|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er nog mensjes die in Gent deze lieve meneren gaan bezichtigen? signature |
|
present in sneek...en heb nog wel 2 plekken over in de auto misschien wel 3. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Welke dag is dat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ook aanwezig in Sneek Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is op een zaterdag. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Denk erover na. Zoek maar verder voor het geval dat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ok...Vraag skullfuck wel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zekers weten. Vorige keer Vader in Sneek was te gek!! spelfout weggehaald... |
|
Vader is altijd leuk, hoewel ik ze al wel erg vaak heb gezien nu. Maar vooral Lost Soul wil ik wel eens zien! Die Chaostream beukt aan alle kanten. Godver wat een strakke plaat! En jammer dat Divine Empire niet komt natuurlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ga wel gewoon in Haarlem binnenkort, komen Vader en Anorexia Nervosa ook. it ain't so bad to be a psychopath |
|
@Smoochy; Mail terug Suck my piss |
|
*Plz laat ze weer raining blood cover spelen* |
|
zoo de kaartjes zijn gereserveerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat is een goed idee moet ik ook nog doen. Hatsjikidee! |
|
quote: Oeh, ik denk dat Zillah, Skullfuck en de eventuele derde al wel interesse hebben getoont, maar mocht er op de een of andere reden nog een plekje over zijn, dan heb ik zeker interesse! |
|
quote: Nou skull en ik gaan zowiezo dus...als je mee wilt dan is dat een big 10-4 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wie gaan er nu allemaal??? Lijstje dan maar weer? - Valorian - Cadaveria .. Wordt een druk najaar trouwens, met 2x Arcturus, Vader, verjaardag, Arnhem Metal Meeting, en wellicht komen er nog wel meer gave dingen langs waaien.. |
|
eerst maar eens zien of Vader überhaupt gaat touren... carcasstrid |
|
quote: Idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmmm... Kattuk misschien, Pierrrrrrr.. hebbie slaapplaats? Wel een leuk zaaltje daar schijnt, aan het strand dacht ik |
|
Vader en Divine Empire. Jammer dat het niet om de hoek is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ZOuden ze er zo van in zijn? signature |
|
quote: nou.... ze kenden elkaar toch wel een heeele lange tijd!!! ik heb verder geen idee. Ik hoop uiteraard dat ze gaan touren, maar mocht het niet zo zijn, begrijp ik dat donders goed!! carcasstrid |
|
hmm miskien aanwezig at ik niks anders te doen hef [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-08-2005 14:25] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |