|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ghe zal patro worden, maar heb het idee dat ze met deze line-up al eens eerder tour gemaakt hebben, klopt dat?... |
|
Niet in gent dan? signature |
|
quote: ja gaat toch door!! carcasstrid |
|
Kaartje voor de Effenaar maar. edit: 15/10 staat bij Scum nog niet op de website [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-08-2005 20:27] Hatsjikidee! |
|
staat vast wij gaan heen <sneek> SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ook ik zal hier maar even naartoe (in Sneek dan) She Said Destroy in Black New York |
|
Heb er zin in SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wie gaat er nog naar de Frontline maandag? signature |
|
Ja ook bij deze ja!! pffff.. meerdere topics over een concert zuigen zwaar!! carcasstrid |
|
quote: en nog steeds niet. Hatsjikidee! |
|
quote: Ik. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Het wordt ruig, reken maar. Ik zie nu pas dat Lost Soul er zal zijn in plaats van Divine Empire, vet! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-09-2005 21:48] |
|
quote: Dat is vreemd, maar ik ga ervan uit dat ze daar ook gewoon spelen aangezien heel die dag een soort van festivalletje georganiseerd is. carcasstrid |
|
Mooi, vanavond alweer. Zin in. spelfout weggehaald... |
|
Ik wil ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dan ga je toch gewoon? spelfout weggehaald... |
|
quote: Nope. Ben in het ziekenhuis. ANders was ik zeker gegaan. Gelukkig heb ik Vader al 3 of 4 keer gezien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh ja, daswaar ook. Nou, veel succes daar dan maar. spelfout weggehaald... |
|
Nou ben benieuwd, eerste keer in Haarlem. |
|
nieuwe patro is zeer mooi geworden, beetje als 013, maar dan iets kleiner. wie zijn er allemaal? markam ghouliette psychopath Y Draig Goch? Rasputin? oscura? |
|
Gaan er nog mensen naar Sneek vanavond? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
JA Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik ben er ook ja. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee, kzit dan in de harmonie Freeze festival Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |