|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Worden die beesten niet eerst op ijs gegooit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens mij verliezen we een beetje uit het oog wat het verschil is tussen wat natuurlijk is, en wat we als mensen acceptabel vinden. |
|
wat is natuurlijk dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat allemaal in de natuur gebeurt. Cirkel van het leven enzo. |
|
quote: Met het gebulder van Lividity op de achtergrond een uitermate puik filmpje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Voor de jeugdige overvallers die in het Colombiaanse Cartagena een circus beroofden, was de buit blijkbaar niet bevredigend. Ze vergrepen zich tijdens de overval aan een vrouwtjesezel, het enige dier dat in het circus voorhanden was. Leeggeplunderd De bende maakte bij de diefstal onder meer kassa-opbrengsten, circusattributen, make-up en geluidsapparatuur buit. De acrobaten moesten ook een deel van hun kleding afstaan. "Eigenlijk hebben ze alleen de tent laten staan," zucht circusdirecteur Janer Olascuaga in een lokale krant. Paola Tot grote verontwaardiging van de medewerkers verkrachtten de jongens na de roof om beurten ezelin Paola, die een prominente rol speelt in de voorstellingen van het kindercircus. Ezelinnenbordeel Seks met ezels is in sommige delen van Colombia overigens niet ongewoon. Het is een publiek geheim in het Zuid-Amerikaanse land dat veel jongens uit dorpen aan de Caribische kust hun eerste seksuele ervaringen opdoen met ezels. Vorig jaar openden twee broers uit het stadje Sincelejo zelfs een ezelinnenbordeel waar ze naar eigen zeggen goede zaken mee doen. Jacht op bende De lokale politiecommandant heeft toegezegd alles in het werk te stellen om de verantwoordelijke jeugdbende op te rollen. Circus 'El Triunfo' hoopt ondertussen op materiële steun van de Colombianen om de voorstellingen door te kunnen laten gaan en de kinderen weer aan het lachen te krijgen. Paola maakt het naar verluidt goed signature |
|
Een ezelinnenbordeel... Euh... Das wel erg veel dierenliefde... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
betalen in wortels? signature |
|
Gebruikte mogen ook? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=diere%25&what=title&sort=time Moet je kijken, jullie houden gewoon helemaal niet van dieren, stelletje fuckin' sadisten. Ook de vego's ja. Godverdomme.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zo dik... mag toch niet!? signature |
|
als je een huisdier neemt verzorg het dan goed en verdiep je in het ras,(op)voeding en het financiele plaatje, gebeurd nog te vaak dat er beesten gedumpt worden omdat het teveel kost of dat mensen er op uitgekeken zijn, ga dan naar een asiel en geef ze daar af maar doden, heel no! zag tijd geleden op tv nog hoe iemand 4 afgemaakte rashonden afgemaakt in de bosjes heeft gevonden (en dan nog es in een rondje leggen ook, de gek!) ik walg van dat soort figuren!! het zal me een worst wezen |
|
quote: De toekomst van onze Mara als ze niet snel stopt met zo veel eten. |
|
quote:Ah, nee, ze hadden ook natuurlijk de komende tien jaar voor de tientallen nertsen goede opvangtehuizen kunnen gaan zoeken ja Gezien de enige, realistische keuzen: eindigen in een bontjas of vrijheid (die ook niet altijd even prettig is nee), en dan meewegend dat je de ingebakken aanpassings- en overlevingsinstincten van dieren niet zomaar moet wegcijferen, ben ik t compleet met hun actie eens. When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
blijven onhandige beesten die giraffen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zie je mij dat ergens zeggen wijsneus? quote: Die diertjes hebben nog nooit natuur meegemaakt en weten niet eens wat bijvoorbeeld een hond of kat is. Daarnaast horen die dieren hier niet in dergelijke aantallen thuis in de Nederlandse natuur. Daarnaast hoor je als goed christen van de spullen van een ander af te blijven. |
|
Nertsen verdrijven ook hun Nederlandse broertje de marters en hebben een flinke impact op de Nederlandse natuur. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hard signature |
|
quote: Die dieren horen überhaupt niet bij die fokkers thuis. Als die eikels een normaal beroep hadden gezocht, dan had het hele probleem van "dieren die de natuur niet kennen" en "dieren die niet in de NL'se natuur thuishoren" niet gehad. Ze moeten gewoon van die dieren afblijven. Hiermee praat ik niet de acties van vrijlaten goed, maar jullie bediscussiëren nu het (on)recht van een actie die er niet geweest was als er geen oorspronkelijker onrecht aan vooraf was gegaan (nl. het überhaupt fokken van nertsen). quote: Mag nog best een stukje harder, dat is de waarheid namelijk ook. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 04-10-2011 14:20] |
|
Busje kopen, al die nertsen in kooien in het busje, en transporteren naar een plek waar ze een redelijk leven kunnen leiden (al dan niet in gevangenschap, en eventueel zonder zich voort te kunnen planten om toekomstige problemen te voorkomen), hoe en waar dat dan ook moge zijn. Als je ècht om die beesten geeft, is zo'n plan helemaal niet zo lastig uit te werken. |
|
quote: Wat heeft dat nou voor zin? Dan moet je dat generatie op generatie met die nertsen, elke zoveel maanden weer. Er zijn niet genoeg plekken om al die nertsen ergens redelijk te kunnen laten leven, daarvoor zijn het er te veel. Je voorstel is niets dan water naar zee dragen. Dus doe het goed of doe het niet: pak het probleem bij de wortel aan. Ofwel, kappen met die fokkerij. Busje kopen, al die fokkers in kooien in het busje... :p |
|
Zo lang er vraag is zal er gefokt worden. Vervieden in NL betekent alleen maar een verslechtering van de leefomstandigheden van die diertes, want dan worden ze in Polen ofzo gehouden en daar zijn ze nog minder op dierwelzijn. Maar goed, zover kan Wakker Dier niet doordenken, die willen lekker dom vingertjes wijzen in Nederland, dat levert meer donaties op. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |