|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
16e present ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ich auch met mijn fotocamera uiteraard! an evil incarnation of DEATH! |
|
Woeiiiii!! Zin in Hatsjikidee! |
|
Ik ben er klaar voor! Zenial |
|
@UM en Zenial: gaan jullie naar de Effenaar of Scum? carcasstrid |
|
Ik naar de effenaar Zenial |
|
Alleen zo verrot dat de treinen weer zo vroeg vertrekken... |
|
Je hebt toch je rijbewijs? Oja, dan kan je niet zuipen idd Ik heb mazzel.. zaterdag is er eens iemand anders de lul en kan ik aan de alcooohoollll!!! carcasstrid |
|
Of je blijft in eindhoven slapen Zenial |
|
Ja, ik moet dan even een auto fixen. Maar ik weet dan ook niet of ik de pit in kan duiken, de laatste pit heeft ervoor gezorgd dat ik 2 dagen krom van de pijn heb rondgelopen... |
|
quote: Ik ga ook naar de Effenaar. Had het kaartje al, anders was het wellicht Scum geweest, ziet er daar ook als een gezellig feestje uit! Hatsjikidee! |
|
quote: Welke trein moet jij hebben? Die van mij gaat als laatste om 23.08 (geheime trein van de NS - hij staat althans niet in de NS Reisplanner ) Hatsjikidee! |
|
quote: Ik heeeeeeeeeeeeel misschien ook. Scum wordt het in ieder geval niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga ook wel metal meelallen in de Effenhaar. Gnagnagna Ik hoop echt dat RC veel oud spul spelen. |
|
quote: Nou dat deden ze op Stonehenge niet, dus ik denk het niet. Ik vond ze op Stonehenge niet interesant. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb er heel veel zin in!!! Gaat echt heel goed worden denk ik. Lost Soul is ook zeer goed te doen vind ik.. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Doen! Is gezellig Mail me ff als je (wel) gaat, dan kunnen we misschien samen treinen? Hatsjikidee! |
|
quote: De laatste naar Utrecht, de laatste naar Amersfoort vanaf Utrecht gaat om 00:40 ofzo... |
|
quote: Da's dan die van 23.08 uur naar Utrecht. Komt rond 00.10 aan in Utrecht. Misschien is er nog wel een stoptrein later maar die is dan (ook) niet terug te vinden op de NS site. Hatsjikidee! |
|
jaaaaaaaaaaaaa!!!!! zin an!!!!!! nog een paar uurtjes geduld hebben!!! carcasstrid |
|
Over een paar uurtje richting Eindhoven voor wat bierconsumptie om alvast in de stemming te komen VADER!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Heerschend feessie gister!!! De nieuwe Scum heeft trouwens een gave zaal en een mooi podium. Verder staan er idd interessante bands in het programma voor de komende tijd!! En godverdomme, waarom heb ik mezelf gister niet tot groupie verlaagd???!! carcasstrid |
|
Nou het zal mij benieuwen of het vandaag dan ook lekker vet gaat worden, heb er zin in! Groupie? Wa is da? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: groupie staat synomiem aan hoer carcasstrid |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |