|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
this guy diggs scars signature |
|
kredel signature |
|
Wanneer komt dat nieuwe album van COF nu uit? Sjongejonge stomme lul, het is hier toch kei vaak boven nul?! |
|
quote: Lees alsjeblieft mijn eerder geposte bericht, een paar pagina's terug. [Dit bericht is gewijzigd door Cradle Of Filth op 08-04-2006 16:51] |
|
het nieuwe album kwam eind juni dacht ik.. HEBBE HEBBE |
|
quote: Tjonge, de ganse tijd zitten spammen en nu ook nog een beetje bevelen gaan uitdelen ook! Tsss, die jeugd van tegenwoordig... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
COF † Dark Priestess † |
|
dat er nog steeds mensen zijn die fan zijn van deze goths.....tering Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, heftig zal het niet zijn, want zelfs op de foto met Cradle of Filth is slaapverwekkend. http://www.cradleoffilth.nl/plaatjes/nieuw03.jpg O, doet het niet. Die site > foto's, de bovenste paar. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-04-2006 18:19] |
|
Wat een trieste emo tekst zeg, die site opener Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: het feit dat er nog mensen zijn die gewoon 'COF ' posten en voor de rest niets is erger Faustian Spirit of the Earth |
|
inderdaad |
|
Als je muziek zoals cradle of filth echt mooi vind heb je geen gevoel voor muziek. Geen solo's, geen vloeinde gitaar lijnen. Geen goed drum werk. En boven al dat kanekr geschreeuw van die dwerg. De Cradle fans zijn dan ook alleen maar gothic fans die nog in de ondkenningsfase zitten, en zich afzetten tegen hun ouders en alles wat maar ''normaal'' is.Cradle fans vinden ook dat niemand ze respecteerd omdat ze anders zijn. En ze willen dat anderen dat moeten doen.. Maar zelf hebben ze ook geen respect voor anderen, die normaal, en anders zijn dan ''de pubertjes''(zoals ik ze noem ) Maar gelukkig.. Komen jullie er allemaal nog wel boven op |
|
waarom moeten er solo's in dan? Je moeder. |
|
Mister metallicA nuff said Preventief nekschot |
|
juist en dan klagen over slechte drums hehe Je moeder. |
|
Ik vind dat praten over gevoel voor muziek toch wat ernstiger. Je kunt CoF in ieder geval geen doorzettingsvermogen ontkennen ... Metallica heeft daar een psychiater/manager/schandknaap voor nodig. |
|
quote: geen solo's? Ehm ga eens naar joe satriani luisteren, van die solo's kom je spontaan klaar |
|
quote:... euhnm .. right ... Karni? |
|
hehe idd, ik heb een scurfthekel aan solo's, uitzonderingen daargelaten Je moeder. |
|
HAHAHAH Als je een schurfthekel aan solo's (goeie muziek) hebt.. Dan moet je inderdaad Cradle gaan luisteren. Als er geen solo's in voor komen, betekend dat ten 1e dat ze het niet kunnen, en ten 2e dat ze alleen maar fans hebben die ze ''cool'' vinden om hun uiterlijk.. Terwijl ze heel maar dan ook heel lelijk zijn Geen solo's is geen metal. Dat is troep. Black Sabbath, MetallicA, Iron Maiden enz. De echte metal bands. Die de metal hebben gebracht tot wat het nu is (Trivium enz.. goeie band dus) Zijn bekend geworden door hun solo's. Cradle is bekend om hun achterlijke uiterlijk/fans.. Erg triest.. |
|
Ohja.. geef me eens 1 goeie reden (die je niet hebt) waarom cradle zo ''speciaal en goed'' is? |
|
vermakelijk ventje, die mister metallica No meat is sweater |
|
Leg dan eerst maar eens uit waarom metallica zo goed dan wel speciaal is, Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |