|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:De rok was wel mooi I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
neen hij is echt de watjes bak ingevallen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: nee... sorry. dimmu-borgir.com: [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 11-12-2001 12:07] |
|
Laat die man lekker zelf bepalen wat ie aan heeft. En volgens mij heeft Dimmu Borgir errug weinig met gothic te maken. |
|
quote: Ho!!!!! zwak argument, je gaat de discussie verplaatsen en proberen de vraag onredelijk te maken maar als je de stelling niet kan weerleggen heb je geen argumenten en dus geen basis om deze onzinnige kut levensovertuiging te onderhouden... AMEN DUS, hou op met janken en ga leven goth. of ga op een serieuze manier een discussie aan... RIP productions ltd. Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
d.b. heeft het zelfde nivo als gothic... ...GEEN!. Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
quote: i.d. Heeft weinig met gothic te maken. Maar ik vind dit ook niet passen bij de muziek stijl, en voorafgaant hoe zijn image vroeger was. Ik vind het wel redelijk belangrijk wat mensen onstage dragen, i.v.m bandpresentatie. Ik vind het nogal vreemt staan als je een brute death of black whatever band op het podium hebt staan en die in hun pyama (aussi) spelen. Ik heb het ook erg sterk al iemand mij in een band niet aanstaat vind ik het erg storend om naar te kijken. neem tristania, krijg je van die rare skater ventjes op het podium. wat ik niet bij de muziek stijl vind passen. dan krijg je van die muzikanten die niet van de muziek houden zodat ze het ook niet met hart en ziel kunnen spelen. Het wel echter niet zeggen, dat als ik het live storend wil het nog niet zeggen dat ik dat op cd nog vindt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 14-12-2001 14:56] |
|
die skater van altar op gitaar Je moeder. |
|
quote: Allee,allee,toe... Ben zelf een halve goth en kan ook lachen en zo wild doen als volledige metalheads,you know... Btw,als ik een hele dag NIN of Joy Division draai,krijg ik veel zin om aan een touw te gaan hangen,dus dat doe ik niet... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
oke een ding heb je volkomen gelijk in mannen in rokken zijn een beetje gaar maar dat moeten ze helemaal zelf weten ik heb er geen last van.In alle groepen zullen er wel irritante mensen zijn das bij metalheads ook zo dus bij Goths ook maar niet alle metalheads en goths zijn hetzelfde(gelukkig)dus houd aub die kritiek over sommige goths voor je.Die mensen waren gewoon blijkbaar erg lomp maar om daarom gelijk alle goths af te zeiken das een beetje haatdragend |
|
Sjees, wat een algemeen negatieve kijk op Gooten zeg http://www.network54.com/Hide/Forum/66144 Kijk en oordeel dan pas |
|
quote: Deze negatieve kijk vind ik wel kloppen na het lezen van een topic, check dit topic op de site, en zie hoe veel gothic mensjes over 'metalboeren' denken. Hoe triest... http://www.network54.com/Hide/Forum/thread?forumid=66144&messageid=1008249085 Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Weet je wat helemaal vervelend is ? Als je zowel van metal als van gothic houd. Dan vind iedereen je een eikel .. Laat ik nou van gothic en metal houden ... Toch wel jammer dta dan beide stijlen niet zo openminded zijn dat ze de afwisseling niet verwelkomen. |
|
quote:wat is nu weer een halve goth. hebbie gespleten persoonlijkheid ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-12-2001 16:28] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb niks tegen goths alles beter dan die R&B en trance mongolen, dat zijn de ware vijanden Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
dat ligt er aan, ik heb liever een r&b figuur die echt van die muziek houdt dan een goth die die kleding alleen maar aantrekt om dat het toevallig nu een beetje in de mode is, niet eens naar de muziek luistert maar naar korn of zo.. en ook niet naar gothic feesten gaat maar naar een disco of iets dergelijks.. of ben ik nu heel onredelijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ehm... |
|
quote: ja, R&B zuigt en die mensen die er van houden ook of iemand er nou helemaal voor gaat of niet ik maak daar geen onderscheid in zelfs korn is gaver We are few, but strong in will the LAST WITH PAGAN BLOOD Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
van r&b mensen heb ik geen last van neppelingen binnen de metal scene en gothic scene wel!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Klopt, maar ik ken een paar Goth's van de oude garde, en die denken er veelal anders over (gelukkig). Kben zelf geen Goot, maar draag lekker wel rokken e.d. |
|
quote: pff moet jij es opletten! ik ben een klien meisje van 1.65 maar ik heb de slayerpit op ttp wel volgehouden (tot dattik flauwviel) Ik heb gesproken |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 30-12-2001 3:08] SCUM FUCK |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAH!!! Kerel, hoe verzin je ut toch iedere keer...wghahahahahahahah SCUM FUCK |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |