|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ghe net terug. Dat nederlandse bandje dat opende was zeer vet. Gorerotted was kut. Lost soul was kut. Anorexia nervosa was heersch. Rotting christ was saai. Vader was saai...... dus naar de kleine zaal gegaan waar een white thrash hoe-down concert aan de gang was met the bible of satan the drones two cow garage the nerds hele vette shit! een stuk aangenamer dan vader! wist je dat: Y Draig Goch helemaal niet op z'n avatar lijkt? Oscura eigenlijk gewoon echt een Breezah is Ik Ghouliette helemaal niet gezien heb. Volgens mij was ze er helemaal niet, bang om gespot te worden.... |
|
en dat Markam een vieze gothic is?... hehe... Het was een heerschend feestje, vetste bands waren op volgorde: Decapitated, Anorexia Nervosa was best ok!, en Vader heerschte!!! Morgen weer een fijn stijf nekgehalte carcasstrid |
|
Hehehe, mijn user icon is van Satyr. Kan wel kloppen dus dat ik er niet zo op lijk. Al met al een heerschende avond/middag gehad. Veel mensen gesproken, waaronder Markam en Oscura. Anorexia Nervosa vond ik het hoogtepunt van de avond. Verder vond ik Vader en Rotting Christ ook goed te doen. Alleen Gorerotted. Tering. Tijd geleden dat ik iets gehoord heb dat zo kut klonk. Wat een tenenkrommend-slechte muziek was dat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
huh?.. dubbele post [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 26-09-2005 1:25] carcasstrid |
|
En idd ook Y Draig Goch gesproken nog... verder geen zm'ers gespot! Oja, Cooperfan! carcasstrid |
|
Oja, die Cooperfan heb ik ook nog gespot. Ik blijf hem tegenkomen dit weekend. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
carcasstrid |
|
Hehe, vette foto's weer! quote: Even quoten. Let ook op de doodsbange jongeman op de achtergrond. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-09-2005 2:40] |
|
Boehoe! ga ik vanavond helemaal alleen naar Vader en consoorten signature |
|
heb weer handig de camera's omzeild SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Besef je nu niet dat.... laat maar signature |
|
quote: bedoel je dat ik express er niet opsta ..nee ik was in de zaal te vinden niet bij de tafeltjes om te zitten....dat deed ik bij anorexia nervosa wat een kut band met een gecorpsepainted vile valo op zang SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
was je er überhaupt wel? Vind A.N. op cd wel ok. Cradle in een Frans jasje. pfff... ben nog nooit alleen naar een concert gegaan.. straks moet ik alleen pitten op Lost Soul signature |
|
quote: check het gespot topic dan maar als je niet denkt dat ik er was haha Ontopic...Vader was goed, alleen was het fucking warm daar SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zo aan het hijgen voor Piotrke ja? signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-09-2005 11:31] |
|
quote: Ik was er wel, maar erg dronken in een hoekje haha, Heb alleen Gorerotted gezien, en het geluid was om te janken. Maargoed wel een nummer opgedragen (backdoor crackwhore haha) gekregen (2 very special ladies aka ikke en vriendinnetje van mij samen swingend toekijkend) Erg trouwens dat die geluids muts gewoon stond te slapen en dat tim een plectrum op haar hoofd moest gooien om haar aandacht te krijgen. Ze waren niet zo blij met haar haha gelukkig maakt alcohol ed. alles goed. om 2 uur pas thuis gelukkig lift gehad tot aan de deur zeer relaxed. om 7 uur op was weer minder maargoed, 'savonds een vent... etc. Leuke zaal trouwens dat Patronaat, al lijkt het van buiten net een parkeergarage haha die beveiligingsapen zijn alleen wat minder. |
|
ghe ja die stonden er vroeger ook niet, is echt sinds het nieuwe gebouw heb ik toch niet goed rond gekeken dus... |
|
mwa ik ben eigenlijk niet echt veel in de zaal geweest, veel oude en nieuwe bekenden die ook voornamelijk achter waren dus ja voordat ik het wist was vader al klaar met spelen. |
|
kortom het was gezellig in de bus [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 26-09-2005 14:46] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Haarlem: -Detonation: best okee, maar niet mijn ding -Gorerotted: zoog echt zwaar -Decapitated: band van de avond, echt meesterlijk -lost soul: ff wezen Maccen, maar 2 nummers waren best strak -anorexia: goeie sfeer, maar ook niet mijn ding -Rotting Christ: wat een ellende (was ik hier maar gaan eten) -Vader: wereld band, maar vandaag vielen ze me wat tegen, toch cool ze weer ff te zien.. Al met al toch een superdag. En de Patronaat heeft echt een mega geluid!! |
|
Gent: Lost Soul : ijzersterke death! Prima optreden. Nieuwe nummers überheerschten Anorexia Nervosa: ... tsja.. gillende meisjes en zatte Fransen... lukt niet echt. Beetje doorsnee optreden Rotting Christ - totaal gemist wegens auto in panne bij wegbrengen vriendin... nog altijd in panne trouwens... Vader - ONVERANTWOORD! Total violence in een zaal van 4 op 20 meter. Was totaal uitverkocht, als een versbemeste beerput. Zweetregens zwermden door de lucht. Condesatie liep van de muren. Pure violence! fotos later signature |
|
quote: vooral heel warm *vette gaye knipoog smiley* |
|
Buzum heeft eigenlijk al een Trademark op dit soort foto's Suck my piss |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |