maar ik ga niet zo lopen zeiken



dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 09-07-2002 0:01 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

he he he 19 posts, ach sorry, ik trek dat soort dingen slecht,

Heb es meegemaakt op een optreden van onze band dat ze dachten vanwege mijn kale kop en uitstraling dat ik wel fascitisch moest zijn, dan word ik f###ing woest!!!


I hate the morning (light)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2002 0:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grmbl
dat heeft hier toch helemaal geen f*ck mee te maken?


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 09-07-2002 0:06 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

dat heeft het wel het is hokjes denken, en stereotype`s !!!

Ook al hebben we het hier over goths/gothics/kuddevee!!

het zegt hoe simplistisch mensen denken!



I hate the morning (light)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2002 0:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus, als iemand die goth is gaat staan ontkennen dat hij goth is, slaat dat toch helemaal nergens op?

*ik luister naar metal, maar oe, ik wil geen metalhead genoemt worden hoor, dat is zo simplistisch*


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 09-07-2002 0:20 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

Your missing the point!!

Ik ben geen liefhebber van goth metal dat is puur smaak kwestie, ik heb het meer op andere metal stromingen, maar ik heb het meer hoe de media er op ingaat, hoe zij alles in hokjes drukken.

Dan onstaan er automatisch vooroordelen en stereotypen, en gaan mensen niet meer uit van "kijk dit is een persoon", maar is het ineens een metalhead of een goth, en daar zitten dan al oordelen aan vast, die is vast depressief of zwartgallig, of die gast met z`n kale hoofd is een fascist!!

Dan word er op TmF gezegd het zijn gothics, en word er ergens anders genoemd dat het Goths zijn, maakt dat uit hoe je iets dan noemt?

Ik kan daar niet zo goed tegen, als er vanuit een breed publiek oordelen aan vast worden geplakt en dit veelal negatief word neer gezet!! (dat is hokjes denken toch iedereen over 1 kam scheren)!!

terwijl wel iedereen van dezelfde muziek/kleding en wat dan ook mag en kan houden zegt niet dat ieder geen individu is!


I hate the morning (light)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 0:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 0:20 schreef dreek het volgende:
maar ik heb het meer hoe de media er op ingaat, hoe zij alles in hokjes drukken.



Kijk, NU-metal liefhebbers zijn er om de aandacht van de metal weg te lijden.
Zo zijn er Gothics om de aandacht van de Goths af te lijden.
Is het nou zo moeilijk?


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 09-07-2002 0:29 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

En waarom is het dan volgens jouw nodig om daar de aandacht weg te trekken?



I hate the morning (light)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 0:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 0:29 schreef dreek het volgende:
En waarom is het dan volgens jouw nodig om daar de aandacht weg te trekken?




Omdat ik niet graag [bv] Zyklon een interview zie doen bij TMF.


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 09-07-2002 0:33 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

ha ha ha,

Maar ik denk ook niet dat dat de bands zijn die door het grote publiek worden opgepikt!


I hate the morning (light)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 0:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 0:33 schreef dreek het volgende:
ha ha ha,

Maar ik denk ook niet dat dat de bands zijn die door het grote publiek worden opgepikt!


Dat is alleen aan de media om te bepalen. Als zij kranten denken te verkopen door Zyklon op de voorkant te zetten zullen ze dat zeker doen.

Mensen bepalen zelf niet meer welke bands doorbreken en welke niet.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-07-2002 0:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zou Zamoth dat leuk vinden?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen