|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: O, die ja... Ik zie niet in waarom die man niet gewoon een dier kan doodmaken zonder dat ie zo mishandelt word, als ie zo nodig met wasberen moet smijten kan ie dat ook wel als ze al dood zijn... |
|
er is niet snel een andere manier, bovendien zijn 750000 proefdieren in nederland niets in vergelijking met de bioindustrie beestjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
27 juli 2005 Metallica-zanger James Hetfield heeft een indrukwekkende hoop jachttrofeeën aangeboden op de internetveilingsite e-bay. Volgens Hetfield hebben ze allemaal in zijn woonkamer opgehangen, maar moet hij ze van zijn vrouw de deur uit gooien. De opbrengst van de veiling gaat naar het goede doel. => den james toch ... wss keiveel gaan jagen in z'n zatte periode(s) Faustian Spirit of the Earth |
|
dat jagen is dan zieliger voor de bomen geweest ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik had vandaag maar 2 gepaneerde hamburgers gemaakt ipv 1 omdat ik weer vergeten was aardappels te kopen Je moeder. |
|
Maar jij hebt je naam al niet mee. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
bah, vind hier juist keiharde kattemishandelingsfoto's, gore tem signature |
|
ik zeg maar zo .. toen ik de mensen leerde kennen.. kreeg de dieren lief en ik denk dat dit motto ook wel blijft hangen [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 28-08-2005 22:58] |
|
quote: Nee. Ik snap er niets van. |
|
quote:Nu de taal nog... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ehm, die voorbeelden die daar gaf... Die doen me nu niet gelijk denken aan een labsituatie. Als je dieren moet gebruiken voor een test wil je er wel zeker van zijn dat het beestje in goede conditie is wanneer deze de proef ondergaat, anders weet je nog niet wat de bijwerkingen van bijvoorbeeld een nieuw medicijn zullen wezen. Proefdieren zullen daarom altijd onder goede omstandigheden gehouden worden. |
|
quote: e-integreren is niet makkelijk Suck my piss |
|
quote:Ja die honden worden dagelijks uitgelaten en krijgen een topopvoeding NOT |
|
Dit is misschien wel het meest untrui-je topic op dit hele forum. Vreemd dat ik 'm niet gestart had. I am the 1%. |
|
quote: Honden worden voor zover ik weet amper als proefdier gebruikt. Het merendeel van de proefdieren bestaat uit knaagdieren en deze worden als huisdier ook nooit uitgelaten. Dus dat valt erg mee. Wat ik iig met mijn vorige post bedoelde was dat een dergelijke reclame waarin proefdieren in een oude schuur liggen weg te rotten weer eens heerlijk overtrokken is. |
|
quote: Geeft niet, dankzij jou hebben we nu een goed lopende schoenen discussie en niet te vergeten het bowling-topic |
|
Ha, dat is wel een troost ja I am the 1%. |
|
Ik vind het altijd fijn om kleine spinnen op een brandend peuk zien te vangen. Ze bewegen al gauw niet meer....en las je er langer op laat knappen ze met een fijne knal. Heers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Spinnen zijn ongedierte ... Een klap met een vuistje (zo;n stratenmakershamer) overleven ze in de regel niet To become one with mijn sierbestrating |
|
Gejank over op brute wijze geslachtte dieren die bij "ons" als aaibare huisdieren te boek staan vind ik lame.. Kan me talloze paardrijdende mutsen herinneren die, bij wijze van met de resten van een Big Tasty tussen de kiezen verkondigen dat ze geen paardenvleesch eten omdat ze dat sielûg vinden en dat die Italianen met hun chorizo allemaal klootzakken zijn. Ik kan me nog een filmpje herinneren van een Japanse kok die een uiterst aaibaar levend katje de keel doorhakte om hem vervolgens in mootjes gehakt in een wok te donderen. Verontwaardiging alom. Wat is het verschil, in bovenstaande gevallen, met een ander dier dat je in in stukken gezaagde en gesneden stukken naar binnen werkt? Een Indiër walgt van het idee dat "wij" rund eten, de moslim walgt van het idee dat "wij" varken eten, wij walgen van de Koreaan die hond eet etc etc etc. Wees consequent of houd je muil. |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
paardrijvrouwen zijn vaak genoeg varkens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben vegetariër heh, dus ik weet dat allemaal niet precies Die Italianen hebben toch één of ander worstje dat van paardenvleesch is gemaakt? |
|
quote: Gewoon een verschil in belevingswereld, ik vind het ook zielig als er katten doodgaan terwijl een biefstukje eet. Maar dat is puur gebaseerd op belevingswereld. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |