|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
jaja.. nog geen topic over: 24/09: Bolwerk Sneek 25/09: Patronaat Haarlem 15/10: Scum Katwijk 16/10: Effenaar Eindhoven http://www.vader.pl/blitzkrieg3e.html carcasstrid |
|
ah dat klinkt als muziek in de oren! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zeker interesant! Repent! |
|
Klinkt goed. Rotting Christ en Anorexia Nervosa wil ik nog wel een keer zien, zal wel de Effenaar worden. Hatsjikidee! |
|
Vader is altijd vet! Ga ik misschien heen in eindhoven. |
|
Present in de nieuwe(!) Effenaar!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
katwijk is voor mij het dichtste bij. Dus even in de agenda noteren |
|
quote: Geldt voor mij ook. |
|
quote: Klein zaaltje ja Ik gok zo'n 100~150 man bij een volle bak ... maar beetje lastig schatten |
|
KLinkt cool, alleen een beetje rare plaatsen voor mij. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Even quoten. Maar ehm, ik heb Vader nog steeds niet gezien, dus, vervoer? |
|
quote: Ja rare zin he? En je mag best met me mee hoor, alleen gaat ik dan eventueel met den trein ;p Vader al iets van 4 of 5 keer gezien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Weet je wat, dan gaan we eventueel samen met de trein. Lijkt je dat nou niet gezellig? Nou, mij ook. |
|
quote: Ja hoor prima. Hebben we het wel over op msn k? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik vind het een goed idee! |
|
quote: Goed idee zeker :D Vader= Gaaf! Rotting Christ= Bij vlagen vet Anorexia Nervosa=Fuck off Divine Empire= Br00tal Je weet toch Bolwerk Sneek is teh shit?? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-06-2005 12:37] Suck my piss |
|
quote: Dat lijkt me het meest in de buurt toch? Ik zou zeggen: For teh win, kekekekekeke. |
|
Ik kan niet wachten !!! |
|
kiek,,,,,dat zijn pas concerten,,,,maar even naar sneek toe,,,,,fiets in de trein en s'nachts weer naar leeuwarden,,,tas vol berenburg mee,,,,,hoppa |
|
Je komma zit vast. iig: Ik ben er waarschijnlijk wel bij in Sneek. Vader al vaak genoeg gezien, blijft toch leuk natuurlijk; Anorexia Nervosa is ook niet verkeerd; en Divine Empire heb ik nog nooit gezien, dus die wil ik zeker niet missen! Gave line-up! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: MOOI ZO!!!!!! |
|
quote: Ik denk dat ik de Scum er ook maar bij pak!!! carcasstrid |
|
quote: Goed bezig !!! |
|
Het lijkt wel of iedereen ineens in de buurt van Snits rondwaard! Maar eens kijken of ik tegen de tijd een kaartje kan reserveren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hehe idd maar ja, iedereen welkom in sneek natuurlijk |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |