|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een paar uurtjes. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Heeeeuj nog over 2 uur de trein instappen. Die er 2,5 uur over gaat doen. MAar het is het allemaal waard Het zal je moeder maar wezen... |
|
Amersfoorters met een auto voor de terugweg? Dat ik meekan rijden? EDIT: ik ben weg, als ze er zijn, en je ziet me lopen spreek me aan!!! ofzo. (man wat belabberde regeling ) [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 16-10-2005 15:08] |
|
quote: Nee ik ga vanavond, naar de Effenaar. Zoek nu even de informatie. ZOu het uitverkocht zijn? Hoe duur enzo, en hoe laat begint het IK ga zoeken........ On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hé, gezellig! Doen we deze keer echt een biertje Entree is 13 euro trouwens. Hatsjikidee! |
|
Dat was weer een buitengewoon heersend avondje Lost Souls vond ik zelf wat minder, maar Anorexia Nervosa, Rotting Christ en Vader waren in oplopende volgorde En zowaar nog een Audiophile gespot Hatsjikidee! |
|
Sehr Cool ja! Zenial |
|
OK, net thuis... meesterlijk avondje geweest. Man, je weet iig geval wat je van Vader kan verwachten en ze hebben het zeker geleverd. Rotting Christ was ook zeeer gaaf om weer eens te zien ondanks dat ze maar 1 oud nummer hebben gespeeld want de rest klonk stukken beter dan op plaat. Daarna nog tot sluitingstijd met vrienden staan drinken in de nieuwe eet-cafe/bar van de Effenaar. Ziet er niet uit van binnen (te licht) maar blijkt bijzonder vet om na te loungen (vooral met metallui). Cadaveria, Zillah en vriendin Chantal, leuk om jullie weer eens te zien (en boeie dat het de verkeerde topic is). [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-10-2005 2:16] |
|
Was inderdaad weer een topavondje. Leuk om Vader weer eens gezien te hebben, een sterk optreden! Enneuh, Reign in blood natuurlijk he! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: *zwaait* Was idd gezellie. Ze speelden echt goed. Ik heb echt een gave avond gehad. Alleen ik ben nu echt brak. Tja 3.5 uur slaap On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ze speelden The Sign of Evil Existance en Non Serviam Maar wat een gigantisch ding is die effenaar geworden zeg. We stonden eerst al in de verkeerde rij (tussen allemaal blonde tienerdoosjes, bleek de rij voor Di-Rect te zijn ) Kleine zaal was helaas wat kleiner dan de oude effenaar zaal, maar wel lekker druk zo hehe. Anorexia Nervosa vond ik wat eentonig, maar wel lekker geluidje. Rotting Christ heerschte erg hard (maar ik ben dan weer een v/d weinigen die de nieuwe cd's ook tof vind). Geniaal ook dat ie "KingK of a Stellar War" zegt rare grieken Vader heerschte zoals altijd. Cool dat ze dat slayer covertje speelden Zenial |
|
Maar geen woord of nummer voor Doc. Best vreemd. Misschien expres, maar bijv bij het concert van Vital remains, was er even een moment stilte genomen voor Doc. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jups en een vader cover Zenial |
|
quote: En een Vader cover??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: In de baroeg speelde Vital Remains nog een nummer van Vader Zenial |
|
quote: Ohh Ik dacht al, waarom zou Vader hunzelf nou coveren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Klopt ze speelden daar een meesterlijke versie van "Carnal", was echt vet Voor de rest was het super gister! Vader was echt te gek en de rest mocht er ook zeker wezen. Voor een review van mij + foto's kunnen jullie binnenkort op mijn space lezen en zien! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Godver, wat vernaggelde ze Non Serviam (ook in combinatie met het geluid denk ik), ze speelden ook nog Archon volgens mij, vind ik ook wel bij de oude nummers horen. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-10-2005 14:23] |
|
Had iemand nog gezien dat Peter zo een oranje bandje ofzo om zijn nek had? Waar zou dat voor zijn? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Dat heb ik gezien ja, maar waarom? Geen flauw idee. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Betekent vast dat ie in zijn reet genomen wil worden bij zijn locale gaybar... Zenial |
|
Ahh ja. Poolse gewoonten. Je moet er van houden he. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Door een nepneger On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Trouwens waar heeft Mauser die gekke bekken van hem gelaten? Hij deed naar mijn idee veel te normaal. Hij headbangt normaler, en doet niet meer spastisch On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |