|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
gezelli |
|
zekers!!! maar mezelf kennende zal ik wel weer weinig zm'ers herkennen en bij de meeste gaat dat dus per ongeluk carcasstrid |
|
ghe idem hier... de enige van wie ik weet hoe ze eruit ziet is ghouliette... |
|
<---- Dit ben ik dan! Oja, en ik heb momenteel een schattig rood neusje carcasstrid |
|
heeft je vriend je geslagen maar lekker duidelijke foto ook een lekker vage van mij dan.... |
|
Is het al uitverkocht? This is Zodiac speaking... |
|
geen idee ik moet ook nog kaarten hebben, dus ik hoop het niet |
|
quote: Die van mij is duidelijker iig!! carcasstrid |
|
Volgens mij niet. Heb 2 dagen geleden in ieder geval nog een kaartje gekocht. Overigens voor degene die me morgen wil herkennen: Ik ben die gast met dat mayhem shirt van bijna 2 meter lang. Foto's ga ik anderen niet aandoen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dus je gaat ervanuit dat er aan de deur nog kaarten beschikbaar zijn. Dat was ook zo'n beetje mijn idee, maar ik weet niet hoe groot het Patronaat is en de Haarlemse metalscene,,, This is Zodiac speaking... |
|
Wij gaan ook op de gok en anders pech, dan maar ff wachten tot 15 oktober carcasstrid |
|
quote: Grote kans van wel ja. De metalscene is hier niet zo groot, en aangezien vader, Rotting Christ en Anorexia Nervosa ook andere locaties in Nederland aandoen zal de kans erg klein zijn dat het morgen uitverkocht is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ja, maar 15 okt. is er geen Decapitated bij - verder heb je gelijk, Vader speelt geloof ik 5 keer in Nederland de komende tijd, toch ga ook ik hierheen op de gok This is Zodiac speaking... |
|
quote: Ja, en ook al heb ik die onlangs (maart) nog gezien ben ik wel benieuwd naar de nieuwe zanger. Ik heb wel gehoord dat 'ie tegenvalt, maar smaken verschillen edit: betreft Decapitated [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 24-09-2005 19:32] carcasstrid |
|
Ben er (hopelijk) ook in Haarlem. Na al die wisselende verhalen ben ik wel benieuwd hoe druk het nu worden zal. Nuja, over een paar uur zal men het weten Je maintiendrai! |
|
quote: ah, ben benieuwd of je me herkent dan |
|
quote: mwa tis wel en zondag he. |
|
misschien toch niet aanwezig.. kutverkoudheid!!! carcasstrid |
|
quote: Ach drink een baco.... KLAAR On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Waar had jij je verstopt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nou.. het is geen gewoon verkoudheidje, zo'n watje ben ik nou ook weer niet Maar het loopt met water uit mijn neus, dat vindt ik minder carcasstrid |
|
quote: Tampon in je neus, is dat ook weer opgelost On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: we shall see... ik de4nk dat er nog wel kaarten zijn hoor. de "metal-scene"in haarlem is behoorlijk klein... |
|
quote:Thuis Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |