|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Of is het een opgeklopt verhaal? Lijkt me wel een beetje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Spectre: Nou ja, jij zegt het, ik heb geen idee. Weer geen linkje. Ja, die dingen, dat wist ik wel. Maar dat anale gedoe, nieuw voor mij. Ik moest aan Nazi-Duitsland denken. Pfff. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 24-11-2015 22:14] VIESPEUK!!! |
|
quote:Youtube is ook een link. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je moet er Morrissey eens over horen. |
|
quote: Yeah, but no, but yeah, dat was tegen spectre. VIESPEUK!!! |
|
quote: http://www.prnewswire.com/news-releases/legislation-introduced-to-ban-anal-and-genital-electrocution-of-furbearing-animals-74427827.html When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik weet alleen dat hij weigerde ergens op te treden als de vleesdingen niet van het menu werden gehaald oid, hehe. VIESPEUK!!! |
|
quote:en desondanks toch n link When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wát een lettertype! En wat een narigheid. Mens, mens, wat maak je me nou. VIESPEUK!!! |
|
quote: Hij heeft in een interview eens beweerd dat de vleesindustrie erger is dan de ons aller bekende Holocaust. Was in een interview met Russell Brand, dacht ik. |
|
Ook n leuk feitje: Karakulbont wordt soma geproduceerd door lammetjes uit de baarmoeder te snijden en direct (vaak levend) te villen. Niet altijd overigens, soms mogen ze nog 2 dagen leven, hangt wellicht van de soort af. Maar sommigen beweren dat de vacht nog t zachtst ia in de baarmoeder. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-11-2015 22:26] When your people matter, menstrual health matters |
|
De mensen die weten. Dubbel pfff... VIESPEUK!!! |
|
quote: zouden er conclusies uit moeten trekken |
|
quote:Ik denk dat bij Morrissey het probleem ook wel is, dat hij een preoccupatie voor anale dingen heeft. Alleen durft hij dat volgens mij nog niet toe te geven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:ik vermoed dat ze gelijk hebben. Maar lijkt me nooit genoeg reden voor zo'n beest op die manier te villen. De extreme tegenstelling is om te kotsen. Voor een decadent liefelijk zacht bontje haal je de meest gruwelijke dingen uit. Leer en bont is prima als een beest n redelijk goed leven heeft gehad een snelle dood en er meer van wordt gebruikt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is toch echt om te kotsen. Wat kan de mens toch laag zinken. 1000 maal |
|
quote:Precies. Ik heb niets tegen bont en leer per se. Wel de manier zoals t in se huidige maatschappij gebeurt. Vooral de bontindustrie is één van de meest wrede industrieën. Afgrijselijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Idem, en dat geldt eigenlijk ook voor vlees en zuivel. De gruwelijke industrie erachter is wat mij er principieel van doet afstappen. Er zijn ook andere redenen, maar dat is in ieder geval de allerbelangrijkste. |
|
Ik ben overgestapt op voornamelijk scharrel- en biovlees. En minder vlees ook vooral. Goed voor de smaak en voor het dier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zuivel gebruiken we amper. Ook omdat het niet nodig is in je dieet, en zelfs lang niet altijd goed voor je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dit dus (en goed voor de gezondheid trouwens). En sinds ik er wat meer serieus mee bezig ben heb ik ontdekt (beter laat dan nooit) dat je vegetarisch echt superlekker kunt eten. 100% vegetariër zal ik nooit worden maar meerdere dagen per week is makkelijk te doen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-11-2015 12:14] |
|
quote:Ik heb daar echt enorm veel respect voor, recht uit mijn hart. Eigenlijk ben jij degene die 'normaal' is, want het is van de zotte dat men gewoon in de huidige mate vlees blijft consumeren, met de ogen afgewend van de waarheid (kan me nl niet voorstellen dat men in de meeste landen niet weet hoe t er in de bio-industrie toe kan gaan). Misschien stop ik ooit nog wel met vis en zuivel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wij proberen minimaal een keer per week vegetarisch te eten. Wat dat betreft is de Indiase keuken echt fantastisch, zeer veel smakelijke vegetarische gerechten. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-11-2015 11:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |