![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok VADER ik ben aanwezig in sneek... echies wel SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Gaaf, Vader, en Rotting Christ, ik ben van de partij ![]() Als het meezit met het vinden van een woning, in Haarlem, anders in de Effenaar. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 15-06-2005 0:33] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: gaat het om de zaal dan??? ![]() Vader, Anorexia Nervosa, Divine Empire spelen.. al speelden ze in de Pauluskerk ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Niet echt, maar als het daar geluid KUT is ga ik liever naar Eindhoven ![]() De Pauluskerk zou wel gaaf zijn btw... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 15-06-2005 12:28] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Vader met kerkorgel ondersteuning? ![]() ![]() |
|
quote: De pauluskerk in r'dam. Lekker voor alle zwervers spelen ![]() ![]() ![]() |
|
wegblazen met zware orgelmuziek ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
wat een kutlokaties weer ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() Over orgels gesproken. Ik heb laatst op het kerkorgel gespeeld van onze kerk. Wat kan je daar veel herrie mee maken ![]() ![]() |
|
quote: Och, hangt geheel af waar je woont ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nou voor mij 5 uur fietsen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Effenaar? Ik dacht dat die tent plat ging? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ja.. en wordt weer opgebouwd .. ernaast nog wel ![]() carcasstrid ![]() |
|
Dan denk ik dat ik de nieuwe Effenaar wel kan vinden ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Eerst plat, daarna weer opgebouwd. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: hehe.. ze hebben inderdaad rekening gehouden met het verstandelijk vermogen van ons metalheads ja... ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
Hehe, ik kan erheen kruipen.. ![]() De volgende shows in de Effenaar worden drukbezocht door een zeker ZM-lid. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
16/10: Effenaar Eindhoven Kan ik dus nog even over nadenken. Bands zijn goed te pruimen maar ik vind het een beetje ver. En ik ben erg lui. ![]() |
|
Divine Empire komt niet. Band heeft ruzie enzo "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Klopt. Jammer ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
dat boeit niet, ik wil anorexia wel graag zien maar tis te ver ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ok.. ipv Divine Empire: Lost Soul ![]() carcasstrid ![]() |
|
sneek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Damn ik kreeg net een flashback van Vader toen ze in doornroosje 'raining blood' speelden een jaar terug. Het ging toen wel zwaar los. ![]() Hopelijk gooien ze er dit keer weer een cover in. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |