|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
En dan hebben we het nog niet eens over James Bont. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat paard? Hebben ze het paard James Bont laten lijden? De schoften! Hahaha, schoften...paard... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6263315/trein-stopt-voor-gewonde-parkiet-die-op-voorruit-zit.html Dit gaat wel erg ver hoor... Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/dieren/hondentrainer-schopt-en-tasert-hond-spike-dood-60-uur-taakstraf Werk aan de winkel voor Snaack. #schopdetrainer "Hij beweerde dat Spike een ‘lastige hond’ was en dat trainen met stroomstoten daarom nodig was. " Vertaling: "Ik ben totaal ongeschikt als hondentrainer en wimpel dat af op de honden." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-07-2023 10:07] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een idioot. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
+1 Verrekte mongol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gisteren bij de koterboerderij was alles prima geregeld, behalve dat ene zielige paardje die in een klein hokje stond en moest wachten tot een koter er een rondje op wilde gaan rijden. Heb je daar alles spik en span voor alle diertjes, negeer je er 1 compleet. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Bij deze een beetje aandacht. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4586010/honden-floor-en-guus-dood-door-rattengif-in-de-tuin-ze-zijn-vermoord ALs ze de dader vinden moeten ze die ook minstens een zakje of vier van die zooi laten vreten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En als het katten waren geweest ook neem ik aan? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Als die die zakjes met gif in de tuin geflikkerd hebben ook ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |