|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Zucht... Haal de camera en de publiciteit weg en je hebt de dagelijkse gang in de slachthuizen. Wat is dit topic hypocriet, net als de mensen die over zo'n filmpje zaniken en 's avonds wel zo'n lekker lapje vlees naar binnen werken. |
|
Sterf sukkel! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ga je kisten poetsen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-10-2005 16:13] Subtiel kamerolifantje |
|
Het is ook hypocriet om hier en daar wat te steken en een echte discussie uit de weg te gaan. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Succes met het zoeken naar een reëel bewustzijn. robot. Suck my piss |
|
Moeilijk hé, de waarheid onder ogen zien. Je schande uitspreken over zo'n loze actie van een paar van die gassies, en zo gauw je gezegd wordt dat jij in feite hetzelfde doet, ga je schelden. Is dat een serieuze discussie? Dan doe ik er inderdaad niet aan mee. |
|
Tegen wie heb je het? Want zo wordt het moeilijk reageren; iets waar je DENKT dat je goed in bent... Edit: ...sukkel! [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-10-2005 16:34] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Niet om het een of ander 'heilige', maar je onderbreekt een discussie met onzinnig geblaet en je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Bovendien ben je niet de enige op dit forum die geen vlees eet (als je dat al niet doet). Subtiel kamerolifantje |
|
Ach ja, het pretendeert wijsheid in pacht te hebben Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: back to the 80's!!! @Stigma: jij bent goed bezig!! carcasstrid |
|
Oh, het was een discussie wat ik onderbrak, ik dacht wat gebakken lucht. My bad. |
|
quote: Waarom zou je in een vuilnisbak gaan neuzen, als je al eten in de kast hebt staan? Suck my piss |
|
quote: Hmm, zo ken ik een geval waarbij de eigenaar de hond altijd naar de garage verband wanneer er volk over de vloer komt. Dit resulteerd in een erg zenuwachtige hond wanneer hij wel bij onbekenden in de buurt komt. Deze hond wordt wel dagelijks uitgelaten, maar je weet dat dat beest niet goed in zijn vel zit. Edit: Het stomme is dat ik dan wel weer een onderscheid maak tussen huisdieren en vee wat bewegingsvrijheid betreft. Maar goed, het is zo dat je de kwaliteit van het vlees (of de melk en andere van vee afkomstige producten) hoog dient te houden. Dit gaat moeilijk wanneer je geen zicht op de dieren en hun gezondheid hebt. En op het bedrijf waar ik werk moet ik ook weten welke dieren drachtig zijn en hoeveel week ze nog moeten totdat ze moeten werpen. Het zal geheid leuker voor die beesten zijn als ze (zonder oornummer) gezellig door elkaar kunnen lopen, maar dan kan ik niet zien wanneer er eentje naar de kraamafdeling moet en zouden alle varkens hetzelfde voer krijgen terwijl de hoogdrachtigen een andere samenstelling van het voer nodig hebben om de biggen gezonder te kunnen werpen. Een dergelijk strak systeem en dagindeling voor de vakens is in dit geval een noodzakelijk kwaad. Het onnodig pijnigen van de dieren vind ik btw wel triest. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 30-10-2005 17:58] |
|
Het is wel degelijk mogelijk om een drachtig dier te herkennen. Natuurlijk is iets als een oornummer nodig. Dat zie ik ook niet als iets kwaads aangezien chippen van je hond/kat ook even pijnlijk is maar 'noodzakelijk'. Ik snap wel dat het moeilijk is om dat alles in de gaten te houden op een veehouderij met 500 dieren, maar daarom ben i ook voorstander van de 'kleine boer', die nog zicht en een'band met zijn dieren heeft. Tegenwoordig moet men via een computer systeem zien hoeveel kalveren Bertha 498 heeft gehad. Vroegter toen het allemaal nog kleine boeren waren wist men dat uit het hoofd. Helaas dwingt de overheid de boeren om te groeien en anders kapot te gaan. Zo zie je maar weer; iedereen doet mee. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Die een na laatste zin zegt het al, kleine boeren kunnen financieel gezien niet de kop boven water houden. Als de boeren bij willen blijven moeten ze wel wat 'harder' (niet fysiek natuurlijk) tegen hun dieren zijn. |
|
quote: Mijn honden zijn de uitzondering op de regel Die beesten zijn zo lui dat ik ze soms bijna moet dwingen om mee naar buiten te gaan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2005 13:59] |
|
Beest lijkt wel verkracht! mvg wk10 |
|
Ik ben zelf al 6 jaar vegetarier, en was eigenlijk net van plan weer vlees te gaan eten tot ik dit filmpje zag: http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=meet_your_meat&Player=wm het betreft een redelijk professioneel gemaakte korte documentaire waarin de gruwelijke beelden worden laten zien uit de bio-industrie. http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med deze is zefs nog erger, filmmateriaal van hoe je bontjas word gemaakt zeg maar: de beesten worden levend ontdaan van hun vacht. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 05-12-2007 16:41] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ja daar ga ik lekker niet op klikken |
|
quote: Oh, dan zal ik mijn bontjas maar op marktplaats te koop aan bieden.... Hoeveel mensen hebben er op ZM een bontjas? ....je bontjas.... pffffffffffff..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
peta is ook een lekker betrouwbare bron ja ... |
|
quote: Die vinden het zelfs beter om in mensenhuiden te gaan lopen dan in een leren jas denk ik wel eens... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Zijn van die gasten die denken dat nertsen die hun hele leven in een kooitje zitten zich wel redden in de wilde natuur. Dom volk wat eens een echte baan moet gaan zoeken. |
|
signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |